פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
נושא נעול

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

27 ינואר 2017, 22:07

arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור

האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.

*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי

חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

27 ינואר 2017, 22:27

שחף1 כתב:
arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור

האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.

*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי

חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון


עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 01:26

arel123 כתב:
שחף1 כתב:
arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור

האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.

*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי

חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון


עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2

אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 01:28

Hiigara כתב:
arel123 כתב:
שחף1 כתב:
arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור

האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.

*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי

חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון


עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2

אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה


אוקיי
צריך להביא לפה 4/3 ישראלים לעונה הבאה
תן לי עכשיו 4 ישראלים טובים שהיית מביא נו בא לי לשמוע אותך חכם גדול

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 08:50

arel123 כתב:
Hiigara כתב:
arel123 כתב:
שחף1 כתב:
arel123 כתב:לפי דעתי בעונה הבאה אמורים להיות פה 5/6 ישראלים, מתוכם לנדסברג אוחיון ושגב כבר אמורים להישאר בסגל, זאת אומרת שאמורים להביא לפחות עוד שניים או שלושה ישראלים.
אני חושב שאלה אמורות להיות האופציות היחידיות לשחקנים שאמורים להגיע כישראלים :
עמית שמחון
שון דוסון
אלכס טיוס
כארם משעור
ריצ'ארד הוואל
ניצן חנוכי
בר טימור

האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם.
אם לא יהיה ניתן להביא את דוסון טיוס, הוואל ושימחון לדעתי האופציות הטובות אחריהם.
משעור חייב להיות פה מכיוון שהוא יכול לשחק בעמדה 3 ולמכבי תהייה קצת בעיה בעמדה 3 בעונה הבאה והוא יכול מאוד מאוד לעזור לנו.

*הוואל לא בטוח יהיה ישראלי אבל כל מה שנכתב פה זה במידה והוא יהיה ישראלי

חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון


עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2

אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה


אוקיי
צריך להביא לפה 4/3 ישראלים לעונה הבאה
תן לי עכשיו 4 ישראלים טובים שהיית מביא נו בא לי לשמוע אותך חכם גדול

דוסון הוא היחידי שהייתי רוצה לראות במתכונת כזו או אחרת במכבי בגלל האתלטיות והאורך שלו. השאר פשוט לא מספיק טובים לדברים שאתה מחפש מקבוצה שרוצה להשתקע במרכז~טופ יורוליג, ובמיוחד לא שחקנים כמו ניצן חנוכי, עמית שמחון או אלכס טיוס שהמחיר שיהיה עליו לאחר מיסוי ולאחר הפינוקיאדה שהוא ירצה בתמורה לא שווה את המחיר

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 09:32

חנוכי ושמחון? הישראלים שצריכים להיות פה זה טיוס (עדיף פי אלף על האוול), דוסון, שגב, משעור, ובר טימור או ווסטרמן כגארדים מחליפים. אם יהיה נס וליף לא הולך ל-nba גם אותו הייתי מביא

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:07

Hiigara כתב:
arel123 כתב:
Hiigara כתב:
arel123 כתב:
שחף1 כתב:חחחחחח ניצן חנוכי
הוא אפילו לא שחקן טוב בליגת פח אשפה פה, מה יש לו לחפש במכבי
כנל עמית שמחון


עמית שמחון יכול להיות פה אחלה ישראלי בעמדה 2

אני אפילו לא יודע איך להגיב לזה


אוקיי
צריך להביא לפה 4/3 ישראלים לעונה הבאה
תן לי עכשיו 4 ישראלים טובים שהיית מביא נו בא לי לשמוע אותך חכם גדול

דוסון הוא היחידי שהייתי רוצה לראות במתכונת כזו או אחרת במכבי בגלל האתלטיות והאורך שלו. השאר פשוט לא מספיק טובים לדברים שאתה מחפש מקבוצה שרוצה להשתקע במרכז~טופ יורוליג, ובמיוחד לא שחקנים כמו ניצן חנוכי, עמית שמחון או אלכס טיוס שהמחיר שיהיה עליו לאחר מיסוי ולאחר הפינוקיאדה שהוא ירצה בתמורה לא שווה את המחיר


אם תשים לב הם רק היו ברשימה של האופציות, והם היו באופציות האחרונות של מי שצריך להביא.
אפילו רשמתי - "האופציות הכי טובות מפה הם : דוסון טיוס משעור וטימור לדעתי, הסיכוי להביא את דוסון וטיוס קטן אבל שווה לפחות לנסות עוד פעם."
ואתה מסכים איתי שיהיה חייב להביא לקבוצה עוד לפחות 3 ישראלים לעונה הבאה נכון ?
ורוב הסיכויים שאת דוסון וטיוס לא נצליח להביא.
אז אני שואל אותך, איזה עוד שני ישראלים במקומם היית ממליץ להביא ?

** כל מה שאני רושם פה זה במידה ורק אוחיון לנדסברג ושגב ישארו, וזה כנראה מה שיהיה .
נערך לאחרונה על ידי arel123 בתאריך 28 ינואר 2017, 13:15, נערך 3 פעמים בסך הכל.

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:08

er79 כתב:חנוכי ושמחון? הישראלים שצריכים להיות פה זה טיוס (עדיף פי אלף על האוול), דוסון, שגב, משעור, ובר טימור או ווסטרמן כגארדים מחליפים. אם יהיה נס וליף לא הולך ל-nba גם אותו הייתי מביא

ברור שטיוס עדיף על הוואל במלא, אני רק נתתי רשימה של ישראלים שמכבי צריכים להביא
דרך אגב, ווסטרמן יחשב כישראלי אם נביא אותו ??

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:10

arel123 כתב:אני רוצה בעונה הבאה לראות בין 2-3 שחקנים בקבוצה מתוך הרשימה הבאה: http://prntscr.com/e126r0
מישהו יודע אם יש כאלה שמסיימים חוזה ביניהם בשביל שלא נצטרך לעשות בייאוט?

?

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:40

עושים את זה ככה

arel123 כתב:
arel123 כתב:אני רוצה בעונה הבאה לראות בין 2-3 שחקנים בקבוצה מתוך הרשימה הבאה:
תמונה
מישהו יודע אם יש כאלה שמסיימים חוזה ביניהם בשביל שלא נצטרך לעשות בייאוט?

?

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:41

felix_r כתב:עושים את זה ככה

arel123 כתב:
arel123 כתב:אני רוצה בעונה הבאה לראות בין 2-3 שחקנים בקבוצה מתוך הרשימה הבאה:
תמונה
מישהו יודע אם יש כאלה שמסיימים חוזה ביניהם בשביל שלא נצטרך לעשות בייאוט?

?


אני אף פעם לא מבין איך לעשות את זה
אתה מוכן להסביר לי בבקשה?

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:45

אני אסביר.

פתח את הלינק שהבאת , ותקח משם את כתובת התמונה על ידי לחיצה על הלחצן הימני של העכבר, ככה:

תמונה
נערך לאחרונה על ידי felix_r בתאריך 28 ינואר 2017, 13:48, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 13:47

אחר כך תכניס את הכתובת כאן:

תמונה

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 14:08

felix_r כתב:אחר כך תכניס את הכתובת כאן:

תמונה

אש גדול אתה תודה רבה פליקס !

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 16:02

לא מבין את ההתלהבות מליף. הוא צריך לעבור עונת רוקי באירופה כדי להעלות קצת מסת שריר ולהשתפשף. כאילו שלא היה פה ג׳ון שאייר לפני 5 שנים

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 16:03

שחף1 כתב:לא מבין את ההתלהבות מליף. הוא צריך לעבור עונת רוקי באירופה כדי להעלות קצת מסת שריר ולהשתפשף. כאילו שלא היה פה ג׳ון שאייר לפני 5 שנים

אני מפחד שלא יהיה כמו בנדר

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 16:05

בנדר היה שחיפון שהניסיון שלו בכדורסל מקצועני הסתכם בליגה הלאומית שלנו. ליף במכללה נחשבת ב-NCAA שזה רמה גבוהה יותר, אבל זה עדיין לא מקצוענים

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 16:08

שחף1 כתב:בנדר היה שחיפון שהניסיון שלו בכדורסל מקצועני הסתכם בליגה הלאומית שלנו. ליף במכללה נחשבת ב-NCAA שזה רמה גבוהה יותר, אבל זה עדיין לא מקצוענים

בגלל זה עוד שנתיים שלוש הוא יהיה רלוונטי, לא רואה אותו כ"כ תורם לקבוצה בעונה הבאה

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 16:09

לגבי ווסטרמן, צריך לראות מי יהיו הגארדים האחרים בסגל. אם יביאו מישהו כמו הוארטל הוא לא מתאים נניח, כי זה סתם ייצור קו אחורי לבנבן שלא ממש שומר(aka רוצ׳סטי ופארמר). ליד ג׳קסון נניח הוא יותר מתאים, לדוגמא. או ליד קומבו אמריקאי שהוא סקורר באופי שלו

Re: תרד מלפפונים לעונת 2017/18

28 ינואר 2017, 16:13

שחף1 כתב:לגבי ווסטרמן, צריך לראות מי יהיו הגארדים האחרים בסגל. אם יביאו מישהו כמו הוארטל הוא לא מתאים נניח, כי זה סתם ייצור קו אחורי לבנבן שלא ממש שומר(aka רוצ׳סטי ופארמר). ליד ג׳קסון נניח הוא יותר מתאים, לדוגמא. או ליד קומבו אמריקאי שהוא סקורר באופי שלו

ווסטרמן יחשב כישראלי אצלנו ?
אם כן הוא השחקן הראשון שאני מביא לקבוצה . (ומשאיר את גאודלוק)
וזה פותר לנו את בעיית הרכז בשנייה, גם ישראלי וגם רכז ברמת יורוליג שיודע לנהל משחק.
והוא רק בן 24 .
נושא נעול