המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

refael כתב:שחקן של 2.5 מיליון דולר לא משחק במשחק הגמר
והוא כשיר כן?
קודם כל זה מראה כמה עודד לא סומך עליו וכמה ההבנה שזה סוג השחקנים וסגנון שהוא לא אוהב.
בכושר של לודנברג גם אני הייתי רושם אותו ולא את ווקר
Gevaudan כתב:חייב שנייה להבין.
רושמים את עמית עבו רק כדי למלא את החלל? הוא לא מסוגל לתת כמה דק' על הפרקט?
אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות


Mitelka כתב:אמרתי אחרי משחק 1 עם חולון - ווקר וסנטוס שיחקו את המשחק האחרון שלהם במדי מכבי.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Mitelka כתב:אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
המשחק נגד חולון היה חריג. אין מצב שהוא צריך לזרוק כמות כזו של זריקות. והוא בדרך כלל לא כזה (עובדה שבשאר המשחקים חזר לכמות זריקות סבירה). גם במשחק ה-1 האיום התקפית הוא הוריד 9 ריבאונד.A.Parker כתב:Mitelka כתב:אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.

בדיוק. אנשים תוקפים פה אנשים שאומרים שיש פה בסיס לא רע להמשיך איתו. הבעיה הכי גדולה היא שנפלו פה עם 2-3 תפקידים שזה יותר מדי ליפול בו. אני נותן קרדיט לחלק מהשחקנים הקיימים כי מישהו הביא אותנו שני משחקים מפלייאין בלי ביתיות (גם קטש).ankram כתב:Mitelka כתב:אמרתי אחרי משחק 1 עם חולון - ווקר וסנטוס שיחקו את המשחק האחרון שלהם במדי מכבי.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
אז הכוכב שהביאו בקיץ והסנטר הזר שהחתימו ראשונים , לא ישחקו בסדרת הגמר.
מי שבנה את הקבוצה הזאת אסור לו לעסוק בספורט

Mitelka כתב:המשחק נגד חולון היה חריג. אין מצב שהוא צריך לזרוק כמות כזו של זריקות. והוא בדרך כלל לא כזה (עובדה שבשאר המשחקים חזר לכמות זריקות סבירה). גם במשחק ה-1 האיום התקפית הוא הוריד 9 ריבאונד.A.Parker כתב:Mitelka כתב:אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.
הוא צריך להמשיך לעשות את הרול שלו. אם היה קולע ב50 אחוז לשלוש היה כנראה ממשיך בבוסטון סלטיקס ולא מגיע למכבי.
בכל מקרה חייבים את הריבאונדרים הכי טובים והשומרים הכי טובים. במשחק האחרון בליגה ראינו בלעדיו ובלי קלארק איך זה נגמר. הם עדיין פייבוריטים ברורים, אבל צריך לנשוך ולשרוט כמה שיותר.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk

כמו ווקר, לא ווקר. שחקן שמגיע פעם בעשרה משחקים שיש לו חשק או לא פצוע או אין טילים. וגם כשהוא מגיע אתה צריך להתפלל שזה היום של 13/17 ולא של 2/15.MTA2311 כתב:Mitelka כתב:המשחק נגד חולון היה חריג. אין מצב שהוא צריך לזרוק כמות כזו של זריקות. והוא בדרך כלל לא כזה (עובדה שבשאר המשחקים חזר לכמות זריקות סבירה). גם במשחק ה-1 האיום התקפית הוא הוריד 9 ריבאונד.A.Parker כתב:Mitelka כתב:אין מצב בעולם. בריסט השומר הכי טוב בקבוצה עם הורד והריבאונדר הכי טוב בקבוצה עם הורד.A.Parker כתב:עדיף את ווקר על בריסט, למרות שזה בעייתי מבחינת העמדות
עם כל הכבוד ליכולת פעם ב-10 משחקים של ווקר לקלוע 45 נקודות ברבע.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
זה שהוא שומר חזק לא נותן לו חסינות. הבן אדם היה פח מול חולון עם המון החטאות (כולל המון זריקות) ואיבודים מטומטמים. ווקר ריסקי אבל כשיש פערי רמות אולי עדיף להמר בגדול.
הוא צריך להמשיך לעשות את הרול שלו. אם היה קולע ב50 אחוז לשלוש היה כנראה ממשיך בבוסטון סלטיקס ולא מגיע למכבי.
בכל מקרה חייבים את הריבאונדרים הכי טובים והשומרים הכי טובים. במשחק האחרון בליגה ראינו בלעדיו ובלי קלארק איך זה נגמר. הם עדיין פייבוריטים ברורים, אבל צריך לנשוך ולשרוט כמה שיותר.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
את הרול שלו הוא יכול לעשות כשיש סביבו שחקנים כמו ווקר לדוגמה, בסגל הנוכחי הוא חייב לעשות יותר ממה שהוא יודע כי אין מישהו אחר שיעשה את זה

עידן כתב:אשכרא הנקינס הוא אחד מ-5 הזרים הבכירים בסדרת גמר. אולי כדאי גם אותו להחתים לעונה נוספת בשם ההמשכיות.
שיהיה לנו בהצלחה.
A.Parker כתב:אני יכול להבין עם קטש מנסה את בריסט הערב, אבל אם זה לא יצליח אני בהחלט בעד לשים את הזיטונים על ווקר (ואני לא מאוהביו). מה לעשות שהפערים גדולים מדי וחייבים ויילד קארד.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־66 אורחים