פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
04 אוגוסט 2020, 18:25
באיירן החתימה את ניק וויילר-באב מקבוצת לודוויגסבורג
05 אוגוסט 2020, 09:46
felix_r כתב:באיירן החתימה את ניק וויילר-באב מקבוצת לודוויגסבורג
טנקיירי יש לו עין מדהימה לשחקנים
ניק ישחק אצלו בעמדת הרכז , טי.ג'. בריי יגיע לתל אביב בשלב כל שהוא העונה
05 אוגוסט 2020, 13:25
היורוליג הודיע על קיום שני טורנירי קדם עונה, אחד בקובנה ואחד בולנסיה בהשתתפות שמונה קבוצות של המפעל - ביניהן מילאנו, פנאתינייקוס, אנאדולו אפס ואולימפיאקוס. הטורנירים ייערכו ב12-13 וב15-16 בספטמבר - מכבי ת"א לא חלק מאותם שני טורנירים.
05 אוגוסט 2020, 14:41
itai7 כתב:היורוליג הודיע על קיום שני טורנירי קדם עונה, אחד בקובנה ואחד בולנסיה בהשתתפות שמונה קבוצות של המפעל - ביניהן מילאנו, פנאתינייקוס, אנאדולו אפס ואולימפיאקוס. הטורנירים ייערכו ב12-13 וב15-16 בספטמבר - מכבי ת"א לא חלק מאותם שני טורנירים.
עוד חודש מתחילים משחקי ההכנה ומכבי לא החתימה אפילו שחקן אחד. נהדר.
05 אוגוסט 2020, 14:52
שמואל1 כתב:itai7 כתב:היורוליג הודיע על קיום שני טורנירי קדם עונה, אחד בקובנה ואחד בולנסיה בהשתתפות שמונה קבוצות של המפעל - ביניהן מילאנו, פנאתינייקוס, אנאדולו אפס ואולימפיאקוס. הטורנירים ייערכו ב12-13 וב15-16 בספטמבר - מכבי ת"א לא חלק מאותם שני טורנירים.
עוד חודש מתחילים משחקי ההכנה ומכבי לא החתימה אפילו שחקן אחד. נהדר.
השמיים עדיין סגורים. אין מתווה לטיסות. העונה רק הסתיימה והשחקנים צרכים מנוחה. רק חסר היה לנו טורניר כזה שבועיים לתוך ההכנה. היו די והתר פציעות.
05 אוגוסט 2020, 15:24
שמואל1 כתב:itai7 כתב:היורוליג הודיע על קיום שני טורנירי קדם עונה, אחד בקובנה ואחד בולנסיה בהשתתפות שמונה קבוצות של המפעל - ביניהן מילאנו, פנאתינייקוס, אנאדולו אפס ואולימפיאקוס. הטורנירים ייערכו ב12-13 וב15-16 בספטמבר - מכבי ת"א לא חלק מאותם שני טורנירים.
עוד חודש מתחילים משחקי ההכנה ומכבי לא החתימה אפילו שחקן אחד. נהדר.
הגזמת. יש מצב גדול שתוך כמה ימים יש לך את כל הסגל, למעט 4, שגם איתו (אייסי) יש דיבורין (ובמקרה שלו אין מה למהר).
05 אוגוסט 2020, 16:45
סולימן בריימו במו"מ מתקדם עם גלאטסריי. עשוי להצטרף להנקינס והמילטון שכבר חתמו שם.
05 אוגוסט 2020, 17:49
שמואל1 כתב:סולימן בריימו במו"מ מתקדם עם גלאטסריי. עשוי להצטרף להנקינס והמילטון שכבר חתמו שם.
מחליף את וויטינגטון יקיר הפורום
06 אוגוסט 2020, 18:20
ויקטור ראד חתם בקבוצה מפולין
06 אוגוסט 2020, 21:26
ארון וייט חתם בפאו
06 אוגוסט 2020, 21:32
felix_r כתב:ארון וייט חתם בפאו
וגם האוורד סנט רוס
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
07 אוגוסט 2020, 10:19
פאו תסיים בחמישייה.
כלומר זו שסוגרת את הטבלה הכוונה, כמובן.
07 אוגוסט 2020, 12:59
לא מדברים על זה אבל הקבוצה שבתכלס הכי נחלשה הקיץ היא ריאל. גם איבדה את קמפצו וגם שחררה את ג'ורדן מיקי וגם ככל הנראה הפסידה את זיזיץ'.
אם הדיבורים על כך שאדאמס יחליף את קמפצו נכונים, אז זה חתיכת שינמוך. שחקן מבוגר שחרך רשתות בסין בכל שנותיו הטובות לא היה צריך בכלל לעלות כאופציה.
07 אוגוסט 2020, 13:14
מפה לשם יש כמה קבוצות שיעשו צרות לא קטנות שנה הבאה
באסקוניה מורכבת מחבורה מרשימה של שחקנים טובים ובינוניים, ובמערכת פיתוח כמו של באסקוניה הם יוכלו לעשות דברים יפים, כולם מזלזלים בבאיירן, אבל טרינקיירי קיבל קבוצה ששם יוכל לעשות את הדבר שהוא הכי טוב בו ועושה את זה ברמה גבוהה, לקחת חבורה של שחקנים זרים אבל לא מרשימים ולגרום להם לשחק כדורסל יפה, עשה את זה מושלם בבאמברג עם תאיס, וואנמייקר, סטרלניקס, מלי, מילר והרשימה עוד ארוכה, יהיה מעניין שנה הבאה זה בטוח
07 אוגוסט 2020, 15:23
עצוב - מייקל אוג'ו מהכוכב האדום מת לאחר שהתמוטט בגיל 27
נערך לאחרונה על ידי
RonB בתאריך 07 אוגוסט 2020, 15:26, נערך פעם אחת בסך הכל.
07 אוגוסט 2020, 15:26
כואב.
מעבר למוות המצער, היה שחקן עם הרבה פוטנציאל.
07 אוגוסט 2020, 15:30
עצוב, אני זוכר אותו בהיכל, בחור אימתני
07 אוגוסט 2020, 15:30
שחקן עם מימדים מפחידים. זוכר אותו משהמשחקים של הכוכב נגדנו ומול קבוצות אחרות. בייבי גורילה אמיתי.
07 אוגוסט 2020, 15:41
היה מפלצת, גוף כזה לא רואים כל יום
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.