Weems13 כתב:קים טילי מבאסקוניה הוא אחלה שחקן. יכול להיות 4 מחליף טוב מאוד
אנחנו לא מחפשים מחליפים. קודם מחתימים את החמישיה הראשונה, ואז בעודף שנשאר מחתימים מחליפים
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
Weems13 כתב:קים טילי מבאסקוניה הוא אחלה שחקן. יכול להיות 4 מחליף טוב מאוד
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], itai7, Jazzman, אדם, מרסר, רנדי וייט ו־31 אורחים