פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
23 יוני 2026, 23:03
שועל כתב:להחתים את לונדברג עד סוף הקריירה
לגבי בריסט אני לא חושב בכלל
בריסט עשה היום כמה מהלכים של ווינר בכלל סדרה טובה מאוד שלו, אבל צריך להביא עוד 3 עם קליעה
23 יוני 2026, 23:12
כן, בסדרה הזאת הוא לא פגע לשלוש לכול אורכה, וזה מוזר, כי יש לו 38.8% עונתי בליגה. נראה לי הקליעה ירדה כי הוא עבד קשה מאוד והשקיע אינסוף אנרגיה
23 יוני 2026, 23:15
עכשיו כשאני חושב על זה, אם ינאי לא היה מעביר את המשחקים ליד אליהו, אני לא בטוח שמכבי לוקחת את הסדרה. כי ביד אליהו פתאום לקחנו שני משחקי "חוץ", מה שבטוח לא היה קורה בדרייב-אין.
23 יוני 2026, 23:18
לא הייתי שורד מהפך של הפועל, זה היה כתם למכבי לכול החיים כמו ההפסד לגליל בחצי גמר ב 93 אחרי 23 אליפוית רצוף עד היום מזכירים את זה.
23 יוני 2026, 23:24
גינת חתיכת פרחח אה?
האהבה אף פעם לא נכשלת
23 יוני 2026, 23:35
סגל של 7 שחקנים כשירים ועוד אחד ספייר, עם הרכב זרים שכסדרו שווה (אולי) מקום 16 ביורוליג, ומרביצים להם 3-1 על הראש.
מנגד, קבוצה של 200 (אולי יותר) מיליון ש"ח, כמות זרים שיכולה למלא ליגיון, ולא יוצאת עם אף תואר ביד.
אנחנו מכבי.
23 יוני 2026, 23:37
Gevaudan כתב:סגל של 7 שחקנים כשירים ועוד אחד ספייר, עם הרכב זרים שכסדרו שווה (אולי) מקום 16 ביורוליג, ומרביצים להם 3-1 על הראש.
מנגד, קבוצה של 200 (אולי יותר) מיליון ש"ח, כמות זרים שיכולה למלא ליגיון, ולא יוצאת עם אף תואר ביד.
אנחנו מכבי.
אנחנו מכבי ועודד קטש הוא המלך.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
23 יוני 2026, 23:41
הפועל של ינאי לפחות בארץ היא כישלון ענקי, 0 תארים מתוך 6 אפשריים והפסד לדעתי בפעם הראשונה בבית במשחק מכריע על אלפיות, למרות שיד אליהו אף פעם לא יהיה באמת הבית של הפועל .
23 יוני 2026, 23:44
חחח, אורי אלון הבעלים לשעבר של הפועל ירושלים עוקץ את ינאי
https://x.com/i/status/2069510886524355059
23 יוני 2026, 23:44
בוא'נה, אתם קולטים שעופר שילם לראנדולף איזה מיליון דולר כדי לשבת ולראות את מכבי מניפה לו מעל הראש צלחת?
23 יוני 2026, 23:48
Gevaudan כתב:בוא'נה, אתם קולטים שעופר שילם לראנדולף איזה מיליון דולר כדי לשבת ולראות את מכבי מניפה לו מעל הראש צלחת?
עזוב ניהול הקבוצה שם הוא מזעזע השחקנים הזרים מתייחסים אליו בתור כספומט, אוטורו שמקבל מעל ל 2 מיליון יורו לעונה חודשיים ישב בבלגרד וביוון והעלה במשקל וראינו היום שהוא בכלל לא כשיר ב 30 אחוז
נערך לאחרונה על ידי
מרסר בתאריך 24 יוני 2026, 00:05, נערך פעם אחת בסך הכל.
23 יוני 2026, 23:49
אגב ינאי אמר איטודיס נשאר גם בעונה הבאה בהפועל ת"א.
24 יוני 2026, 00:41
omerk כתב:גינת חתיכת פרחח אה?
האהבה אף פעם לא נכשלת
מזכיר שהוא פצוע לחלון נבחרת, מאז שהוא הודיע את זה, הוא שיחק 3 משחקים...
אם רק זה היה שחקן מכבי
24 יוני 2026, 00:42
מרסר כתב:הפועל של ינאי לפחות בארץ היא כישלון ענקי, 0 תארים מתוך 6 אפשריים והפסד לדעתי בפעם הראשונה בבית במשחק מכריע על אלפיות, למרות שיד אליהו אף פעם לא יהיה באמת הבית של הפועל .
להגנתו, הם לא לקחו אליפות 58 שנה, רק 3 מהן איתו
24 יוני 2026, 00:57
הגיע הזמן לגוון בליגה את השופטים
נמאס כבר לראות כל פעם את ספי שמש, עומר אסתרון ועמית בלק בכל משחק
מילא אם הם היו שופטים טובים
היו שתי בלתי ספורטיביות בסופי משחק, השני והרביעי ואת שתיהם הם השתפנו לקחת, וגם היום למרות שצוות השידור התעקש שזה לא בלתי, אני יודע שבחוקה כתוב שעבירה בלי ניסיון ללכת לכדור היא בלתי ומדר תפס ללונדברג את היד מעל המרפק
24 יוני 2026, 00:59
Gevaudan כתב:סגל של 7 שחקנים כשירים ועוד אחד ספייר, עם הרכב זרים שכסדרו שווה (אולי) מקום 16 ביורוליג, ומרביצים להם 3-1 על הראש.
מנגד, קבוצה של 200 (אולי יותר) מיליון ש"ח, כמות זרים שיכולה למלא ליגיון, ולא יוצאת עם אף תואר ביד.
אנחנו מכבי.
זה קטש
24 יוני 2026, 01:04
Avi1508 כתב:הגיע הזמן לגוון בליגה את השופטים
נמאס כבר לראות כל פעם את ספי שמש, עומר אסתרון ועמית בלק בכל משחק
מילא אם הם היו שופטים טובים
היו שתי בלתי ספורטיביות בסופי משחק, השני והרביעי ואת שתיהם הם השתפנו לקחת, וגם היום למרות שצוות השידור התעקש שזה לא בלתי, אני יודע שבחוקה כתוב שעבירה בלי ניסיון ללכת לכדור היא בלתי ומדר תפס ללונדברג את היד מעל המרפק
היה בתחילת המשחק קטע הזוי ,היתה עבירה בריבאונד על ריימן ספי שמש שהיה מתחת לסל לא שרק אבל בלק כן , אחרי זה הם התייעצו וההעברה בוטלה, יש לציין שרואים בברור שהיתה עבירה במיליון אחוז.
24 יוני 2026, 10:13
תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
24 יוני 2026, 10:29
הוא תמיד היה כזה. מספיק להיזכר בהתנהלות המביכה והלא קולגיאלית שלו ושל טימור סביב סוגיית ההגעה של תמיר בלאט לנבחרת, בניסיון שלו להצית מהומות במשחק הקודם עם אחד השחקנים שלנו (ברוח די דומה למה שקרה בסוף המשחק הרביעי), ובכלל, לאחר כ"כ הרבה שנים של פלופים, הצגות והתבכיינויות בלתי פוסקות לשופטים - אני שמח שבסוף הוא לא נחת במכבי.
24 יוני 2026, 10:33
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
גינת סתם אפס שככול הנראה יסיים את הקריירה שלו בלי תואר, וכמובן שהוא כבר הודיע לנבחרת שהוא פצוע ולא יגיע לחלון הקרוב אבל לשחק כול הסדרה הוא שיחק.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.