felix_r כתב:מרסר כתב:הסגל הקצר של מכבי מוציא מהשחקנים יותר ואם נבוא באותה אינטנסיביות בהגנה ביום חמישי כמו היום ננצח, בהתקפה אין לנו בעיה כול העונה במיוחד בליגה הישראלית.
בדרבי הקודם קטש הבין, שאין הרבה סיכוי לנצח את הפועל בהתקפה. אז הוא הלך על הרכב הגנתי ורשם את בריסט במקום ווקר (ואת הנקינס במקום סאנטוס, שכאן לא הייתה לו התלבטות בכלל)
תשים לב שלהפועל גם אין שום שחקן של האסל בסגל הזה, למכבי יש שחקנים ששורטים נדבקים להם לנשמה רצים לכול כדור של 50/50 , במשחקים כאלה זה מכריע ריימן ג'ונדי בריסט קלארק הם כאלה.



