פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
פרסם תגובה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 11:21

omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 11:40

Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 11:48

אתמול גם היתה לו חצי נגיחה בבריסט במהלך המשחק כמובן עם דממה מהשיפוט.
שחקן דוחה שתפור בדיוק למועדון הדוחה שהלב שלו בחר לו - בעעע

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:08

my man כתב:אתמול גם היתה לו חצי נגיחה בבריסט במהלך המשחק כמובן עם דממה מהשיפוט.
שחקן דוחה שתפור בדיוק למועדון הדוחה שהלב שלו בחר לו - בעעע

שלא לדבר על ההתגרות והדחיפה בריימן אחרי אחד הסלים.
זה היה מזכה כל שחקן אחר של מכבי בטכנית.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:12

omerk כתב:
Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

יש טור של דורון קרמר בספורט 5 עם הטקסט הבא
ההתפרצות של תומר גינת כלפיי שחקני מכבי שניות לאחר הסיום הייתה מכוערת והראתה את קוטנו של הרגע עבור הקפטן האדום. בכלל, גינת נהנה מיחסי ציבור של ״אחד משלנו״ עם בייבי פייס מיתמם, כשבעצם הוא פרובקטור לא קטן. ההתגרות שלו בבריסט במשחק הקודם שהובילה לטכנית לשניהם הייתה פרובוקציה שלו במאת האחוזים ובריסט קיבל עבירה על כלום, ואתמול גינת נתן נגיחה לוויל ריימן, כשהוא מנצל את העובדה שריימן מקבל לפעמים שריקות רק בגלל התדמית שלו, שנבנתה בהרבה מהלכים אגרסיביים יותר מדיי, ולא בגלל פעולות שהוא באמת עושה. גינת שחקן גדול אבל מוטב שיגבש אופי ואישיות שמותאמים למעמד שלו.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548804

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:16

Avi1508 כתב:
omerk כתב:
Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

יש טור של דורון קרמר בספורט 5 עם הטקסט הבא
ההתפרצות של תומר גינת כלפיי שחקני מכבי שניות לאחר הסיום הייתה מכוערת והראתה את קוטנו של הרגע עבור הקפטן האדום. בכלל, גינת נהנה מיחסי ציבור של ״אחד משלנו״ עם בייבי פייס מיתמם, כשבעצם הוא פרובקטור לא קטן. ההתגרות שלו בבריסט במשחק הקודם שהובילה לטכנית לשניהם הייתה פרובוקציה שלו במאת האחוזים ובריסט קיבל עבירה על כלום, ואתמול גינת נתן נגיחה לוויל ריימן, כשהוא מנצל את העובדה שריימן מקבל לפעמים שריקות רק בגלל התדמית שלו, שנבנתה בהרבה מהלכים אגרסיביים יותר מדיי, ולא בגלל פעולות שהוא באמת עושה. גינת שחקן גדול אבל מוטב שיגבש אופי ואישיות שמותאמים למעמד שלו.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548804

בול

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:21

איזה כיף לקום לבוקר כזה. צריך לתפוס רגעים כאלה, מי יודע כמה זה יחזור.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:30

צודק. בוקר נפלא

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:31

Mitelka כתב:איזה כיף לקום לבוקר כזה. צריך לתפוס רגעים כאלה, מי יודע כמה זה יחזור.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

זה נכון מאד.

יש גם את המחשבה המזעזעת של אם האדומים היו לוקחים אליפות מה היה פה וואי וואי וואי... סך :הכל תענוג :dance4

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 12:58

משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 13:46

MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.

אני איתך במאה אחוז פה..שנים זו גם היתה התפיסה הרווחת פה בפורום..

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 13:52

איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

איכס

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 14:29

לא ברור איך הוא מסוגל לא ללחוץ יד לאדם כמו לונדברג, שהוא הכי אחלה גבר עם קלאס שיש.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 14:48

my man כתב:איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

איכס

חחח לונייי :heart

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 14:50

MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.


מסכים במאה אחוז. לחם וחמאה - יפה מאוד, אפילו טעים.
אבל יורוליג זה הסיפור.

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 14:53

my man כתב:איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

איכס


איזה הזוי לא ללחוץ יד ללונדברג...

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 14:58

omerk כתב:
Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

הזוי שווקר קיבל ביקורת ולא ינאי הבכיין וגינת המסית. באיזה עולם ההתנהגות של גינת מקובלת? בן אדם אפס

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

24 יוני 2026, 14:59

MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.

קללללל
פרסם תגובה