17 יוני 2026, 00:21
Neo כתב:Avi1508 כתב:איפה לונדברג לא היה ביום קליעה טוב עם 1/7 לשלוש אבל נתן ניהול משחק מצוין של 8 אסיסטים על 2 איבודים והגנה שלא מהעולם הזה עם 5 חטיפות
עדיין מעדיף את וושינגטון
הוא יכול להיות קטלני תחת קטש
17 יוני 2026, 06:49
מרסר כתב:MTA2311 כתב:Mitelka כתב:אוטרו יחזור בחמישי וזה חתיכת בעיה בטח בנושא הריבאונד.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
אומרים שהוא שמן לא יודע
הוא לא בכושר בכלל זה מה שהפועל אמרו לפני המשחק היום דרך פופלינגר מספורט 5, ובלייקני סיים את העונה חזר לארצות הברית.
17 יוני 2026, 14:05
17 יוני 2026, 14:37
Avi1508 כתב:אין אתר פח יותר מערוץ הספורט
עכשיו הם מפרסמים שהאוהד שתקף את קלארק והורד שוקל להגיש תביעה
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547972
מה יהיה עם רקאנטי, בשביל מה הוא הבעלים של ערוץ הספורט אם לא בשביל לא לתת במה לשיטשואו של עופר ינאי
עזבו את זה שלדעתי זה טוב לנו שהפועל מתעסקים בזה ולא בספורט
17 יוני 2026, 14:37
17 יוני 2026, 17:22
17 יוני 2026, 21:36
סורקין נתן משחק מופתיMitelka כתב:עוד שפן מהכובע של קטש גילינו לאחרונה, שעבד לו גם בגביע נגד ירושלים - סורקין יוצא החוצה ומוסר אסיסטים פנימה - בעיקר להורד, אתמול גם לבריסט.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
17 יוני 2026, 21:47
ankram כתב:סורקין נתן משחק מופתיMitelka כתב:עוד שפן מהכובע של קטש גילינו לאחרונה, שעבד לו גם בגביע נגד ירושלים - סורקין יוצא החוצה ומוסר אסיסטים פנימה - בעיקר להורד, אתמול גם לבריסט.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk