גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 17 יוני 2026, 00:21

Neo כתב:
Avi1508 כתב:איפה לונדברג לא היה ביום קליעה טוב עם 1/7 לשלוש אבל נתן ניהול משחק מצוין של 8 אסיסטים על 2 איבודים והגנה שלא מהעולם הזה עם 5 חטיפות


עדיין מעדיף את וושינגטון
הוא יכול להיות קטלני תחת קטש


מעדיף שוושינגטון יגיע במקום ווקר, ולונדברג יישאר
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18



Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי omerk » 17 יוני 2026, 06:49

מרסר כתב:
MTA2311 כתב:
Mitelka כתב:אוטרו יחזור בחמישי וזה חתיכת בעיה בטח בנושא הריבאונד.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

אומרים שהוא שמן לא יודע



הוא לא בכושר בכלל זה מה שהפועל אמרו לפני המשחק היום דרך פופלינגר מספורט 5, ובלייקני סיים את העונה חזר לארצות הברית.

שחקן חצוף, אוטורו
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Avi1508 » 17 יוני 2026, 14:05

אין אתר פח יותר מערוץ הספורט
עכשיו הם מפרסמים שהאוהד שתקף את קלארק והורד שוקל להגיש תביעה
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547972


מה יהיה עם רקאנטי, בשביל מה הוא הבעלים של ערוץ הספורט אם לא בשביל לא לתת במה לשיטשואו של עופר ינאי
עזבו את זה שלדעתי זה טוב לנו שהפועל מתעסקים בזה ולא בספורט
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 17 יוני 2026, 14:37

Avi1508 כתב:אין אתר פח יותר מערוץ הספורט
עכשיו הם מפרסמים שהאוהד שתקף את קלארק והורד שוקל להגיש תביעה
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547972


מה יהיה עם רקאנטי, בשביל מה הוא הבעלים של ערוץ הספורט אם לא בשביל לא לתת במה לשיטשואו של עופר ינאי
עזבו את זה שלדעתי זה טוב לנו שהפועל מתעסקים בזה ולא בספורט



על מה הוא רוצה להתלונן עליו, הורד תקף אותו פיזית ?
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי my man » 17 יוני 2026, 14:37

בטח ינאי איתר את האוהד בעצמו והציע לו להגיש תביעה בעבור חופן דולרים
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי Mitelka » 17 יוני 2026, 17:22

עוד שפן מהכובע של קטש גילינו לאחרונה, שעבד לו גם בגביע נגד ירושלים - סורקין יוצא החוצה ומוסר אסיסטים פנימה - בעיקר להורד, אתמול גם לבריסט.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי ankram » 17 יוני 2026, 21:36

Mitelka כתב:עוד שפן מהכובע של קטש גילינו לאחרונה, שעבד לו גם בגביע נגד ירושלים - סורקין יוצא החוצה ומוסר אסיסטים פנימה - בעיקר להורד, אתמול גם לבריסט.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
סורקין נתן משחק מופתי


Sent from my iPhone using Tapatalk
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: גמר הליגה, משחק 1: מכבי נגד הפועל - שלישי 20:50

הודעהעל ידי felix_r » 17 יוני 2026, 21:47

ankram כתב:
Mitelka כתב:עוד שפן מהכובע של קטש גילינו לאחרונה, שעבד לו גם בגביע נגד ירושלים - סורקין יוצא החוצה ומוסר אסיסטים פנימה - בעיקר להורד, אתמול גם לבריסט.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
סורקין נתן משחק מופתי


Sent from my iPhone using Tapatalk


זה מה שאני תמיד טענתי. ההבדל בין בלאט לסורקין הוא בכך שבלאט לא יכול לשמור מספיק טוב גם אם הוא מאוד רוצה. לעומת זאת סורקין יכול לשמור לא רע בכלל אם הוא רק רוצה. בדרך כלל שניהם לא רוצים. הפעם חשיבות המשחק גרמה לסורקין לרצות.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־76 אורחים