דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Shay_uzan » 28 אפריל 2026, 12:25

ankram כתב:
toja27 כתב:
A.Parker כתב:כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"

אחלה שימי ריגר.


אין עוד אנשי כדורסל בארץ שהם לא עילגים ? חלאס כבר כאילו הוא הפרשן היחיד בעולם , הגיע הזמן שיעשה לביתו

אנשים מפיצים סרטונים שלו מהמשחקים באינטרנט, לכבודו עדיף שיפרוש. בכללי כל ההתנהלות של ערוץ הספורט הקשורה לNBA היא שערורייה אחת גדולה
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08



Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 28 אפריל 2026, 14:07

Shay_uzan כתב:
ankram כתב:
toja27 כתב:
A.Parker כתב:כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"

אחלה שימי ריגר.


אין עוד אנשי כדורסל בארץ שהם לא עילגים ? חלאס כבר כאילו הוא הפרשן היחיד בעולם , הגיע הזמן שיעשה לביתו

אנשים מפיצים סרטונים שלו מהמשחקים באינטרנט, לכבודו עדיף שיפרוש. בכללי כל ההתנהלות של ערוץ הספורט הקשורה לNBA היא שערורייה אחת גדולה


במשחק האחרון הוא בכלל היה וולגרי בצורה מטופשת. מביך מאוד.

מעבר לזה שחוץ מלצעוק "רק רשת!" וכל מיני קריאות התלהבות למיניהן, לא נראה לי שהוא מספק ערך מוסף כלשהו.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי MTA2311 » 28 אפריל 2026, 14:17

השלמה שרף של הכדורסל
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47894
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 28 אפריל 2026, 15:40

לא רק שהוא לא מספק שום מידע מקצועי (באמת כלום), הוא רק צועק שטויות מפגרות כמו ברלד. בשידור האחרון הוא היה עסוק באוננות עצמית על זה שהתקשרו והודיעו לו שהוא ייכנס לאיזה היכל תהילה שקר כלשהו. שלוש דקות דיבר על זה בזמן משחק כדורסל חשוב ומעניין, ואפילו התעצבן כשהשדר אמר לו בוא נתרכז במשחק והתחיל לצעוק. עדיין מאוס בלי שום אימפקט חיובי.
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי toja27 » 28 אפריל 2026, 19:48

ankram כתב:
toja27 כתב:
A.Parker כתב:כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"

אחלה שימי ריגר.


אין עוד אנשי כדורסל בארץ שהם לא עילגים ? חלאס כבר כאילו הוא הפרשן היחיד בעולם , הגיע הזמן שיעשה לביתו

חבר'ה גדלנו על שימי ריגר. אז הוא לא איזה פרשן מהוקצע אבל הוא ניתן אווירה של נבא. אז פעם בכמה זמן יוצאת לו קללה עסיסית לעבר גיל ברק או עידו גור. ביג דיל
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי שמואל1 » 28 אפריל 2026, 21:39

עידן כתב:
Shay_uzan כתב:
ankram כתב:
toja27 כתב:
A.Parker כתב:כל כך מביך ששימי ריגר "פרשן"

אחלה שימי ריגר.


אין עוד אנשי כדורסל בארץ שהם לא עילגים ? חלאס כבר כאילו הוא הפרשן היחיד בעולם , הגיע הזמן שיעשה לביתו

אנשים מפיצים סרטונים שלו מהמשחקים באינטרנט, לכבודו עדיף שיפרוש. בכללי כל ההתנהלות של ערוץ הספורט הקשורה לNBA היא שערורייה אחת גדולה


במשחק האחרון הוא בכלל היה וולגרי בצורה מטופשת. מביך מאוד.

מעבר לזה שחוץ מלצעוק "רק רשת!" וכל מיני קריאות התלהבות למיניהן, לא נראה לי שהוא מספק ערך מוסף כלשהו.
גם ככה אין פרשנים טובים בערוץ הספורט. אז לפחות שיהיו צחוקים ואת זה שימי מספק.
שידור איכותי זה רק בליג פאס, ולא בערוץ "עושים דרמה" ספורט 5
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי A.Parker » 28 אפריל 2026, 21:48

לא הבנתי, בגלל שחלק גדלו עליו אז הוא טוב וצריך להישאר? יש גם דור שגדל על שלף ושלח, זה יהיה הטיעון העתידי שלהם?
איזו אווירה של NBA (מה זה בכלל?) הוא נותן? ואיזה צחוקין הוא מספק?
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Shay_uzan » 28 אפריל 2026, 23:23

שמואל1 כתב:
עידן כתב:
Shay_uzan כתב:
ankram כתב:
toja27 כתב:אחלה שימי ריגר.


אין עוד אנשי כדורסל בארץ שהם לא עילגים ? חלאס כבר כאילו הוא הפרשן היחיד בעולם , הגיע הזמן שיעשה לביתו

אנשים מפיצים סרטונים שלו מהמשחקים באינטרנט, לכבודו עדיף שיפרוש. בכללי כל ההתנהלות של ערוץ הספורט הקשורה לNBA היא שערורייה אחת גדולה


במשחק האחרון הוא בכלל היה וולגרי בצורה מטופשת. מביך מאוד.

מעבר לזה שחוץ מלצעוק "רק רשת!" וכל מיני קריאות התלהבות למיניהן, לא נראה לי שהוא מספק ערך מוסף כלשהו.
גם ככה אין פרשנים טובים בערוץ הספורט. אז לפחות שיהיו צחוקים ואת זה שימי מספק.
שידור איכותי זה רק בליג פאס, ולא בערוץ "עושים דרמה" ספורט 5

קודם, נירמול מוצר חרא כי זה מה יש זאת דרך דיי נוראית להסתכל על הדבר הזה. שתבינו כמה ערוץ הספורט שם על הלקוחות שלו ועל קהילת הNBA בארץ כנראה לא הייתם מדברים ככה.
אני לא רוצה להיכנס לזה אבל לא צריך להסתכל הרבה אחורה בפיד NBA הישראלי בטוויטר ובאינסטגרם כדי לראות כמה לא אכפת להם מהקהל הישראלי בכדורסל ומבחינתם אתם קהל שבוי ולכו לעזאזל. כמו בהנהלה של מכבי, אין שום סיבה להיות עדינים ממילארדרים שלא אכפת להם ממכם. (אגב פה אני מפריד בין עידו גור ומודעי להנהלת הערוץ)
לגבי שימי ריגר, אני אישית לא מתחבר אליו בלי קשר אבל בצורה נחמדה ונזהרת, נראה שהוא לא הכי צלול בשלב הזה, זה לא נותן כבוד לא לערוץ, לא לצופים, לא לשדרים ובטח ובטח לא לשימי.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי toja27 » 29 אפריל 2026, 00:46

A.Parker כתב:לא הבנתי, בגלל שחלק גדלו עליו אז הוא טוב וצריך להישאר? יש גם דור שגדל על שלף ושלח, זה יהיה הטיעון העתידי שלהם?
איזו אווירה של NBA (מה זה בכלל?) הוא נותן? ואיזה צחוקין הוא מספק?

כן כשיש לך פרשן שמפרשן עשרות שנים משחקי נבא, חיי ארה"ב, מוסיף צבע עם צחוק אמיתי מכל הלב ושמעת אותו צועק" רק רשת " באמצע הלילה מימי מייקל ג'ורדן, אז בשבילי זה אחלה. לא אומר שהוא חייב להיות הפרשן היחידי.
מותר לך לא לאהוב אותו ולי מותר שכן.
סמל אישי של המשתמש
toja27
 
הודעות: 10785
הצטרף: 13 נובמבר 2012, 15:23
מיקום: היכנשהו על כדור הארץ, לא בטוח.

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי ~Box & 1~ » 29 אפריל 2026, 01:06

הלילה משחק 5 בסדרה.

אני יודע שהסיכוי שזה יקרה קלוש (לטעמי יותר מסיבות מנטליות מאשר יכולות או הנוכחות של וומבי בצבע) אבל יהיה ממש נחמד אם דני יתן לפחות הופעה אחת שבה הוא השחקן הכי טוב על הפרקט בסדרה הזו, כשהמשחק הזה כנראה ההזדמנות האחרונה.

הוא זורק מעט מדי בסדרה הזו בין אם הוא קולע טוב (במשחק 4) ובין אם קולע רע (משחקים 2,3), כאילו הוא מגביל את עצמו מראש כמה הוא הולך לקחת על עצמו, למרות שבלי דומיננטיות אמיתית שלו אין לקבוצה הזו מה למכור מול קבוצה ברמה של הספרס.
~Box & 1~
 
הודעות: 1526
הצטרף: 31 אוקטובר 2011, 20:50

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי Blazergun » 29 אפריל 2026, 08:38

סך הכול אני חושב שהוא היה בסדר גמור בסדרה הזאתי במיוחד בהתחשב בכך שכל כך הרבה שחקנים לא הגיעו בכלל אליה בפורטלנד ושזו גם הייתה הסדרת פלייאוף הראשונה שלו.

יכל קצת יותר לקחת על עצמו אבל מצד שני אני גם מעדיף את המשחקים היותר יעילים מאשר להיות איזה פאולו באנקרו שרק זורק בריקים.


לקראת העונה הבאה לדעתי פורטלנד תצטרך לוותר על סקוט או שארפ בטרייד ואם אפשר גם להיפטר מגרנט וכו'. אם הם רוצים להפוך להיות לקבוצת פלייאוף רצינית בעונה הבאה שתהיה סביב ה-50 ניצחונות הם יצטרכו לקלוע באחוזים יותר גבוהים מהשלוש מאחוז השומן שיש בגבינה צהובה.
סמל אישי של המשתמש
Blazergun
 
הודעות: 483
הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 29 אפריל 2026, 09:44

דיארון פוקס חתיכת חלאה - העבירה שדחף את דני במכוון תוך כדי שהוא באוויר זו עבירה סופר מסוכנת, ואני לא מדבר בכלל על שבירת השן בתחילת הסדרה.
מי שראה בסוף כשהשחקנים נתנו כיפים והתחבקו, כל השחקנים משתי הקבוצות הסתובבו על הפרקט חיפשו את שחקני הקבוצה השנייה כדי להסתחבק ולסיים יפה, רק וומבי עמד בצד וחיכה שיבואו אליו - בקיצור כמו שאמרתי: דוש שחצן.
ממש מקווה שהם יעופו בסיבוב הבא.

אחלה דני ואחלה סדרה, למרות חוסר יציבות, קצת קשה להאשים שחקן שבגדול היחיד מהקבוצה שלו שהגיע לסדרה הזאת. תזכרו שגם לשחקן הכי טוב בעולם יהיה קשה לפתח מומנטום ולהגיע למשחקים מפלצתיים כשהחברים שלו פשוט לא בעניינים. בשביל סדרת פלייאוף ראשונה זה היה מצויין ובאמת עונה שהיא מעל הציפיות של כולם. כשדני עבר לשם שנה שעברה היו כאלו שכינו אותם "וושינגטון של המערב", אבל יש תהום פעורה עצומה בין המועדונים.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 29 אפריל 2026, 09:50

omerk כתב:
בשביל סדרת פלייאוף ראשונה זה היה מצויין ובאמת עונה שהיא מעל הציפיות של כולם. כשדני עבר לשם שנה שעברה היו כאלו שכינו אותם "וושינגטון של המערב", אבל יש תהום פעורה עצומה בין המועדונים.


הם ליטרלי היו וושינגטון של המערב. שלוש שנים ברציפות הם היו בתחתית של הליגה.

פשוט הם עשו מהלכים נכונים והשיגו שחקנים נכונים (דני, קלינגן, שארפ, סקוט, הולידיי), מה שאי אפשר לומר, בינתיים, על הוויזארדס.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 29 אפריל 2026, 10:22

עידן כתב:
omerk כתב:
בשביל סדרת פלייאוף ראשונה זה היה מצויין ובאמת עונה שהיא מעל הציפיות של כולם. כשדני עבר לשם שנה שעברה היו כאלו שכינו אותם "וושינגטון של המערב", אבל יש תהום פעורה עצומה בין המועדונים.


הם ליטרלי היו וושינגטון של המערב. שלוש שנים ברציפות הם היו בתחתית של הליגה.

פשוט הם עשו מהלכים נכונים והשיגו שחקנים נכונים (דני, קלינגן, שארפ, סקוט, הולידיי), מה שאי אפשר לומר, בינתיים, על הוויזארדס.

להיות וושינגטון זה מעבר ללהיות קבוצה מקום אחרון בקונפרנס. זה state of mind של פרנצ'ייז לוזרי שמקבל תמיד את ההחלטות הכי מטומטמות ולא משנה כמה בחירות לוטרי הם מקבלים, עדיין נשארים כושלים. לפורטלנד היו שנים קשות מאז העזיבה של דיים ואחרי כמה החלטות מעולות, הם חוזרים לעניינים. זו מחזוריות רגילה של מועדון ממוצע בנבא.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 29 אפריל 2026, 10:26

omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:
בשביל סדרת פלייאוף ראשונה זה היה מצויין ובאמת עונה שהיא מעל הציפיות של כולם. כשדני עבר לשם שנה שעברה היו כאלו שכינו אותם "וושינגטון של המערב", אבל יש תהום פעורה עצומה בין המועדונים.


הם ליטרלי היו וושינגטון של המערב. שלוש שנים ברציפות הם היו בתחתית של הליגה.

פשוט הם עשו מהלכים נכונים והשיגו שחקנים נכונים (דני, קלינגן, שארפ, סקוט, הולידיי), מה שאי אפשר לומר, בינתיים, על הוויזארדס.

להיות וושינגטון זה מעבר ללהיות קבוצה מקום אחרון בקונפרנס. זה state of mind של פרנצ'ייז לוזרי שמקבל תמיד את ההחלטות הכי מטומטמות ולא משנה כמה בחירות לוטרי הם מקבלים, עדיין נשארים כושלים. לפורטלנד היו שנים קשות מאז העזיבה של דיים ואחרי כמה החלטות מעולות, הם חוזרים לעניינים. זו מחזוריות רגילה של מועדון ממוצע בנבא.


והיה נראה שהם בדרך לשם אחרי העזיבה של דיים. היו להם סגלים עלובים ולא היה ברור אם הם יצליחו להתקדם מאיפה שהם נמצאים.

אם אני לא טועה גם פיני בראל היה עם דעה די דומה לגביהם כשעשה עליהם סרטון עם ההגעה של דני לשם. לשמחתנו החששות האלו התבדו והעתיד שם נראה ורוד בהרבה מאשר זה של הוויזארדס.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 29 אפריל 2026, 11:08

עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:
בשביל סדרת פלייאוף ראשונה זה היה מצויין ובאמת עונה שהיא מעל הציפיות של כולם. כשדני עבר לשם שנה שעברה היו כאלו שכינו אותם "וושינגטון של המערב", אבל יש תהום פעורה עצומה בין המועדונים.


הם ליטרלי היו וושינגטון של המערב. שלוש שנים ברציפות הם היו בתחתית של הליגה.

פשוט הם עשו מהלכים נכונים והשיגו שחקנים נכונים (דני, קלינגן, שארפ, סקוט, הולידיי), מה שאי אפשר לומר, בינתיים, על הוויזארדס.

להיות וושינגטון זה מעבר ללהיות קבוצה מקום אחרון בקונפרנס. זה state of mind של פרנצ'ייז לוזרי שמקבל תמיד את ההחלטות הכי מטומטמות ולא משנה כמה בחירות לוטרי הם מקבלים, עדיין נשארים כושלים. לפורטלנד היו שנים קשות מאז העזיבה של דיים ואחרי כמה החלטות מעולות, הם חוזרים לעניינים. זו מחזוריות רגילה של מועדון ממוצע בנבא.


והיה נראה שהם בדרך לשם אחרי העזיבה של דיים. היו להם סגלים עלובים ולא היה ברור אם הם יצליחו להתקדם מאיפה שהם נמצאים.

אם אני לא טועה גם פיני בראל היה עם דעה די דומה לגביהם כשעשה עליהם סרטון עם ההגעה של דני לשם. לשמחתנו החששות האלו התבדו והעתיד שם נראה ורוד בהרבה מאשר זה של הוויזארדס.

אני גם חשבתי ככה בזמנו, כמו כולם. רואים שאמנם עשו טעויות, אבל וושינגטון הם לא.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 29 אפריל 2026, 11:20

omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:
בשביל סדרת פלייאוף ראשונה זה היה מצויין ובאמת עונה שהיא מעל הציפיות של כולם. כשדני עבר לשם שנה שעברה היו כאלו שכינו אותם "וושינגטון של המערב", אבל יש תהום פעורה עצומה בין המועדונים.


הם ליטרלי היו וושינגטון של המערב. שלוש שנים ברציפות הם היו בתחתית של הליגה.

פשוט הם עשו מהלכים נכונים והשיגו שחקנים נכונים (דני, קלינגן, שארפ, סקוט, הולידיי), מה שאי אפשר לומר, בינתיים, על הוויזארדס.

להיות וושינגטון זה מעבר ללהיות קבוצה מקום אחרון בקונפרנס. זה state of mind של פרנצ'ייז לוזרי שמקבל תמיד את ההחלטות הכי מטומטמות ולא משנה כמה בחירות לוטרי הם מקבלים, עדיין נשארים כושלים. לפורטלנד היו שנים קשות מאז העזיבה של דיים ואחרי כמה החלטות מעולות, הם חוזרים לעניינים. זו מחזוריות רגילה של מועדון ממוצע בנבא.


והיה נראה שהם בדרך לשם אחרי העזיבה של דיים. היו להם סגלים עלובים ולא היה ברור אם הם יצליחו להתקדם מאיפה שהם נמצאים.

אם אני לא טועה גם פיני בראל היה עם דעה די דומה לגביהם כשעשה עליהם סרטון עם ההגעה של דני לשם. לשמחתנו החששות האלו התבדו והעתיד שם נראה ורוד בהרבה מאשר זה של הוויזארדס.

אני גם חשבתי ככה בזמנו, כמו כולם. רואים שאמנם עשו טעויות, אבל וושינגטון הם לא.


בהחלט. וכאמור, טוב שכך.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 29 אפריל 2026, 12:43

באותו הקשר, סתם מסקנה שהגעתי אליה, ממש כיף להיות אוהד של הספרס. ההנהלה שם עובדת מדהים ויודעים להעמיד בעקביות סגלים איכותיים שמגיעים לתוצאות
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי עידן » 29 אפריל 2026, 13:48

omerk כתב:באותו הקשר, סתם מסקנה שהגעתי אליה, ממש כיף להיות אוהד של הספרס. ההנהלה שם עובדת מדהים ויודעים להעמיד בעקביות סגלים איכותיים שמגיעים לתוצאות


קצת מוזר להגיד את זה אחרי שעשור בערך הם לא היו בפלייאוף (2018? 2017? משהו כזה), הרבה יותר זמן מאשר פורטלנד.

נכון שעכשיו יש להם סגל מצוין, אבל לא בטוח בכלל שהיו בונים כזה סגל אם לא היו מצליחים להשיג את וומבי בדראפט. יכול מאוד להיות שהיו ממשיכים עוד כמה שנים של בנייה מחדש.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: דני אבדיה ופורטלנד בפלייאוף

הודעהעל ידי omerk » 29 אפריל 2026, 14:36

עידן כתב:
omerk כתב:באותו הקשר, סתם מסקנה שהגעתי אליה, ממש כיף להיות אוהד של הספרס. ההנהלה שם עובדת מדהים ויודעים להעמיד בעקביות סגלים איכותיים שמגיעים לתוצאות


קצת מוזר להגיד את זה אחרי שעשור בערך הם לא היו בפלייאוף (2018? 2017? משהו כזה), הרבה יותר זמן מאשר פורטלנד.

נכון שעכשיו יש להם סגל מצוין, אבל לא בטוח בכלל שהיו בונים כזה סגל אם לא היו מצליחים להשיג את וומבי בדראפט. יכול מאוד להיות שהיו ממשיכים עוד כמה שנים של בנייה מחדש.


מה? הם היו בפלייאוף רצוף מ1998 עד 2019, מתוכם הגיעו לגמר המערב 9 פעמים, אלופי המערב 5 פעמים ואלופה 4 פעמים (שנייה רק ללייקרס ובתיקו עם גולדן סטייט). איך אפשר להשוות בכלל לפורטלנד?
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־73 אורחים