24 יוני 2026, 11:21
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
24 יוני 2026, 11:40
Avi1508 כתב:omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
24 יוני 2026, 11:48
24 יוני 2026, 12:08
my man כתב:אתמול גם היתה לו חצי נגיחה בבריסט במהלך המשחק כמובן עם דממה מהשיפוט.
שחקן דוחה שתפור בדיוק למועדון הדוחה שהלב שלו בחר לו - בעעע
24 יוני 2026, 12:12
omerk כתב:Avi1508 כתב:omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.
גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.
ההתפרצות של תומר גינת כלפיי שחקני מכבי שניות לאחר הסיום הייתה מכוערת והראתה את קוטנו של הרגע עבור הקפטן האדום. בכלל, גינת נהנה מיחסי ציבור של ״אחד משלנו״ עם בייבי פייס מיתמם, כשבעצם הוא פרובקטור לא קטן. ההתגרות שלו בבריסט במשחק הקודם שהובילה לטכנית לשניהם הייתה פרובוקציה שלו במאת האחוזים ובריסט קיבל עבירה על כלום, ואתמול גינת נתן נגיחה לוויל ריימן, כשהוא מנצל את העובדה שריימן מקבל לפעמים שריקות רק בגלל התדמית שלו, שנבנתה בהרבה מהלכים אגרסיביים יותר מדיי, ולא בגלל פעולות שהוא באמת עושה. גינת שחקן גדול אבל מוטב שיגבש אופי ואישיות שמותאמים למעמד שלו.
24 יוני 2026, 12:16
Avi1508 כתב:omerk כתב:Avi1508 כתב:omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.
גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.
יש טור של דורון קרמר בספורט 5 עם הטקסט הבאההתפרצות של תומר גינת כלפיי שחקני מכבי שניות לאחר הסיום הייתה מכוערת והראתה את קוטנו של הרגע עבור הקפטן האדום. בכלל, גינת נהנה מיחסי ציבור של ״אחד משלנו״ עם בייבי פייס מיתמם, כשבעצם הוא פרובקטור לא קטן. ההתגרות שלו בבריסט במשחק הקודם שהובילה לטכנית לשניהם הייתה פרובוקציה שלו במאת האחוזים ובריסט קיבל עבירה על כלום, ואתמול גינת נתן נגיחה לוויל ריימן, כשהוא מנצל את העובדה שריימן מקבל לפעמים שריקות רק בגלל התדמית שלו, שנבנתה בהרבה מהלכים אגרסיביים יותר מדיי, ולא בגלל פעולות שהוא באמת עושה. גינת שחקן גדול אבל מוטב שיגבש אופי ואישיות שמותאמים למעמד שלו.
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548804
24 יוני 2026, 12:21
24 יוני 2026, 12:30
24 יוני 2026, 12:31
Mitelka כתב:איזה כיף לקום לבוקר כזה. צריך לתפוס רגעים כאלה, מי יודע כמה זה יחזור.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
24 יוני 2026, 12:58
24 יוני 2026, 13:46
MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.
מוותר בשביל זה על הליגה קל.
24 יוני 2026, 13:52
24 יוני 2026, 14:29
24 יוני 2026, 14:48
my man כתב:איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
איכס
24 יוני 2026, 14:50
MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.
מוותר בשביל זה על הליגה קל.
24 יוני 2026, 14:53
my man כתב:איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
איכס
24 יוני 2026, 14:58
omerk כתב:Avi1508 כתב:omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.
גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.
24 יוני 2026, 14:59
MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.
מוותר בשביל זה על הליגה קל.