27 ינואר 2017, 22:07
arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור
האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.
*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי
27 ינואר 2017, 22:27
שחף1 כתב:arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור
האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.
*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי
חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון
28 ינואר 2017, 01:26
arel123 כתב:שחף1 כתב:arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור
האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.
*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי
חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון
עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2
28 ינואר 2017, 01:28
Hiigara כתב:arel123 כתב:שחף1 כתב:arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור
האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.
*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי
חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון
עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2
אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה
28 ינואר 2017, 08:50
arel123 כתב:Hiigara כתב:arel123 כתב:שחף1 כתב:arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור
האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.
*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי
חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון
עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2
אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה
אוקיי
צריך להביא לפה 4/3 ישראלים לעונה הבאה
תן לי עכשיו 4 ישראלים טובים שהיית מביא נו בא לי לשמוע אותך חכם גדול
28 ינואר 2017, 09:32
28 ינואר 2017, 13:07
Hiigara כתב:arel123 כתב:Hiigara כתב:arel123 כתב:שחף1 כתב:חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון
עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2
אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה
אוקיי
צריך להביא לפה 4/3 ישראלים לעונה הבאה
תן לי עכשיו 4 ישראלים טובים שהיית מביא נו בא לי לשמוע אותך חכם גדול
דוסון הוא היחידי שהייתי רוצה לראות במתכונת כזו או אחרת במכבי בגלל האתלטיות והאורך שלו. השאר פשוט לא מספיק טובים לדברים שאתה מחפש מקבוצה שרוצה להשתקע במרכז~טופ יורוליג, ובמיוחד לא שחקנים כמו ניצן חנוכי, עמית שמחון או אלכס טיוס שהמחיר שיהיה עליו לאחר מיסוי ולאחר הפינוקיאדה שהוא ירצה בתמורה לא שווה את המחיר
28 ינואר 2017, 13:08
er79 כתב:חנוכי ושמחון? הישראלים שצריכים להיות פה זה טיוס (עדיף פי אלף על האוול), דוסון, שגב, משעור, ובר טימור או ווסטרמן כגארדים מחליפים. אם יהיה נס וליף לא הולך ל-nba גם אותו הייתי מביא
28 ינואר 2017, 13:10
arel123 כתב:אני רוצה בעונה הבאה לראות בין 2-3 שחקנים בקבוצה מתוך הרשימה הבאה: http://prntscr.com/e126r0
מישהו יודע אם יש כאלה שמסיימים חוזה ביניהם בשביל שלא נצטרך לעשות בייאוט?
28 ינואר 2017, 13:40
arel123 כתב:arel123 כתב:אני רוצה בעונה הבאה לראות בין 2-3 שחקנים בקבוצה מתוך הרשימה הבאה:
מישהו יודע אם יש כאלה שמסיימים חוזה ביניהם בשביל שלא נצטרך לעשות בייאוט?
?
28 ינואר 2017, 13:41
felix_r כתב:עושים את זה ככהarel123 כתב:arel123 כתב:אני רוצה בעונה הבאה לראות בין 2-3 שחקנים בקבוצה מתוך הרשימה הבאה:
מישהו יודע אם יש כאלה שמסיימים חוזה ביניהם בשביל שלא נצטרך לעשות בייאוט?
?
28 ינואר 2017, 13:45
28 ינואר 2017, 13:47
28 ינואר 2017, 14:08
felix_r כתב:אחר כך תכניס את הכתובת כאן:
28 ינואר 2017, 16:02
28 ינואר 2017, 16:03
שחף1 כתב:לא מבין את ההתלהבות מליף. הוא צריך לעבור עונת רוקי באירופה כדי להעלות קצת מסת שריר ולהשתפשף. כאילו שלא היה פה ג׳ון שאייר לפני 5 שנים
28 ינואר 2017, 16:05
28 ינואר 2017, 16:08
שחף1 כתב:בנדר היה שחיפון שהניסיון שלו בכדורסל מקצועני הסתכם בליגה הלאומית שלנו. ליף במכללה נחשבת ב-NCAA שזה רמה גבוהה יותר, אבל זה עדיין לא מקצוענים
28 ינואר 2017, 16:09
28 ינואר 2017, 16:13
שחף1 כתב:לגבי ווסטרמן, צריך לראות מי יהיו הגארדים האחרים בסגל. אם יביאו מישהו כמו הוארטל הוא לא מתאים נניח, כי זה סתם ייצור קו אחורי לבנבן שלא ממש שומר(aka רוצ׳סטי ופארמר). ליד ג׳קסון נניח הוא יותר מתאים, לדוגמא. או ליד קומבו אמריקאי שהוא סקורר באופי שלו