פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 15:00

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 15:00

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 09:06

12/6, אולם: היכל מנורה מבטחים, שידור ישיר ספורט 5.

סגל הזרים למשחק: קלארק, לונדברג, הנקינס, בריסט, הורד.
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 12 יוני 2026, 10:02, נערך פעם אחת בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 10:01

הסגל למשחק:
לונדברג, הורד, קלארק, בריסט והנקינס

קלארק כצפוי בפנים, לוני ווקר בחוץ
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 10:03

Avi1508 כתב:הסגל למשחק:
לונדברג, הורד, קלארק, בריסט והנקינס

קלארק כצפוי בפנים, לוני ווקר בחוץ



מראים ללוני שלא בונים עליו לגמר, וככול הנראה גם לעונה הבאה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 10:14

זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 10:22

Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו



עודד חייב לתת לאורן סהר לשחק ולא רק שהמשחק גמור הוא חייב לקבל ביטחון לקראת סדרת הגמר ויש לסהר מה לתת כי הוא משחק בצורת בוגרת, כי אני לא רואה את בלאט חוזר ביום שלישי למשחק 1 בגמר אם וכאשר נעלה לגמר.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 10:28

מרסר כתב:
Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו



עודד חייב לתת לאורן סהר לשחק ולא רק שהמשחק גמור הוא חייב לקבל ביטחון לקראת סדרת הגמר ויש לסהר מה לתת כי הוא משחק בצורת בוגרת, כי אני לא רואה את בלאט חוזר ביום שלישי למשחק 1 בגמר אם וכאשר נעלה לגמר.

אני לא יודע כמה אורן סהר יכול לתרום בסדרת גמר פלייאוף,
היה צריך להביא במהלך העונה עוד ישראלי, הפועל ירושלים התחזקה בשני ישראלים לקראת סוף העונה ולהפועל תל אביב יש 100 ישראלים מתחילת העונה
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Gevaudan » 12 יוני 2026, 10:37

הטעות הפטאלית של מכבי זה שהיא לא התאבדה על איתן בורג, שבחר בשעמומון הזה של אדלסון ושו"ת כי פחד שלא יקבל דקות

זה שחקן שבנסיבות הקיימות היה מקבל הרבה דק' והיה עוזר.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי felix_r » 12 יוני 2026, 11:37

האם יש סיכוי שמכבי תפסיד בכוונה, כדי לתת לבלאט זמן נוסף להבריא מהפציעה?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 12:01

Avi1508 כתב:
מרסר כתב:
Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו



עודד חייב לתת לאורן סהר לשחק ולא רק שהמשחק גמור הוא חייב לקבל ביטחון לקראת סדרת הגמר ויש לסהר מה לתת כי הוא משחק בצורת בוגרת, כי אני לא רואה את בלאט חוזר ביום שלישי למשחק 1 בגמר אם וכאשר נעלה לגמר.

אני לא יודע כמה אורן סהר יכול לתרום בסדרת גמר פלייאוף,
היה צריך להביא במהלך העונה עוד ישראלי, הפועל ירושלים התחזקה בשני ישראלים לקראת סוף העונה ולהפועל תל אביב יש 100 ישראלים מתחילת העונה



ברור שזה מצב לא הכי מעודד שיש אבל אין ברירה מכבי עם סגל סופר קצר, לכן אני אומר לתת לו היום לשחק ולשחק המון שיקבל ביטחון, עודד כבר נתן לו לשחק העונה ובדקות משמעותיות ולא באיזה גארב' טיים והוא היה נראה לא רע בכלל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Mitelka » 12 יוני 2026, 12:38

felix_r כתב:האם יש סיכוי שמכבי תפסיד בכוונה, כדי לתת לבלאט זמן נוסף להבריא מהפציעה?
קרע חלקי בתאומים . עוד יומיים לא יתנו כלום. הוא סיים. כל ה"הערכת מצב בעוד שבוע" היא בולשיט. סיים.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Mitelka » 12 יוני 2026, 12:39

כל היתרון שלנו נגד הפועל היה הישראלים. סורקין ובלאט, ליף ולביא.

הכל נמחק לנו ברגע.

ריימן , דיבה , סורקין. לא יאמן שזה מה שנשאר לנו ואחד מהם על הפרקט כל הזמן.

סוויפ אדום לצערי.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 13:13

תפסיקו להיות תבוסתניים
זה לא מכבי
חוץ מזה שגם הפועל באה עם חצי סגל, בר טימור פצוע, תומר גינת נראה כמו הצל של עצמו והוא לא כשיר במאת האחוזים, בלייקני פצוע ובחו״ל, אוטורו לא מוכן לחזור, רנדולף פצוע, מלקולם פצוע, אניס פצוע,
בכל הסדרה מול הפועל ירושלים הם שיחקו עם דיאנדרה קוק שהגיע לפני חודש
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי omerk » 12 יוני 2026, 13:24

העליבות של הפועל ירושלים גרמה פה לאנשים לחשוב שהפועל זה מינימום הניקס
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי felix_r » 12 יוני 2026, 13:58

אם קלארק באמת הבריא והמשחק הזה יעזור לו להיכנס לכושר משחק לפני הגמר, חסרונו של בלאט לא יהיה כזה אסון.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי A.Parker » 12 יוני 2026, 14:00

Avi1508 כתב:זה לא הגיוני החוקים האלה של הליגה
אני לא מכיר אף ליגה בעולם שקבוצה תצטרך להסתדר עם 8 שחקנים לסדרת גמר
שיתנו לרשום עוד זר או לצרף עוד ישראלי במקרה הזה
גם מכבי אשמה בזה שלא הביאה חיזוק ישראלי כשראתה את הפציעות של גור לביא, טי ג׳יי ליף ועמית עבו

בעיה של מכבי שהזניחה את הסגל. למה שיאשרו החתמה של עוד שחקנים לסדרת גמר? זה מגוחך
במקום להאשים את המנהלת תאשים את המועדון שלך
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי A.Parker » 12 יוני 2026, 14:01

Avi1508 כתב:תפסיקו להיות תבוסתניים
זה לא מכבי
חוץ מזה שגם הפועל באה עם חצי סגל, בר טימור פצוע, תומר גינת נראה כמו הצל של עצמו והוא לא כשיר במאת האחוזים, בלייקני פצוע ובחו״ל, אוטורו לא מוכן לחזור, רנדולף פצוע, מלקולם פצוע, אניס פצוע,
בכל הסדרה מול הפועל ירושלים הם שיחקו עם דיאנדרה קוק שהגיע לפני חודש

בדיוק
A.Parker
 
הודעות: 11794
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 15:08

איך זה עבירת תוקף ועוד זריקות
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי מרסר » 12 יוני 2026, 15:10

נו מה שיפוט מזעזע
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי Avi1508 » 12 יוני 2026, 15:11

חוץ של מכבי הולך לחולון, בנוהל
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: פלייאוף חצי הגמר משחק 3:מכבי ת"א נגד הפועל חולון, שישי 1

הודעהעל ידי felix_r » 12 יוני 2026, 15:12

למה קטש פתח עם 3 ישראלים?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: גל גל ו־105 אורחים