המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Avi1508 כתב:באיטליה טוענים שקלאודיו קולדבלה יעזוב את מכבי בסוף העונה ויתמנה למנהל המקצועי של רומא
https://www.israelhayom.co.il/sport/wor ... e/20745876
Avi1508 כתב:באיטליה טוענים שקלאודיו קולדבלה יעזוב את מכבי בסוף העונה ויתמנה למנהל המקצועי של רומא
https://www.israelhayom.co.il/sport/wor ... e/20745876

A.Parker כתב:מוזמן ללכת, אבל זה שאנחנו באמצע יוני ואין התקדמות עם שחקנים ואפילו GM רק מעיד כמה הצב חמור.
עידן כתב:A.Parker כתב:מוזמן ללכת, אבל זה שאנחנו באמצע יוני ואין התקדמות עם שחקנים ואפילו GM רק מעיד כמה הצב חמור.
לגמרי צב

Avi1508 כתב:אהרל׳ה ויסברג אמר בפודקאסט שלו עם פיני גרשון שיש בלגן עם קולדבלה ויש סיכוי רב שהוא לא ממשיך פה לעונה הבאה ואין מישהו אחד שמדבר עם השחקנים וכל העסק לא מנוהל
זה מסביר למה מכבי לא פעילה בכלל בשוק השחקנים החופשיים ביורוליג
מרסר כתב:אני לא מבין למה צריך בכלל ג'נרל מנג'ר ? תנו לעודד לבנות סגל כמו שהוא מבין ובשביל לנהל משא ומתן עם סוכנים יש מנכ"ל עשו את זה בעבר וזה היה מוצלח, מה נותן קולדבלה למכבי מקצועית חוץ מלקחת אלפי דולרים כול חודש?

מרסר כתב:אני לא מבין למה צריך בכלל ג'נרל מנג'ר ? תנו לעודד לבנות סגל כמו שהוא מבין ובשביל לנהל משא ומתן עם סוכנים יש מנכ"ל עשו את זה בעבר וזה היה מוצלח, מה נותן קולדבלה למכבי מקצועית חוץ מלקחת אלפי דולרים כול חודש?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־68 אורחים