11 ספטמבר 2020, 15:40
my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
11 ספטמבר 2020, 15:41
MTA2311 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
כמה זמן היה לתכנן את זה? חצי שנה?
אני באמת מיואש. עד הסיפור הזה הממשלות של ביבי אולי לא ניהלו את הדברים כמו שהייתי רוצה, אבל לפחות היה ניהול. העסק הזה פשוט לא מנוהל בשום צורה, וזה מפחיד. אשכרה תחושה של כל אדם לעצמו.
11 ספטמבר 2020, 15:44
jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
11 ספטמבר 2020, 15:51
jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
11 ספטמבר 2020, 15:51
MTA2311 כתב:jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
יש סטודנטים שלא מסתדרים עם למידה בזום, אז ילדים בכיתה ב? קשה.
11 ספטמבר 2020, 15:52
MTA2311 כתב:jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
יש סטודנטים שלא מסתדרים עם למידה בזום, אז ילדים בכיתה ב? קשה.
11 ספטמבר 2020, 15:53
jol9 כתב:MTA2311 כתב:jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
יש סטודנטים שלא מסתדרים עם למידה בזום, אז ילדים בכיתה ב? קשה.
תראה יש כאן שתי אופציות לא ממש טובות:
1. למידה בזום ששם הילדים הביישנים ואלה עם בעיות הקשב הולכים לאיבוד
2. למידה המבוססת על חיזוק אצל מורים פרטיים ששם הילדים שלהורים שלהם אין את האפשרות נשארים מאחור
11 ספטמבר 2020, 15:57
jol9 כתב:MTA2311 כתב:jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
יש סטודנטים שלא מסתדרים עם למידה בזום, אז ילדים בכיתה ב? קשה.
תראה יש כאן שתי אופציות לא ממש טובות:
1. למידה בזום ששם הילדים הביישנים ואלה עם בעיות הקשב הולכים לאיבוד
2. למידה המבוססת על חיזוק אצל מורים פרטיים ששם הילדים שלהורים שלהם אין את האפשרות נשארים מאחור
11 ספטמבר 2020, 16:03
jol9 כתב:לא הבנתי על מה כתבת ממש אבל ממש לא, כשאמרת פחות או יותר אחד לאחד את מה שאני אמרתי.
לגבי החלק השני - תבקר כמה שאתה רוצה. יש מליון קולות כאלה ומליון כאלה, פרופסורים מכאן ומשם כולם לפעמים צודקים ולפעמים טועים. אין איזו אמת אחת שמישהו יודע והאחרים לא. זה המצב לצערי.
11 ספטמבר 2020, 16:08
my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
11 ספטמבר 2020, 17:17
11 ספטמבר 2020, 17:30
שלא נדבר על חוסר במחשבים, בזה שהורים עדיין רואים את הבתי ספר כבייביסיטר בלבד.MTA2311 כתב:jol9 כתב:my man כתב:jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?
איך שאני רואה את זה - היחס(של משרד החינוך עצמו, כן?) לבתי הספר מאז תחילת הקורונה הוא כבייביסיטר לכל דבר..
רק דואגים שההורים יוכלו ללכת לעבוד באיזושהי צורה.
הקפסולות זה בדיחה עצובה(ראית את השיר של ארץ נהדרת לפתיחת שנה? אז זה!)
כתוצאה מכך ומההבנה שזה פשוט לא עבד בסגר הקודם זה נראה שלא תהיה למידה כלל בסגר הקרוב בכיתות א-ד..שזה בעיניי קצת הזוי..פשוט ויתרו עליהם.
עם זאת אין פה שום מילה על המורים עצמם שעובדים מאד קשה להתאים את עצמם למציאות משתנה (גם אם חלקם לא עושים זאת בצורה הטובה ביותר(ויכול להיות שאני עדין))
אני יכול להגיד לך שבכיתות י' ומעלה זה לא המצב ולו בגלל ההספקים שחייבים להגיע אליהם בגלל הבגרויות..ופה לדעתי יש עבודה טובה מאד ויש פה בפורום תלמיד או שניים שיעידו שהם הצליחו להגיע לבגרויות בצורה טובה על אף כל הקושי. התלמידים שלי הגיעו בצורה מעולה לבגרויות בגלל ההתאמות שנעשו על ידי ההנהלה והמורים(שוב, שום דבר מלמעלה)
אין לי טענות למורים בכלל כמובן. המורה של רומי באמת עובדת מצויין.
אני מעדיף למידה בזום, שלפחות ישמרו על הקצב של לימודי הליב״ה. 5-6 ש״ש חשבון, אנגלית ושפה זה המינימום.
יש סטודנטים שלא מסתדרים עם למידה בזום, אז ילדים בכיתה ב? קשה.
11 ספטמבר 2020, 18:57
שוטרים פשטו על המסיבה של כוכב נבחרת ישראל בסביון בעקבות תלונות על רעש חריג. לפי המשטרה, הכדורגלן הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות ואף קילל ואיים עליהם. זהבי לשוטרים: "אתם מכירים אותי, אני לא צריך להזדהות בפניכם"
11 ספטמבר 2020, 18:57
A.Parker כתב:jol9 כתב:לא הבנתי על מה כתבת ממש אבל ממש לא, כשאמרת פחות או יותר אחד לאחד את מה שאני אמרתי.
לגבי החלק השני - תבקר כמה שאתה רוצה. יש מליון קולות כאלה ומליון כאלה, פרופסורים מכאן ומשם כולם לפעמים צודקים ולפעמים טועים. אין איזו אמת אחת שמישהו יודע והאחרים לא. זה המצב לצערי.
הכוונה שלי היתה שגם עם הציבור יהיה מאה אחוז, עדיין בלי התנהלות נכונה של המדינה העסק פה יתפרק (לא ברמה של עכשיו, אבל עדיין). אתה לעומת זאת אומר שמספיק שהציבור יעמוד בהנחיות ולא תהיה פה קורונה.
זה מדהים איך תמיד הביקורת נבלמת בזה שיש מיליון דעות ואנחנו לא באמת יכולים לשפוט. באמת חשבתי שלפחות תיווכח בטעות שלך לאור המצב, אבל לא.

11 ספטמבר 2020, 19:03
jol9 כתב:A.Parker כתב:jol9 כתב:לא הבנתי על מה כתבת ממש אבל ממש לא, כשאמרת פחות או יותר אחד לאחד את מה שאני אמרתי.
לגבי החלק השני - תבקר כמה שאתה רוצה. יש מליון קולות כאלה ומליון כאלה, פרופסורים מכאן ומשם כולם לפעמים צודקים ולפעמים טועים. אין איזו אמת אחת שמישהו יודע והאחרים לא. זה המצב לצערי.
הכוונה שלי היתה שגם עם הציבור יהיה מאה אחוז, עדיין בלי התנהלות נכונה של המדינה העסק פה יתפרק (לא ברמה של עכשיו, אבל עדיין). אתה לעומת זאת אומר שמספיק שהציבור יעמוד בהנחיות ולא תהיה פה קורונה.
זה מדהים איך תמיד הביקורת נבלמת בזה שיש מיליון דעות ואנחנו לא באמת יכולים לשפוט. באמת חשבתי שלפחות תיווכח בטעות שלך לאור המצב, אבל לא.
אתה צודק בזה שזאת נקודת מחלוקת. אולי אתה צודק, אני לא יודע.
אני פשוט מנסה לעשות הסקה פשוטה. נניח שהממשלה מתפקדת גרוע...
והציבור לא מתנהג ככה:
https://twitter.com/haifakrayot/status/ ... 5517835266
אלא ככה:
עדיין יש קורונה בישראל? אני לא בטוח...
הביקורת לא נבלמת. תבקר כמה שאתה רוצה. אני אישית לא חושב שיש לי את הכלים לקבוע מה צריך לעשות. אולי אולי אפשר להגיד שצעד X היה נכון וצעד Y לא היה נכון, אבל
את זה אפשר להגיד ברוב המקרים בדיעבד. אם זה עושה לך טוב, אני מוכן להודות מעכשיו שאני טועה בכל הערכה שאני נותן לגבי העניין הזה.
11 ספטמבר 2020, 19:05
Shay_uzan כתב:קצת על הקטע של המסיכות...
עד כה, כל מדינה שבדקה את הנושא גילתה שהסיכוי להידבק ממישהו ברחוב/אוויר פתוח שנמצא בלי מסיכה הוא שואף ל0. יש מדינות שהודיעו לאזרחים שלהם להפסיק להשתמש במסיכות ברחובות, בים ובכללי באוויר הפתוח וגל שני לא היה שם.
אז מי שאומר שזה אך ורק בגלל הציבור ואם הממשלה הייתה גרועה והציבור היה מושלם זה לא היה קורה אז הוא טועה ומי שחושב שהציבור בישראל הוא היחידי שלא שם על ההנחיות הוא טועה.
האחריות לא אמורה ליפול על הציבור כי אי אפשר לצפות מהציבור למשך חצי שנה של מסרים סותרים עם דוגמה אישית לא קיימת מהממשלה, חוסר דאגה לכלכלה והנחיות לא ברורות (בשביל שאנשים לא יהיו מטומטמים כמו בדוגמאות של כרמל, צריך הסברה) להיות בסגר עצמי.
מה לעשות, הציבור כולו לא יכול להיות ממושמע באופן מושלם כל הזמן והממשלה חייבת למצוא לזה פתרונות כמו בשאר העולם, לדוגמה, יש מדינות שפשוט עודדו לאנשים לצאת לים בלי מגבלות, רק שלא יפגשו בביתים.
בשביל שהציבור יהיה מושלם הוא צריך להיות בהסגר מרצון לא נושם למשך חודשיים, אבל זה לא קורה ולא קורה בשום מקום. זה לא יקרה גם וככל שעובר הזמן והממשלה לא מציגה שום פיתרון הסבלנות של האנשים למציאות תקטן.
הציבור בישראל לא שונה בנושא מהזה ביוון, הממשלה לעומת זאת כן.
יותר מ95% של האחריות היא של הממשלה ומי שאומר אחרת או ההפך כנראה מחפש אשמים מחוץ לה.
[b]
אגב, האמירה שהציבור אשם יותר מהממשלה מקוממת כי זה אומר לאנשים לסגור את העסקים שלהם ולהתחיל להתנהג כיאלו אנחנו במדינה חסרת שלטון וכולם חייבים להציב לעצמם חוקים שיהרגו אותם כלכלית ונפשית בלי גיבוי או פיצוי רק כי אין ממשלה מתפקדת

11 ספטמבר 2020, 19:07
MTA2311 כתב:jol9 כתב:A.Parker כתב:jol9 כתב:לא הבנתי על מה כתבת ממש אבל ממש לא, כשאמרת פחות או יותר אחד לאחד את מה שאני אמרתי.
לגבי החלק השני - תבקר כמה שאתה רוצה. יש מליון קולות כאלה ומליון כאלה, פרופסורים מכאן ומשם כולם לפעמים צודקים ולפעמים טועים. אין איזו אמת אחת שמישהו יודע והאחרים לא. זה המצב לצערי.
הכוונה שלי היתה שגם עם הציבור יהיה מאה אחוז, עדיין בלי התנהלות נכונה של המדינה העסק פה יתפרק (לא ברמה של עכשיו, אבל עדיין). אתה לעומת זאת אומר שמספיק שהציבור יעמוד בהנחיות ולא תהיה פה קורונה.
זה מדהים איך תמיד הביקורת נבלמת בזה שיש מיליון דעות ואנחנו לא באמת יכולים לשפוט. באמת חשבתי שלפחות תיווכח בטעות שלך לאור המצב, אבל לא.
אתה צודק בזה שזאת נקודת מחלוקת. אולי אתה צודק, אני לא יודע.
אני פשוט מנסה לעשות הסקה פשוטה. נניח שהממשלה מתפקדת גרוע...
והציבור לא מתנהג ככה:
https://twitter.com/haifakrayot/status/ ... 5517835266
אלא ככה:
עדיין יש קורונה בישראל? אני לא בטוח...
הביקורת לא נבלמת. תבקר כמה שאתה רוצה. אני אישית לא חושב שיש לי את הכלים לקבוע מה צריך לעשות. אולי אולי אפשר להגיד שצעד X היה נכון וצעד Y לא היה נכון, אבל
את זה אפשר להגיד ברוב המקרים בדיעבד. אם זה עושה לך טוב, אני מוכן להודות מעכשיו שאני טועה בכל הערכה שאני נותן לגבי העניין הזה.
רק שהציבור הוא לא גוף אוטונומי. הציבור מתנהג בהתאם למדיניות ולרוח שבאה מהממשלה.
11 ספטמבר 2020, 19:23
11 ספטמבר 2020, 19:41
אי אפשר להתנהל פרפקט בכל מקום, בוא תיקח דוגמה סציפית ותשליך אותה לציבור שלם...jol9 כתב:Shay_uzan כתב:קצת על הקטע של המסיכות...
עד כה, כל מדינה שבדקה את הנושא גילתה שהסיכוי להידבק ממישהו ברחוב/אוויר פתוח שנמצא בלי מסיכה הוא שואף ל0. יש מדינות שהודיעו לאזרחים שלהם להפסיק להשתמש במסיכות ברחובות, בים ובכללי באוויר הפתוח וגל שני לא היה שם.
אז מי שאומר שזה אך ורק בגלל הציבור ואם הממשלה הייתה גרועה והציבור היה מושלם זה לא היה קורה אז הוא טועה ומי שחושב שהציבור בישראל הוא היחידי שלא שם על ההנחיות הוא טועה.
האחריות לא אמורה ליפול על הציבור כי אי אפשר לצפות מהציבור למשך חצי שנה של מסרים סותרים עם דוגמה אישית לא קיימת מהממשלה, חוסר דאגה לכלכלה והנחיות לא ברורות (בשביל שאנשים לא יהיו מטומטמים כמו בדוגמאות של כרמל, צריך הסברה) להיות בסגר עצמי.
מה לעשות, הציבור כולו לא יכול להיות ממושמע באופן מושלם כל הזמן והממשלה חייבת למצוא לזה פתרונות כמו בשאר העולם, לדוגמה, יש מדינות שפשוט עודדו לאנשים לצאת לים בלי מגבלות, רק שלא יפגשו בביתים.
בשביל שהציבור יהיה מושלם הוא צריך להיות בהסגר מרצון לא נושם למשך חודשיים, אבל זה לא קורה ולא קורה בשום מקום. זה לא יקרה גם וככל שעובר הזמן והממשלה לא מציגה שום פיתרון הסבלנות של האנשים למציאות תקטן.
הציבור בישראל לא שונה בנושא מהזה ביוון, הממשלה לעומת זאת כן.
יותר מ95% של האחריות היא של הממשלה ומי שאומר אחרת או ההפך כנראה מחפש אשמים מחוץ לה.
[b]
אגב, האמירה שהציבור אשם יותר מהממשלה מקוממת כי זה אומר לאנשים לסגור את העסקים שלהם ולהתחיל להתנהג כיאלו אנחנו במדינה חסרת שלטון וכולם חייבים להציב לעצמם חוקים שיהרגו אותם כלכלית ונפשית בלי גיבוי או פיצוי רק כי אין ממשלה מתפקדת
מצד שני, אני שמעתי מישהו ברדיו אתמול או שלשום (לא זוכר מי אבל אפשר לבדוק), שמספיק שכולם יחבשו ויקפידו על המסכות, וזה יספיק בשביל להוריד את התחלואה פי 17...
כאמור - יש דעות לכאן ולכאן. אף אחד לא באמת יודע.
אגב, אני לא אמרתי שזה רק בגלל הציבור. עשיתי טבלת מצבים שנראית לי די הגיונית שמראה שיש קשר ישיר בין התנהגות הציבור לבין התחלואה. אני גם לא חושב שמישהו יכול להוכיח את ההיפך, אבל לך תדע.
בסוף הפוסט שלי כתבתי שהאחריות היא עדיין על הממשלה ועל העומד בראשה.
אני חוזר על הדוגמא הקודמת שלי.
זאת התנהגות גרועה:
https://twitter.com/haifakrayot/status/ ... 5517835266
וזאת התנהגות מושלמת:
אז לא, אין שום ציפייה ושום צורך שאנשים יישבו בבית חודשיים. ההיפך. אני רוצה שהמשק יעבוד קרוב ל100%, עם ההתאמות הדרושות (ופה בהחלט אפשר להצביע על הכשלים של הממשלה).
זה גם מגוחך להגיד שהציבור לא מבין ושהמסרים סותרים.
כבר חצי שנה שקורונה איתנו, וחצי שנה מדברים על מסכות, ריחוק חברתי ועל הימנעות מאירועים המוניים. זה פחות או יותר הדבר היחיד שהציבור צריך להקפיד עליו.
12 ספטמבר 2020, 03:56
אצלנו במקיף דיי הזוי.jol9 כתב:אורי,
מילה על בתי הספר (היסודיים)...
אצלנו זה נראה ממש גרוע. לא יודע מה נעשה ואיך, אבל בפועל לומדים 5 ימים בשבוע, 5 שעות כל יום.
סהכ 25 ש״ש.
בכתה של רומי (ג): חשבון - 3, אנגלית - 3, שפה על כל נגזרותיה -6 וכל השאר כל מיני ספורט, מולדת, אמנות וכד׳.
נראית לי חלוקה הזויה לחלוטין. מה הילדים אמורים ללמוד ככה?