מכבי תל אביב נמכרה!

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 20 יוני 2026, 20:18

עומר שווילי מנכ״ל חברת "אינבסטינג", עשוי להיכנס כמשקיע במכבי תל אביב

עומר שווילי מנכ״ל חברת "אינבסטינג" - Investing.com, פלטפורמת מידע פיננסי גלובלי, ואחת מנותנות החסות הרשמיות של מכבי תל אביב, מתעניין בכניסה להשקעה בקבוצה.

חברת "אינבסטינג" הפכה לנותנת חסות עיקרית של מכבי בקיץ 2022, ומאז תומכת בה באופן משמעותי, כשהיא עברה ועוברת לצידה את המשברים הביטחוניים שהשפיעו משמעותית על המועדון. לערוץ הספורט נודע כי שווילי, אוהד מכבי מילדות ומי שמחזיק במנוי לקבוצה מזה עשרות שנים, מתעניין להיכנס כמשקיע במועדון.
במידה והדבר יצא לפועל והוא ידון על כך עם אנשי המועדון וההנהלה, שווילי ישקיע בתמיכה בקבוצה באחוז נמוך. כחלק משאיפותיו, הוא ירצה בין היתר לחזק את המותג ״מכבי תל אביב״, ולסייע למצב את מכבי בין הקבוצות המובילות ביורוליג, זאת מתוך הרגשת שליחות אישית בעקבות היותו אוהד המועדון מזה עשרות שנים.

במידה ושווילי יעשה את הצעד העסקי הזה, הוא יעשה זאת תוך שיתוף פעולה יחד עם אריק שטילמן, מנכ״ל ומייסד Rapyd. כזכור, שטילמן רכש באחרונה 50% מחברת פדנקו ספורט שבבעלותה של משפחת פדרמן, אחת מבעלות המניות של מכבי.

שווילי החל את דרכו בעולם העסקים בגיל צעיר במיוחד, ובשנת 2000 רשם את פריצתו הראשונה כיזם, כשהקים פלטפורמת תחזיות פיננסיות. מאז, הוא צבר ניסיון עשיר בניהול מערכות פינטק מורכבות, ניסיון שהגיע לשיאו עם מינויו למנכ"ל "אינבסטינג". תחת ניהולו ביססה החברה את מעמדה כאחד משלושת אתרי הפיננסים הגדולים בעולם, מהלך שהבשיל בשנת 2021 לכדי אקזיט מהדהד בשווי של חצי מיליארד דולר.




https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548221
מרסר
 
הודעות: 8107
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 20 יוני 2026, 20:57

כתוב "תמיכה באחוז נמוך", שזה כבר מיותר ורק מוסיף עוד בעל דעה. וגם כתוב שזה חלק מהקבוצה של שטילמן. קיצר נשמע עוד הרבה ספינים עד שמשהו יקרה בפועל, אם בכלל.
A.Parker
 
הודעות: 11805
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 11:26

נראה שריצ׳רד דיץ בעד ההצטרפות של שטילמן
מה אתה חושב על הצטרפותו של אריק שטילמן?
״הוא איש עסקים מוצלח במיוחד מהפרספקטיבה שלי וממה שאני יודע עליו הוא מאוד אנליטי ומאוד ממולח בעסקים והוא אוהב את מכבי, יש לו תשוקה לגבי זה והוא יכול להוסיף למועדון

מתוך ראיון שלו אתמול
https://www.one.co.il/Article/526262.html
Avi1508
 
הודעות: 4550
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 14:48

Avi1508 כתב:נראה שריצ׳רד דיץ בעד ההצטרפות של שטילמן
מה אתה חושב על הצטרפותו של אריק שטילמן?
״הוא איש עסקים מוצלח במיוחד מהפרספקטיבה שלי וממה שאני יודע עליו הוא מאוד אנליטי ומאוד ממולח בעסקים והוא אוהב את מכבי, יש לו תשוקה לגבי זה והוא יכול להוסיף למועדון

מתוך ראיון שלו אתמול
https://www.one.co.il/Article/526262.html

איך זה בעד? להגיד עליו את זה יכול לנבוע מפוליטיקלי קורקט. הוא לא אמר משהו שמעיד על תמיכה.
A.Parker
 
הודעות: 11805
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 16:52

שמעון מזרחי:

"אריק שטילמן רכש 50 אחוז מפדנקו ספורט ומתוקף כך התמנה כדיירקטור ויש לו רעיונות כאלה ואחרים. הוא בא מהיי טק ויש לו קצת גישה אחרת. עוד לא לגמרי הסתנכרנו אחד עם השני אבל זה יבוא עם הזמן. הבעלים העכשוויים לא הטילו וטו והוא חלק מהבעלות במועדון".

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548854
עידן
 
הודעות: 6740
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Gevaudan » 25 יוני 2026, 19:31

עוד מתוך "5 באוויר" עם אריק מהיום:

בנושא הרכש:
במהלך שלושת השבועות הקרובים צפויים להצטרף שני סנטרים בכירים לעמדה 5. במהלך השידור הוזכר שמו של רישון הולמס, ועל פי התגובה של אריק נראה שהוא אכן אחד המועמדים המובילים.
בונזי צפוי לחתום בימים הקרובים.
בנוסף לסנטרים ולבונזי, צפויים להגיע גם גארד ורכז, כך שבסך הכול מדובר בחמישה חיזוקים לסגל.
קלאודיו צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. לטענת אריק, הוא דחה את ההצעה מרומא.
לוני צפוי להמשיך כי זהו רצונם של עודד וקלאודיו.

בנוגע ללונדברג:

עוד לפני תחילת הפלייאוף, סוכנו נחת בארץ ודרש חוזה של 10 מיליון דולר לשלוש שנים.
במכבי לא מוכנים לשלם סכום כזה, ומשוכנעים שגם אף קבוצה אחרת ביורוליג לא תציע לו חוזה בהיקף הזה, למרות הפלייאוף המרשים שסיפק.

בנוגע לתמיר בלאט:
תמיר דורש כ-1.5 מיליון דולר נטו לעונה, בדומה לחוזה של ים מדר.
מכבי הציעה לו, לפי הדיווח, סכום שנע סביב מיליון דולר נטו לעונה, וכרגע לא נראה שבמועדון מתכוונים לשדרג משמעותית את ההצעה.

ישראלים נוספים על הכוונת:
במכבי מעוניינים לצרף גארד ישראלי נוסף.
אחד השמות שנבחנים הוא עמנואל שארפ, במקרה שלא יקבל חוזה מובטח ב-NBA.

סוגיית ה-30 מיליון דולר:
לטענתו, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה גדל בכמעט 50% גם ללא קשר להשקעה המדוברת של 30 מיליון הדולר, שעליה צפויה להתקבל החלטה נפרדת במהלך החודש הקרוב.

נכון לעכשיו, הכוונה היא לפתוח את העונה עם אירוח משחקים בישראל, כל עוד המצב הביטחוני יישאר דומה למצב הנוכחי.
עוד נטען כי משפחת וילף ומשקיעים נוספים צפויים להזרים את השקעתם דרך פדרמן אחזקות, ובמקרה שהמהלך ייצא לפועל הם ירכשו חלק יחסי מהמניות של יתר בעלי המועדון.
Gevaudan
 
הודעות: 904
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי A.Parker » 25 יוני 2026, 19:37

Gevaudan כתב:עוד מתוך "5 באוויר" עם אריק מהיום:

בנושא הרכש:
במהלך שלושת השבועות הקרובים צפויים להצטרף שני סנטרים בכירים לעמדה 5. במהלך השידור הוזכר שמו של רישון הולמס, ועל פי התגובה של אריק נראה שהוא אכן אחד המועמדים המובילים.
בונזי צפוי לחתום בימים הקרובים.
בנוסף לסנטרים ולבונזי, צפויים להגיע גם גארד ורכז, כך שבסך הכול מדובר בחמישה חיזוקים לסגל.
קלאודיו צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. לטענת אריק, הוא דחה את ההצעה מרומא.
לוני צפוי להמשיך כי זהו רצונם של עודד וקלאודיו.

בנוגע ללונדברג:

עוד לפני תחילת הפלייאוף, סוכנו נחת בארץ ודרש חוזה של 10 מיליון דולר לשלוש שנים.
במכבי לא מוכנים לשלם סכום כזה, ומשוכנעים שגם אף קבוצה אחרת ביורוליג לא תציע לו חוזה בהיקף הזה, למרות הפלייאוף המרשים שסיפק.

בנוגע לתמיר בלאט:
תמיר דורש כ-1.5 מיליון דולר נטו לעונה, בדומה לחוזה של ים מדר.
מכבי הציעה לו, לפי הדיווח, סכום שנע סביב מיליון דולר נטו לעונה, וכרגע לא נראה שבמועדון מתכוונים לשדרג משמעותית את ההצעה.

ישראלים נוספים על הכוונת:
במכבי מעוניינים לצרף גארד ישראלי נוסף.
אחד השמות שנבחנים הוא עמנואל שארפ, במקרה שלא יקבל חוזה מובטח ב-NBA.

סוגיית ה-30 מיליון דולר:
לטענתו, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה גדל בכמעט 50% גם ללא קשר להשקעה המדוברת של 30 מיליון הדולר, שעליה צפויה להתקבל החלטה נפרדת במהלך החודש הקרוב.

נכון לעכשיו, הכוונה היא לפתוח את העונה עם אירוח משחקים בישראל, כל עוד המצב הביטחוני יישאר דומה למצב הנוכחי.
עוד נטען כי משפחת וילף ומשקיעים נוספים צפויים להזרים את השקעתם דרך פדרמן אחזקות, ובמקרה שהמהלך ייצא לפועל הם ירכשו חלק יחסי מהמניות של יתר בעלי המועדון.

מקור?
A.Parker
 
הודעות: 11805
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי מרסר » 25 יוני 2026, 19:37

Gevaudan כתב:עוד לפני תחילת הפלייאוף, סוכנו פנה למכבי ודרש חוזה של 10 מיליון דולר לשלוש שנים.
במכבי לא מוכנים לשלם סכום כזה, ומשוכנעים שגם אף קבוצה אחרת ביורוליג לא תציע לו חוזה בהיקף הזה, למרות הפלייאוף המרשים שסיפק.

בנוגע לתמיר בלאט:

תמיר דורש כ-1.5 מיליון דולר נטו לעונה, בדומה לחוזה של ים מדר.
מכבי הציעה לו, לפי הדיווח, סכום שנע סביב מיליון דולר נטו לעונה, וכרגע לא נראה שבמועדון מתכוונים לשדרג משמעותית את ההצעה.

ישראלים נוספים על הכוונת:

במכבי מעוניינים לצרף גארד ישראלי נוסף.
אחד השמות שנבחנים הוא עמנואל שארפ, במקרה שלא יקבל חוזה מובטח ב-NBA.

סוגיית ה-30 מיליון דולר:

לטענתו, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה גדל בכמעט 50% גם ללא קשר להשקעה המדוברת של 30 מיליון הדולר, שעליה צפויה להתקבל החלטה נפרדת במהלך החודש הבא.

נכון לעכשיו, ההערכה היא לפתוח את העונה עם אירוח משחקים בישראל, כל עוד המצב הביטחוני יישאר דומה למצב הנוכחי.
עוד נטען כי משפחת וילף ומשקיעים נוספים צפויים להזרים את השקעתם דרך פדרמן אחזקות, ובמקרה שהמהלך ייצא לפועל הם ירכשו חלק יחסי מהמניות של יתר בעלי המועדון במידה ולא יתיישרו עם העלאת התקציב.



תמיר שווה 600 אלף לא יותר, ים מדר שווה כפול אבל הסיכוי שים מדר יהיה במכבי הוא כמעט ולא קיים, לכן מכבי בסוגיית הגארדים הישראלים נמצאת במצב לא טוב
מרסר
 
הודעות: 8107
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי Gevaudan » 25 יוני 2026, 19:40

A.Parker כתב:
Gevaudan כתב:עוד מתוך "5 באוויר" עם אריק מהיום:

בנושא הרכש:
במהלך שלושת השבועות הקרובים צפויים להצטרף שני סנטרים בכירים לעמדה 5. במהלך השידור הוזכר שמו של רישון הולמס, ועל פי התגובה של אריק נראה שהוא אכן אחד המועמדים המובילים.
בונזי צפוי לחתום בימים הקרובים.
בנוסף לסנטרים ולבונזי, צפויים להגיע גם גארד ורכז, כך שבסך הכול מדובר בחמישה חיזוקים לסגל.
קלאודיו צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. לטענת אריק, הוא דחה את ההצעה מרומא.
לוני צפוי להמשיך כי זהו רצונם של עודד וקלאודיו.

בנוגע ללונדברג:

עוד לפני תחילת הפלייאוף, סוכנו נחת בארץ ודרש חוזה של 10 מיליון דולר לשלוש שנים.
במכבי לא מוכנים לשלם סכום כזה, ומשוכנעים שגם אף קבוצה אחרת ביורוליג לא תציע לו חוזה בהיקף הזה, למרות הפלייאוף המרשים שסיפק.

בנוגע לתמיר בלאט:
תמיר דורש כ-1.5 מיליון דולר נטו לעונה, בדומה לחוזה של ים מדר.
מכבי הציעה לו, לפי הדיווח, סכום שנע סביב מיליון דולר נטו לעונה, וכרגע לא נראה שבמועדון מתכוונים לשדרג משמעותית את ההצעה.

ישראלים נוספים על הכוונת:
במכבי מעוניינים לצרף גארד ישראלי נוסף.
אחד השמות שנבחנים הוא עמנואל שארפ, במקרה שלא יקבל חוזה מובטח ב-NBA.

סוגיית ה-30 מיליון דולר:
לטענתו, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה גדל בכמעט 50% גם ללא קשר להשקעה המדוברת של 30 מיליון הדולר, שעליה צפויה להתקבל החלטה נפרדת במהלך החודש הקרוב.

נכון לעכשיו, הכוונה היא לפתוח את העונה עם אירוח משחקים בישראל, כל עוד המצב הביטחוני יישאר דומה למצב הנוכחי.
עוד נטען כי משפחת וילף ומשקיעים נוספים צפויים להזרים את השקעתם דרך פדרמן אחזקות, ובמקרה שהמהלך ייצא לפועל הם ירכשו חלק יחסי מהמניות של יתר בעלי המועדון.

מקור?

סיימתי להקשיב ל"5 באוויר" מקודם, כל המידע נלקח משם. השלישייה כל פעם דחפה לו שם של מועמד ולפי זה בניתי את התרשים בתגובה.

יש כתבות חלקיות מהדברים שאמר כבר עכשיו:
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548987

ממליץ להקשיב אם יש לך אפשרות.
Gevaudan
 
הודעות: 904
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: מכבי תל אביב נמכרה!

הודעהעל ידי MTA2311 » 25 יוני 2026, 19:47

Gevaudan כתב:עוד מתוך "5 באוויר" עם אריק מהיום:

בנושא הרכש:
במהלך שלושת השבועות הקרובים צפויים להצטרף שני סנטרים בכירים לעמדה 5. במהלך השידור הוזכר שמו של רישון הולמס, ועל פי התגובה של אריק נראה שהוא אכן אחד המועמדים המובילים.
בונזי צפוי לחתום בימים הקרובים.
בנוסף לסנטרים ולבונזי, צפויים להגיע גם גארד ורכז, כך שבסך הכול מדובר בחמישה חיזוקים לסגל.
קלאודיו צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. לטענת אריק, הוא דחה את ההצעה מרומא.
לוני צפוי להמשיך כי זהו רצונם של עודד וקלאודיו.

בנוגע ללונדברג:

עוד לפני תחילת הפלייאוף, סוכנו נחת בארץ ודרש חוזה של 10 מיליון דולר לשלוש שנים.
במכבי לא מוכנים לשלם סכום כזה, ומשוכנעים שגם אף קבוצה אחרת ביורוליג לא תציע לו חוזה בהיקף הזה, למרות הפלייאוף המרשים שסיפק.

בנוגע לתמיר בלאט:
תמיר דורש כ-1.5 מיליון דולר נטו לעונה, בדומה לחוזה של ים מדר.
מכבי הציעה לו, לפי הדיווח, סכום שנע סביב מיליון דולר נטו לעונה, וכרגע לא נראה שבמועדון מתכוונים לשדרג משמעותית את ההצעה.

ישראלים נוספים על הכוונת:
במכבי מעוניינים לצרף גארד ישראלי נוסף.
אחד השמות שנבחנים הוא עמנואל שארפ, במקרה שלא יקבל חוזה מובטח ב-NBA.

סוגיית ה-30 מיליון דולר:
לטענתו, תקציב הקבוצה לעונה הקרובה גדל בכמעט 50% גם ללא קשר להשקעה המדוברת של 30 מיליון הדולר, שעליה צפויה להתקבל החלטה נפרדת במהלך החודש הקרוב.

נכון לעכשיו, הכוונה היא לפתוח את העונה עם אירוח משחקים בישראל, כל עוד המצב הביטחוני יישאר דומה למצב הנוכחי.
עוד נטען כי משפחת וילף ומשקיעים נוספים צפויים להזרים את השקעתם דרך פדרמן אחזקות, ובמקרה שהמהלך ייצא לפועל הם ירכשו חלק יחסי מהמניות של יתר בעלי המועדון.

חבל שלא שאלו אותו ככה על הדרך גם מי במערכת מחתים (בתיאוריה) שחקנים בכלל
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47905
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot] ו־19 אורחים