המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

A.Parker כתב:גיא כתב:A.Parker כתב:אני לא שופט מאמנים רק לפי תארים, ומה שקטש עושה עם חומר השחקנים, התנהלות ההנהלה והמלחמה יוצא דופן בכל מובן
שני המשחקים הללו הם לא דבר קטן.
זה חתיכת כישלון.
(נוסיף לזה כמו שערן סלע ציין את התבוסה למינכן ב - 24 נקודות)
רוצה לסלוח לו בגלל הריצה היפה והעובדה שלא שיחקנו בבית - סבבה.
אבל זה לא שלא נכנסו זריקות. הקבוצה פשוט לא שמרה, פשוט נדרסה. לא עשתה פאולים,
וזה עודד שלא ניהל את הארוע הזה בכלל. לא לפני המשחק ולא במהלכו
אני לא מקטין אותם. מכבי שיחקה נורא בלי הגנה בכלל ואין לזה תירוץ. עדיין במאזן הכולל אני חושב שהוא בעיקר התעלה עם הסגל מאשר התבזה.
A.Parker כתב:טופ יורוליג
Avi1508 כתב:A.Parker כתב:טופ יורוליג
מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג
מרסר כתב:Avi1508 כתב:A.Parker כתב:טופ יורוליג
מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג
לא סתם ינאי רצה אותו וגרם למכבי להחתים אותו לפני שיברח להפועל, עודד הוא מאמן של שחקנים הם מוכנים לשחק בשבילו וראינו את זה אתמול ולא הרבה מאמנים זוכים לכבוד כזה משחקנים, תראה את איטודיס חוץ ממדר מי שם מכבד את איטודיס ומדר הוא הנפגע אולי הכי גדול מאיטודיס בהפועל העונה.


Avi1508 כתב:A.Parker כתב:טופ יורוליג
מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג
A.Parker כתב:Avi1508 כתב:A.Parker כתב:טופ יורוליג
מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג
סביר מאוד שבקבוצה עם תקציב גבוה הוא מגיע כמעט כל שנה לפיינל פור לפחות

עד שלא יביא אליפות אירופה הוא לא יכול להיות מהגדולים ביותרMitelka כתב:הגדול ביותר מאז בלאט. באותה שורה עם הגדולים כאן. הביא דאבל בנחיתות מוחלטת, עם קבוצה פצועה וחלשה של תחתית אמצע יורוליג, מול קבוצת מיליונים שלא נבנתה פה מעולם ועשתה פלייאוף יורוליג.
נתן לה 1-3 בראש. זכה בדאבל כשהוא גם מנצח ירושלים לא פראיירית בכלל שגם לה לא חסר משאבים.
התמודדות בלתי אפשרית מול הנהלה.
פיתוח שחקנים ברמה הכי גבוהה - קלארק שהגיע ילד בשנה מקצוענית מלאה ראשונה, אושיי בריסט שהגיע פעם ראשונה לאירופה והיה נראה עב"מ בהתחלה. איפה לונדברג שחקן גמור, ששילמו לנו רק כדי שילך מפרטיזן.
מאמן פיתוח שחקנים מבריק, מאמן כדורסל מעולה ואיש שהוא מעל המערכת הזו ובענק.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־61 אורחים