מכבי תקיים סדרת משחקי ראווה נגד ארמאני מילאנו בארצות הברית באוקטובר הקרוב. המשחק הראשון יתקיים בניו יורק והשני בשיקגו. לפי טלפז, מילאנו נבחרה בגלל ההיסטוריה המפוארת של המועדון האיטלקי ובגלל היריבות בין שתי הקבוצות שמקורה בשנות השמונים. ניו יורק ושיקגו נבחרו בגלל הקהילות היהודיות והאיטלקיות הגדולות בערים הללו.
המשחק הראשון יתקיים במדיסון סקוור גארדן, המֶכָּּה של הספורט האמריקאי במרכז מנהטן. קהל היעד הוא לא רק ישראלים לשעבר, יהודים ואיטלקים. ניו יורק מלאה באנשים שרק מחפשים על מה להוציא את עודף הכסף שלהם ולוודא שכולם מודעים לסטטוס הכלכלי־חברתי שלהם. מכבי תוציא יותר מ־400 אלף דולר על שכירת האולם. הכרטיסים החלו להימכר בסוף השבוע האחרון של מאי, והמחירים נעים בין 30 דולר ל־150 דולר. מקום על הפרקט יעלה כ־400 דולר. בשיקגו המחירים לכרטיסים הרגילים דומים לאלו שבניו יורק, אבל לצד המגרש אפשר למצוא כרטיסים גם ב־250 דולר.
הטיסות והאירוח יעלו למכבי תל אביב כ־800 אלף דולר. ההוצאות יתחלקו גם עם האיטלקים. אמנם מכבי תל אביב היא היוזמת והמפיקה הראשית, אבל מילאנו שותפה. טלפז עובד עם צוותים איטלקיים ועובד על פנייה לקהל האיטלקי־אמריקאי כפי שהוא פונה לקהל היהודי־ישראלי־אמריקאי. לטענתו, בשיקגו ובניו יורק יש "צבא קטן" של אנשי שיווק איטלקים שמסייעים בהבאת אנשים למשחקים. אפילו בעל הבית של מילאנו, בית האופנה של מעצב־העל האיטלקי, ג'יורג'יו ארמאני, מעורב בהפקת הטור האמריקאי של הכדורסל האירופי.
עם זאת, הצפי הוא שמרבית הקהל שיגיע למשחקים יהיה צהוב. בחישוב מהיר שעשו במכבי — גם אם לא יצליחו למלא את 20 אלף המקומות במדיסון סקוור גארדן או את 20 אלף המקומות ביונייטד סנטר של שיקגו, עדיין יהיה אפשר להרוויח כסף מההרפתקה הזו. הדגש עובר למכירת מרצ'נדייז. אם אנשים יפספסו את החולצה של גיא פניני במדיסון סקוור גארדן, הם תמיד יוכלו לקנות אותה בלחיצת כפתור דרך ענקית המכירות אמזון. זו גם העבודה של טלפז — להפוך את מכבי תל אביב לזמינה ברשת לכל מי שרוצה. בכל העולם.
בניו יורק יש כשני מיליון יהודים, בשיקגו יש קרוב ל-300 אלף יהודים. בשני המקומות הללו יש קהילות איטלקיות גדולות מאוד.