כדורסל ישראלי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Avi1508 » 11 יוני 2026, 22:59

זה נראה שגם הארפר לא יהיה בעונה הבאה בירושלים
זה לא אותו שחקן ששיחק בירושלים בעונות שעברו, זה היה נראה שהראש שלו כבר לא פע
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31



Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Jazzman » 11 יוני 2026, 23:04

ירושלים פשוט התפרקה לגמרי לקראת סיום העונה ושום הלחמה של עוד ישראלים סבירים לא עזרה להם. קבוצה בלי זהות. זרים התחלפו ונמלטו. המאת שמבאס. היו פה קבוצות טובות ומעניניות שלהם לסדרה הזו לא היה צורה בכלל
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי my man » 11 יוני 2026, 23:05

הארפר ממש נראה לא מחובר לכלום..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 11 יוני 2026, 23:11

Avi1508 כתב:זה נראה שגם הארפר לא יהיה בעונה הבאה בירושלים
זה לא אותו שחקן ששיחק בירושלים בעונות שעברו, זה היה נראה שהראש שלו כבר לא פע



לפי מה שהבנתי הוא רוצה להישאר בירושלים ומתנהל משא ומתן בין הצדדים, אבל ירושלים תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ וזה חבל בשבילו כי הוא שחקן יורוליג ושם הוא צריך להיות, לא מעט קבוצות יתנו לו הצעות אם הוא רק ירצה, אני במקום קולדבלה שם לו הצעה יפה ומביא אותו למכבי.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי felix_r » 11 יוני 2026, 23:22

הארפר זרק היום 0 זריקות מקו העונשין. השופטים מכרו.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי my man » 11 יוני 2026, 23:24

felix_r כתב:הארפר זרק היום 0 זריקות מקו העונשין. השופטים מכרו.

הוא באמת לא חדר לסל
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי my man » 11 יוני 2026, 23:26

מרסר כתב:
Avi1508 כתב:זה נראה שגם הארפר לא יהיה בעונה הבאה בירושלים
זה לא אותו שחקן ששיחק בירושלים בעונות שעברו, זה היה נראה שהראש שלו כבר לא פע



לפי מה שהבנתי הוא רוצה להישאר בירושלים ומתנהל משא ומתן בין הצדדים, אבל ירושלים תשחק בעונה הבאה ביורוקאפ וזה חבל בשבילו כי הוא שחקן יורוליג ושם הוא צריך להיות, לא מעט קבוצות יתנו לו הצעות אם הוא רק ירצה, אני במקום קולדבלה שם לו הצעה יפה ומביא אותו למכבי.

ממש לא תופס מהארפר...
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 19:46

הפועל ירושלים מציעה להארפר, כ 1.7 מיליון דולר לעונה בחוזה ל 3 שנים.



https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20747392
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Avi1508 » 14 יוני 2026, 02:06

בסרביה מדווחים שג׳ארד הארפר סיכם בהפועל תל אביב לעונה הבאה עם שכר של 2 מיליון לעונה
https://sports.walla.co.il/item/3845439

זה אמנם מסביר את היכולת שלו בחצי הגמר אבל הבעיה היא שיש לו חוזה מובטח לעונה הבאה ואין סיכוי שהפועל ירושלים תשחרר אותו להפועל תל אביב
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 14 יוני 2026, 07:44

Avi1508 כתב:בסרביה מדווחים שג׳ארד הארפר סיכם בהפועל תל אביב לעונה הבאה עם שכר של 2 מיליון לעונה
https://sports.walla.co.il/item/3845439

זה אמנם מסביר את היכולת שלו בחצי הגמר אבל הבעיה היא שיש לו חוזה מובטח לעונה הבאה ואין סיכוי שהפועל ירושלים תשחרר אותו להפועל תל אביב



זה ינאי הוא ינקום באדלסון כול הזמן יש בניהם דם רע, קודם קרינגטון עכשיו הארפר כול שחקן טוב שיתן עונה וחצי טובה בירושלים הוא יקח לו, אני במקום אדלסון אומר להארפר תביא בייאאוט של 5 מיליון דולר ותלך.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Gevaudan » 14 יוני 2026, 08:52

אני לא מאמין שאנשים אשכרה לוקחים את הידיעה השטותית הזו ברצינות.
יש לעופר קו חם ב"מוצארט", הוא מתראיין שם בלי הפסקה. זה כ"כ שקוף שהוא הדליף את הידיעה כדי לבלום את הדיווחים שירושלים מעוניינת בגינת.

למיטב ידיעתי הארפר אמר בכל מקום שהוא רוצה להישאר בירושלים, ולדעתי אין בחוזה שלו סעיף יציאה.
הוא ישאר בבירה.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Avi1508 » 14 יוני 2026, 08:55

Gevaudan כתב:אני לא מאמין שאנשים אשכרה לוקחים את הידיעה השטותית הזו ברצינות.
יש לעופר קו חם ב"מוצארט", הוא מתראיין שם בלי הפסקה. זה כ"כ שקוף שהוא הדליף את הידיעה כדי לבלום את הדיווחים שירושלים מעוניינת בגינת.

למיטב ידיעתי הארפר אמר בכל מקום שהוא רוצה להישאר בירושלים, ולדעתי אין בחוזה שלו סעיף יציאה.
הוא ישאר בבירה.

עוד ספין מבית היוצר של עופר ינאי
אמנם הסיכוי שהוא יעבור להפועל תל אביב שווה ערך לכך שמכבי מעמידה תקציב ראוי ביורוליג בעונה הבאה אבל לדעתי בכלל לא בטוח שהוא ישאר בירושלים ולא יעבור לקבוצת יורוליג
בסדרה מול הפועל תל אביב הוא שיחק כמו שחקן שנראה שלא יהיה פה בעונה הבאה
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי A.Parker » 14 יוני 2026, 09:28

יהיה מצחיק מאוד אם יעבור להפועל
בכל מקרה טוב שינאי מדבר או מדליף שיחות עם שחקן נוסף תחת חוזה
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי עידן » 14 יוני 2026, 09:37

אני גם לא מאמין שהוא יעבור לשם.

במידה וכן, זה לגמרי להרוס להפועל ירושלים - הפועל ת"א לא צריכים אותו, ואני גם ממש לא חושב שהוא מתאים לשחק בקבוצת צמרת ביורוליג.
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 14 יוני 2026, 14:02

הפועל ת"א מציעה לים מדר חוזה חדש, בסך 8 מיליון דולר ל 3 שנים.


https://x.com/i/status/2066062778419311068
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי omerk » 14 יוני 2026, 14:20

מרסר כתב:הפועל ת"א מציעה לים מדר חוזה חדש, בסך 8 מיליון דולר ל 3 שנים.


https://x.com/i/status/2066062778419311068

לא יודע אם זה מקרב את בלאט למכבי או לא, כי מצד אחד בלאט יכול לראות את מדר ולרצות להגיע קרוב אליו כמה שיותר ומצד שני ההצעה היחידה הגדולה היחידה שיש לו חוץ ממכבי זה הפועל ושם בהכרח הוא ירוויח פחות ממדר וגם זו פגיעה באגו שלו.

בכל מקרה הזוי ששחקן שרק הלך אחורה כל שנה מקבל חוזה משודרג חדש כל קיץ מחדש. בגלל זה השוק הישראלי נראה ככה עם שכר מופקע וניצול החוקים בארץ כדי לקבל שכר לא קשור ליכולת שלהם.

בהנחה שזה נטו, אנחנו מדברים פה על שכר כמו כוכב יורוליג. אגב, זו גם השוואה לשכר שמציעים לו במכללות שם מדברים על 5 מיליון ברוטו. אמור להיות דיון בקרוב אם בכלל שחקן כמו מדר יכול להצטרף למכללות, אז אני לא מבין למה ינאי מיהר עכשיו להציע לו חוזה חדש במקום לחכות לראות אם ההצעה מ- LSU רלוונטית בכלל, כי זה לא שמישהו אחר באירופה היה מציע לו אפילו חצי מהסכום הזה, עם כל הכבוד למשחקים הבודדים הטובים שהיו לו לאחרונה בפלייאוף הישראלי המאד חזק.
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי A.Parker » 14 יוני 2026, 14:25

כבר היום הוא מרוויח שני מיליון בערך, שזה כמובן פי כמה ממה שהוא שווה
אני עדיין מעדיף אותו על בלאט
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי my man » 14 יוני 2026, 14:41

לתת לים מדר 2.6 לעונה זו הזייה מוחלטת
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31648
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי omerk » 14 יוני 2026, 14:45

A.Parker כתב:כבר היום הוא מרוויח שני מיליון בערך, שזה כמובן פי כמה ממה שהוא שווה
אני עדיין מעדיף אותו על בלאט

החוזה שלו כרגע, לפי פרסומים, זה 1.7 נטו לשנה. זה שדרוג של מיליון דולר - משמעותי מאד
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 14 יוני 2026, 14:52

my man כתב:לתת לים מדר 2.6 לעונה זו הזייה מוחלטת



זה בגלל היכולות הטובה שלו בפלייאוף, אם הוא היה בינוני ומטה הוא לא היה נשאר לדעתי הרבה מהצד שלו בגלל שהוא לא נספר ביורוליג, יכול להיות שעכשיו אמרו לו שיתנו לו לשחק ביורוליג בעונה הבאה והוא ישאר שם.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־61 אורחים