פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

18 יוני 2026, 23:56

מרסר כתב:
Mitelka כתב:
my man כתב:אני מאוהב באיפה.
ברמות קשות. הוא גם משחק טוב בשני הצדדים. שחקן הגנה טוב.

וגבר על.

סגרו איתו כבר חוזה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



הוא חייב להישאר אבל מכבי חייבת עוד גארד רציני במקום דאוטין, ביורוליג זה לא יספיק ואם ווקר עוזב אז 2 גארדים.
זה לא קשור אליו. הוא את שלו עושה ויעשה.
כמו שאמרת במקום דאוטין ו ווקר צריכים שני שחקנים בקליבר רציני ואנחנו חוזרים על זה פה לא מעט.

הוא צריך להמשיך פה. ולמצקצקים - לא אכפת לי מאיפה יביאו לו כסף, שיביאו לו וגם לעוד 2 גארדים תותחים או שיעופו. אני לא רואה החשבון של מכבי. לא כל שחקן טוב צריך לעשות אלף חישובים על העלות שלו כי זה יפגע ברכש אחר. תזרימו כסף, תיכנסו ל2026 כי אתם עדיין חיים בסכומים של 2014, תגדילו את התקציב משמעותית או שתעופו.

כל שחקן טוב אלף דיונים האם הוא שווה 1.5 או 1.2 או 960 מדורג כי כולם מפחדים (ובצדק כן, ההנהלה הרגילה אותם) שזה יבוא על חשבון רכש איכותי.

זאת לא הבעיה של האוהדים ולא של איפה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:17

הינה פיני גרשון עכשיו בפודקאסט אצל אהרל'ה ויסברג אמר שהעבירה של מדר על סורקין הייתה בלתי-ספורטיבית

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:22

felix_r כתב:הינה פיני גרשון עכשיו בפודקאסט אצל אהרל'ה ויסברג אמר שהעבירה של מדר על סורקין הייתה בלתי-ספורטיבית


ברור נתן לו בוקס לפנים גם פלטין לבריסט , עודד היה צריך לבקש צ'אלנג'.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:39

אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:44

felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:49

מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:55

felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש



עזוב כסף מדר רוצה לשחק ביורוליג הוא רואה את בלאט ורומן משחקים המון דקות שם והוא רוצה גם, מה אתה חושב שהפועל לא תביא רכז ברמה גבוהה במקום כריס ג'ונס ויש את מיצ'י'ץ וטיילר אניס שיחזור מפציעה, וכמובן איטודיס שביורוליג לא משתף ישראלים, לא בטוח בכלל שמדר ישאר שם ככה הוא יבקש הבטחה לדקות משמעתיות ומאמן אף פעם לא מתחייב לתת כזאת הבטחה מראש.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:57

מרסר כתב:
felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש



עזוב כסף מדר רוצה לשחק ביורוליג הוא רואה את בלאט ורומן משחקים המון דקות שם והוא רוצה גם, מה אתה חושב שהפועל לא תביא רכז ברמה גבוהה במקום כריס ג'ונס ויש את מיצ'י'ץ וטיילר אניס שיחזור מפציעה, וכמובן איטודיס שביורוליג לא משתף ישראלים, לא בטוח בכלל שמדר ישאר שם ככה.


נכון, אבל בגלל שהוא יכול עכשיו לבקש ולקבל כול חוזה , הוא יכניס סעיף שמחייב לשתף אותו ביורוליג. כמו שהיה פעם לכספי הצעיר במכבי.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 00:59

felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש



עזוב כסף מדר רוצה לשחק ביורוליג הוא רואה את בלאט ורומן משחקים המון דקות שם והוא רוצה גם, מה אתה חושב שהפועל לא תביא רכז ברמה גבוהה במקום כריס ג'ונס ויש את מיצ'י'ץ וטיילר אניס שיחזור מפציעה, וכמובן איטודיס שביורוליג לא משתף ישראלים, לא בטוח בכלל שמדר ישאר שם ככה.


נכון, אבל בגלל שהוא יכול עכשיו לבקש ולקבל כול חוזה , הוא יכניס סעיף שמחייב לשתף אותו ביורוליג. כמו שהיה פעם לכספי הצעיר במכבי.



יכול להיות, מה שבטוח שאי אפשר לומר בוודאות שבלאט יהיה במכבי או מדר בהפועל בעונה הבאה במאה אחוז.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 01:14

בדיעבד עוד יתברר שה41 נקודות שמדר קלע על מכבי הם אלה שישאירו את בלאט במכבי על חוזה יחסית סביר
לדעתי זה ברור שאם מדר בהפועל אז בלאט לא דם ואם בלאט לא בהפועל אז אני לא רואה קבוצת יורוליג אחרת שתשלם לו יותר ממכבי

אולי עוד נגלה שעודד קטש אמר לשחקנים לעזוב את מדר חופשי במשחק ההוא בכוונה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 01:35

עכשיו בדקתי והתברר, שמכבי שיתפה ישראלים ב-82 דקות והפועל רק ב-69 (מתוכן 35 דקות למדר).

נתון מדהים לאור העובדה שמכבי חסרה שני ישראלים טובים ברמת יורוליג בלאט וליף.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 01:47

עוד בלתי שלא נשרקה במשחק הייתה כשווינרייט תפס לסורקין את הרגליים ויכל לפצוע אותו בסבירות גבוהה
כמובן ששלושת העיוורים לא ראו, למשחק הבא השופטים צריכים להגיע עם מקל נחייה
https://x.com/shaymess91/status/2067686 ... 43545?s=61

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 03:53

ניצחון גדול. מרשים מאוד איך שחזרו מהפתיחה המזוויעה. המשחק הזה היה ממש מכור עם עבירות מומצאות, חיסול שיטתי של קלארק ואי שריקה לכמה בלתי, כולל של מדר בסוף. ועדיין מכבי שיחקה נהדר ולקחה גם את המשחק הזה. משחק גדול של לונדברג, ולא פחות מכך של קטש.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 10:19

felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 10:22

יוסי22 כתב:
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.


אחשלו, אתה מתבלבל. שכחת שיש הגבלת זרים? אתה לא יכול לרשום את ווקר מבלי להוציא זר אחר. לעומת זאת אתה יכול לרשום את בלאט במקום עבו או סהר.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 10:33

felix_r כתב:
יוסי22 כתב:
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.


אחשלו, אתה מתבלבל. שכחת שיש הגבלת זרים? אתה לא יכול לרשום את ווקר מבלי להוציא זר אחר. לעומת זאת אתה יכול לרשום את בלאט במקום עבו או סהר.



יוסי את מי תוציא מהזרים בשביל להכניס את ווקר ? לפי חוקי המנהלת אפשר לרשום רק 5 זרים למשחק, הפועל משחקים עם 2 גבוהים אז אתה חייב 2 גבוהים אז הנקינס והורד בפנים ושניהם טובים בסדרה הזאת, בגארדים את מי תוציא את בריסט שהוא אחד הטובים היום במכבי את לונדברג שאשכרה ניצח את המשחק אתמול כמעט לבד את קלארק שנראה מצוין וגם זה מחייב את עודד לשחק עם עוד מוביל כדור בגלל הפציעה של תמיר בלאט.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 10:48

בנוגע לדיון על ווקר
אתמול בדיווח אחרי המשחק אמרו שיש מצב שווקר יירשם במקום קלארק שעדיין סובל מרגישות בברך
אתמול די הסתדרנו בלי קלארק אבל לא יודע אם קטש ייקח את ההימור
מכבי המשיכה להסתדר עם סגל קצר ושיתפה במשחק תשעה שחקנים בלבד, בשל מכת הפציעות שמלווה אותה. בעקבות העומס שנוצר בקו האחורי, קיימת אפשרות גבוהה שלוני ווקר, שלא שיחק בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה, יחזור לסגל במשחק הבא וייקח חלק בסדרת הגמר. קלארק שיחק כמות קטנה של דקות גם לאור רגישות בשריר, ולא מן הנמנע שקטש יתן לו מנוחה. מי שלא צפוי לשוב לאור פציעתו הוא תמיר בלאט, כשבמועדון מעדיפים שלא להחמיר את הפציעה בשריר התאומים ממנה הוא סובל.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548185

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 10:57

Avi1508 כתב:בנוגע לדיון על ווקר
אתמול בדיווח אחרי המשחק אמרו שיש מצב שווקר יירשם במקום קלארק שעדיין סובל מרגישות בברך
אתמול די הסתדרנו בלי קלארק אבל לא יודע אם קטש ייקח את ההימור
מכבי המשיכה להסתדר עם סגל קצר ושיתפה במשחק תשעה שחקנים בלבד, בשל מכת הפציעות שמלווה אותה. בעקבות העומס שנוצר בקו האחורי, קיימת אפשרות גבוהה שלוני ווקר, שלא שיחק בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה, יחזור לסגל במשחק הבא וייקח חלק בסדרת הגמר. קלארק שיחק כמות קטנה של דקות גם לאור רגישות בשריר, ולא מן הנמנע שקטש יתן לו מנוחה. מי שלא צפוי לשוב לאור פציעתו הוא תמיר בלאט, כשבמועדון מעדיפים שלא להחמיר את הפציעה בשריר התאומים ממנה הוא סובל.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548185



הבעיה אצל ווקר שאצלו זה לא משנה מה חשיבות המשחק זה יכול להיות משחק יורוליג זה יכול להיות משחק ליגה מעפן בגליל או משחק על אליפות והוא ימשיך להיות אותו הדבר, הוא ימשיך לזרוק מכול מקום ולא תמיד הכדורים נכנסים לו ושלא נכנסים לו הכדורים הוא נהפך לנטל .

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 11:31

יוסי22 כתב:
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.
אי אפשר לרשום את ווקר בלי לוותר על זר אחר.

המועמד היחיד הריאלי זה הנקינס אבל לא חושב שאפשר ללכת לשינוי מערך כזה בלי סנטר בכלל.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

19 יוני 2026, 11:50

https://sports.walla.co.il/item/3846944
פרסם תגובה