פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
23 יוני 2026, 22:51
למה לא עשו עברה על אודיאסי
23 יוני 2026, 22:52
נראה לי שברור לכולם עכשיו מי השחקן הישראלי הכי טוב מחוץ לNBA
23 יוני 2026, 22:53
מזל טוב
23 יוני 2026, 22:53
ישששששש
23 יוני 2026, 22:53
ישששששששש אליפות
23 יוני 2026, 22:53
ה 58 ובענקקקקקקק
23 יוני 2026, 22:54
אליפות!!!!!
23 יוני 2026, 22:54
על הפרצוף של עופר ינאי
23 יוני 2026, 22:55
סורקין הגיע בענק למאני טיים. שאפו
23 יוני 2026, 22:55
שועל כתב:על הפרצוף של עופר ינאי
אליפות זה לא בשביל כול אחד
23 יוני 2026, 22:55
לונדברג זה נכס. קור רוח כזה לא רואים הרבה.
23 יוני 2026, 22:55
טוב, עכשיו אפשר לחזור להפצצות באיראן
23 יוני 2026, 22:55
עונת מלפפונים נאה לכולנו
23 יוני 2026, 22:57
יש יש ועוד פעם יש!
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
23 יוני 2026, 22:57
עם כול הבכי האינסופי וכול התלונות לאורך העונה סיימנו עם דאבל
23 יוני 2026, 22:58
יססס יופי רומן! יש מכבי!!
23 יוני 2026, 22:58
ישששש
אף פעם אי אפשר להמר נגד מכבי, גם בעונה כזאת
23 יוני 2026, 23:01
להחתים את לונדברג עד סוף הקריירה
לגבי בריסט אני לא חושב בכלל
23 יוני 2026, 23:03
כדורסל משחקים 40 דקות ובסוף הפועל מפסידה
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.