החיסרון של בלאט הוא חמור אבל דווקא מול הפועל בדר"כ הם מצליחים לשתק אותו בהגנה.
החוסר של לביא הוא משמעותי יותר, ואם יש אפשרות לרשום אותו (אני יודע שרק חזר מפציעה ועדיין סובל מכאבים) - זה משהו ששווה לשקול.
במשחק אליפות לוקחים זריקה ועולים לשחק, אין ממש ברירה.
