https://www.ynet.co.il/articles/0,7340, ... 74,00.html
7 מדליות לישראל באולימפיאדת מדעי כדור הארץ
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
7 מדליות לישראל באולימפיאדת מדעי כדור הארץ
MTA2311 כתב:דרום תל אביב נראה כבר שנים כמו האיזורים הכי מסריחים במדינות הכי מסריחות באפריקה, ולאף אחד לא אכפת. שורפים תמונה של שר (מושחת וחרא של אדם באופן כללי), ופתאום כל המערכת הפוליטית קופצת.
זבל של ממשלה וזבל של ראש ממשלה.
בדמוקרטיה אגב, מותר לשרוף תמונה של שר בתור אקט מחאתי. חופש הביטוי זה לא רק כשנוח.
jol9 כתב:ב2018 מי עוד עושה צ'ק אין בשדה התעופה? מה זה משנה בכלל איזו חברה זאת? כל דבר שאפשר לקצר מהבית, במיוחד
כזה שלא עולה כסף, למה לא לעשות?
בקיצור, מסכים איתך לגמרי. צריך להגיד את האמת - חברות הלואו קוסט, מעבר לזה שהן נוגסות בנתח של אלעל, נותנות
שירות טוב יותר מאלעל, מטוסים הרבה יותר טובים מאלעל ובפחות כסף לרוב.
אצלנו בעבודה, החבר'ה שטסים הרבה, מזמן ויתרו על אלעל, ומעדיפים לטוס בלופטהנזה, למרות שקצב צבירת הנקודות שם
הוא די גרוע, פשוט כי זאת חברה יותר טובה עם שירות יותר טוב.
Holiday_Armadillo כתב:jol9 כתב:ב2018 מי עוד עושה צ'ק אין בשדה התעופה? מה זה משנה בכלל איזו חברה זאת? כל דבר שאפשר לקצר מהבית, במיוחד
כזה שלא עולה כסף, למה לא לעשות?
בקיצור, מסכים איתך לגמרי. צריך להגיד את האמת - חברות הלואו קוסט, מעבר לזה שהן נוגסות בנתח של אלעל, נותנות
שירות טוב יותר מאלעל, מטוסים הרבה יותר טובים מאלעל ובפחות כסף לרוב.
אצלנו בעבודה, החבר'ה שטסים הרבה, מזמן ויתרו על אלעל, ומעדיפים לטוס בלופטהנזה, למרות שקצב צבירת הנקודות שם
הוא די גרוע, פשוט כי זאת חברה יותר טובה עם שירות יותר טוב.
רק לשם השוואה
הזמנתי טיסה לנובמבר עם וויז אייר לבודפשט, מחיר בסיס 1600 שקל לבחירת מושב, טרולי, תיק צד ומזוודה של 20 קילו (לכל צד ולשני אנשים), הוספתי הגדלת מזוודה לחזרה מ-20 קילו ל-32 קילו ואפשרות לבטל את הטיסה עד 3 שעות לפני, כל זה הוסיף לי 200 שקל למחיר הבסיס
בדקתי עכשיו את אותה טיסה בדיוק באתר של אלעל
רק עם תיק קטן, בלי מושב בלי כלום, 2023 שקלים
אם אני מוסיפה מזוודה ובחירת מושב זה יוצא לי לא פחות מ-2600 שקל
1000 שקל יותר מוויז אייר
על מה? על ארוחה שבוויז אייר אין בטיסה של כולה 3 ומשהו שעות?
לוויז יש לרוב טיסה חזרה בערב (אבל אני מעדיפה לחזור בשעות מוקדמות) ואחרי שנים של טיסה ב-6 בבוקר ונחיתה ב-9 (הפרש שעות, 10 אצלנו), גיליתי שלטוס בצהריים בטיסה קצרה יחסית של 3 שעות זה יותר נחמדjol9 כתב:Holiday_Armadillo כתב:jol9 כתב:ב2018 מי עוד עושה צ'ק אין בשדה התעופה? מה זה משנה בכלל איזו חברה זאת? כל דבר שאפשר לקצר מהבית, במיוחד
כזה שלא עולה כסף, למה לא לעשות?
בקיצור, מסכים איתך לגמרי. צריך להגיד את האמת - חברות הלואו קוסט, מעבר לזה שהן נוגסות בנתח של אלעל, נותנות
שירות טוב יותר מאלעל, מטוסים הרבה יותר טובים מאלעל ובפחות כסף לרוב.
אצלנו בעבודה, החבר'ה שטסים הרבה, מזמן ויתרו על אלעל, ומעדיפים לטוס בלופטהנזה, למרות שקצב צבירת הנקודות שם
הוא די גרוע, פשוט כי זאת חברה יותר טובה עם שירות יותר טוב.
רק לשם השוואה
הזמנתי טיסה לנובמבר עם וויז אייר לבודפשט, מחיר בסיס 1600 שקל לבחירת מושב, טרולי, תיק צד ומזוודה של 20 קילו (לכל צד ולשני אנשים), הוספתי הגדלת מזוודה לחזרה מ-20 קילו ל-32 קילו ואפשרות לבטל את הטיסה עד 3 שעות לפני, כל זה הוסיף לי 200 שקל למחיר הבסיס
בדקתי עכשיו את אותה טיסה בדיוק באתר של אלעל
רק עם תיק קטן, בלי מושב בלי כלום, 2023 שקלים
אם אני מוסיפה מזוודה ובחירת מושב זה יוצא לי לא פחות מ-2600 שקל
1000 שקל יותר מוויז אייר
על מה? על ארוחה שבוויז אייר אין בטיסה של כולה 3 ומשהו שעות?
אני יכול לתת לך דוגמא גם מהנסיון שלי...
היו לי מספיק נקודות לכרטיס אחד ללונדון. אז לקחתי את הכרטיס וקניתי את הכרטיס השני. הכל ביחד עלה לי כמו שני כרטיסים
במחיר מלא באיזיג'ט, ולא בתחילת המחירה של איזיג'ט, כשהמחירים עוד זולים.
הדבר היחיד שטוב באלעל, זה שבדר"כ השעות שלהם מאפשרות להרוויח יום. כלומר טיסה הלוך בבוקר וחזור בערב.
אבל זה הדבר היחיד בערך.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־154 אורחים