רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי עידן » 25 יוני 2026, 15:16

רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975

דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.

לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.
עידן
 
הודעות: 6781
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52



Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 25 יוני 2026, 15:39

עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975

דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.

לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.



הוא לא חומר ל nba, גם בהתקפה יהיה לו קשה שם כי הוא לא מספיק פיזי לרמות האלה.
מרסר
 
הודעות: 8161
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Gevaudan » 26 יוני 2026, 09:00

עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975

דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.

לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.

אני לרגע מתעלם מזה, איזה מרואיין מהמם הוא. ערכי, כנה, ולמרות האמרה על ה-NBA (זו דעתו) הוא מאוד צנוע.
איזה כיף שהוא חלק מהפנים של מכבי.
Gevaudan
 
הודעות: 925
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Mitelka » 26 יוני 2026, 09:44

Gevaudan כתב:
עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975

דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.

לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.

אני לרגע מתעלם מזה, איזה מרואיין מהמם הוא. ערכי, כנה, ולמרות האמרה על ה-NBA (זו דעתו) הוא מאוד צנוע.
איזה כיף שהוא חלק מהפנים של מכבי.
ממש. המקום היחיד שיש עליהם כזה הייט הוא פה. אחד השחקנים הישראליים הכי גדולים שהיו במכבי, זה אליפות שלישית פה לדעתי שהוא גורם דומיננטי. פעמיים במשחק 3 נגד הפועל משחק הכרעה בסדרות הקודמות הוא היה המפתח לניצחון , השנה המון ווינריות (בשני המשחקים החלשים שלו). דומיננטיות בליגה, ממוצע דו ספרתי ביורוליג העונה. ואיזה דמות!

כן. הגנה. קטש מעולם לא שמר, על שאראס חיפו 4 שחקנים בהגנה, את סופו הביאו היריבות לפיק אנד רול שוב ושוב כדי לנצל את זה - כולם אגדות מכבי . כולם בהיכל התהילה. רק סורקין כל משחק דואגים להגיד כמה אין לו הגנה וכמה הוא חור. שאגב זה לא תמיד מדוייק (לא שהוא איזה שוס בהגנה)

וזה כמו בריסט עם השלשות והקליעה. אם לשחקנים האלה היה הכל, אם בריסט היה קלעי על בנוסף, אם סורקין היה שחקן ההגנה של השנה, אך אחד מהם לא היה פה אלה מתווכחים על חוזים באוקלהומה או בניקס. יש סיבה למה הם ביורוליג ולא בנ.ב.א. אני יודע את מקומי בהיררכיה שלא יהיה פה שחקן שיש בו הכל , כי אז הם פשוט לא יהיו פה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3665
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי MTA2311 » 26 יוני 2026, 10:53

לא הייתם שומעים מילה על סורקין אם היה סנטר שני בהיררכיה, 20 דקות בערב, אינסטנט אופנס וכו וכו

אבל המציאות היא שכל עוד הוא במכבי הוא הסנטר הראשון של הקבוצה. גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת אסטרטגיה של המועדון. לפוזיציה הזאת הוא לא מתאים.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47921
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Mitelka » 26 יוני 2026, 11:05

MTA2311 כתב:לא הייתם שומעים מילה על סורקין אם היה סנטר שני בהיררכיה, 20 דקות בערב, אינסטנט אופנס וכו וכו

אבל המציאות היא שכל עוד הוא במכבי הוא הסנטר הראשון של הקבוצה. גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת אסטרטגיה של המועדון. לפוזיציה הזאת הוא לא מתאים.
אז הבעיה היא סורקין או מקבלי ההחלטות?
והייתי יכול להאמין לזה אם לא כל הודעה שנייה במשחקים היא כמה סורקין חלש בהגנה (בין אם קלע 0 או קלע 30). אף שחקן לא מקבל "טיפול" כזה בפורום.

ואם הגענו למצב שסורקין שווה 20 דקות בערב אז אנחנו בסדר. יש פה כאלה שבגלל חושבים שהוא עול על הקבוצה.

והמצחיק הוא שבגלל שסורקין הוא התקפית עילוי (כן, עילוי) וגם ככה הכדורסל של קטש הוא מבוסס גארדים ולא משחקים על סנטרים, אז המשימה להשלים לו סנטר היא מאוד מאוד קלה בזכותו ובזכות זה. פועל שחור, רים פרוטקטור שיודע להוריד ריבואנדים ואנחנו מסודרים. הרי לא צריך פה סנטר שמקבל בפוסט כדורים ומנסה לדחוף לסל. אז זה לזכותו גם.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3665
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי felix_r » 26 יוני 2026, 11:49

היחס השונה לסורקין בין האוהדים הוא לא בגלל שיש מישהו שלא מעריך את הכישרון ההתקפי של סורקין. אין אנשים כאלה. כולם מסכימים על כך שהתקפית סורקין הוא אחד הגבוהים הכי טובים שהיו בכדורסל הישראלי בכול הזמנים.

אבל מצד שני יש אנשים שכן מסתכלים גם על הצד ההגנתי, ויש כאלה שלא. סורקין גרוע בהגנה וגם על זה אין ויכוח. מה שמחמיר את זה זאת העובדה שלסורקין יש את נתונים הפיזיים לשמור ברמה סבירה מאוד גם אם לא מצוינת. יש לו רגליים מהירות וגם אתלטיות. אנחנו רואים את זה בהתקפה. לו היה איטי וכבד, הוא לא היה מגיע ראשון להתקפה. הוא פשוט לא רוצה. לא מעוניין להשקיע בהגנה ובריבאונד.

אנחנו זוכרים איך ליאור אליהו ישב על הספסל אצל צביקה שרף בגלל החולשה ההגנתית שלו. וליאור היה שומר קצת יותר טוב מסורקין וריבאונדר הרבה יותר טוב. עדיין מאמן מאוד מוערך חשב שבלי הגנה אי אפשר לשחק כדורסל.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52958
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי MTA2311 » 26 יוני 2026, 12:09

Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:לא הייתם שומעים מילה על סורקין אם היה סנטר שני בהיררכיה, 20 דקות בערב, אינסטנט אופנס וכו וכו

אבל המציאות היא שכל עוד הוא במכבי הוא הסנטר הראשון של הקבוצה. גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת אסטרטגיה של המועדון. לפוזיציה הזאת הוא לא מתאים.
אז הבעיה היא סורקין או מקבלי ההחלטות?
והייתי יכול להאמין לזה אם לא כל הודעה שנייה במשחקים היא כמה סורקין חלש בהגנה (בין אם קלע 0 או קלע 30). אף שחקן לא מקבל "טיפול" כזה בפורום.

ואם הגענו למצב שסורקין שווה 20 דקות בערב אז אנחנו בסדר. יש פה כאלה שבגלל חושבים שהוא עול על הקבוצה.

והמצחיק הוא שבגלל שסורקין הוא התקפית עילוי (כן, עילוי) וגם ככה הכדורסל של קטש הוא מבוסס גארדים ולא משחקים על סנטרים, אז המשימה להשלים לו סנטר היא מאוד מאוד קלה בזכותו ובזכות זה. פועל שחור, רים פרוטקטור שיודע להוריד ריבואנדים ואנחנו מסודרים. הרי לא צריך פה סנטר שמקבל בפוסט כדורים ומנסה לדחוף לסל. אז זה לזכותו גם.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



אין לי שוב דבר אישי נגד סורקין. אז הבעיה היא לא סורקין. הבעיה היא הסיטואציה שבה הוא הסנטר המוביל של הקבוצה וישאר כזה כל עוד הוא במועדון.

אני לא יודע על מי אתה מדבר, אבל הוא בהחלט חוטף הרבה ביקורת בפורום. זה נובע מהסטטוס שלו (גם ווקר חוטף ים ביקורת, זה חלק מלהיות שחקן מוביל מה לעשות) ומזה שהוא מאותרג מאוד בתקשורת.

בכל מקרה, חוזר שוב על הנקודה שלי שאני מפמפם פה כבר שנה וחצי. מכבי לקחה החלטה אסטרטגית שסורקין הוא הסנטר המוביל שלה. עכשיו שכל אחד יחליט אם זאת סיטוטציה טובה מבחינתו או לא, אבל אני רואה פה המון הודעות של "אם רק יחתימו סנטר ראשון וכו". זה לא יקרה.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47921
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי A.Parker » 26 יוני 2026, 14:01

לי מאוד מאוד קשה עם סורקין. הוא באמת אחראי להמון המון נקודות של היריבה. אולי אנשים מפספים את זה כי זה לרוב מתחיל בסחימה ואז רוב הסלים הם לא ישירות על סורקין, אבל כמות הנקודות שנקלעות עליו באופן ישיר או עקיף עצומה. זה די מבטל את היתרון ההתקפי שלו, מתקזז עם זה ולרוב גם הופך לתרומה שלילית. גם בריבאונד הוא נורא כמובן. מה שמעצבן זה שהוא לגמרי יכול להיות שומר וריבאונדר טוב, הוא פשוט לא מעוניין וזורק זין באופן הכי מופגן שראיתי משחקן מכבי.
A.Parker
 
הודעות: 11817
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Gevaudan » 26 יוני 2026, 17:33

הדבר הכי טוב שיקרה לרומן מבחינת כדורסל זה אם יבואו באמת שני שחקנים על רמה בעמדה 5.
זה יאלץ אותו להיות יותר קשוב, יותר מדויק ויותר מפוקס על המגרש ובמקביל יאפשר לו בהרכבים מסוימים לרדת לעמדה 4 ולעשות נקודות משם, זו עמדה שיותר נוח לו בה באופן כללי.

בסיטואציה הנוכחית הוא עושה עוול לעצמו ולקבוצה בעמדה 5 כשחקן פותח, זה אירוע שלא מתאים ולא התאים מהרגע הראשון.
Gevaudan
 
הודעות: 925
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי עידן » 26 יוני 2026, 18:03

Gevaudan כתב:הדבר הכי טוב שיקרה לרומן מבחינת כדורסל זה אם יבואו באמת שני שחקנים על רמה בעמדה 5.
זה יאלץ אותו להיות יותר קשוב, יותר מדויק ויותר מפוקס על המגרש ובמקביל יאפשר לו בהרכבים מסוימים לרדת לעמדה 4 ולעשות נקודות משם, זו עמדה שיותר נוח לו בה באופן כללי.

בסיטואציה הנוכחית הוא עושה עוול לעצמו ולקבוצה בעמדה 5 כשחקן פותח, זה אירוע שלא מתאים ולא התאים מהרגע הראשון.


בהחלט. אבל אני לא רואה מצב ריאלי בו זה יקרה.
עידן
 
הודעות: 6781
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי felix_r » 26 יוני 2026, 18:07

יש עוד אפשרות. להביא לידו גבוה הגנתי בסגנון הייז ממונאקו.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52958
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Blazergun » 27 יוני 2026, 00:25

Mitelka כתב:
Gevaudan כתב:
עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975

דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.

לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.

אני לרגע מתעלם מזה, איזה מרואיין מהמם הוא. ערכי, כנה, ולמרות האמרה על ה-NBA (זו דעתו) הוא מאוד צנוע.
איזה כיף שהוא חלק מהפנים של מכבי.
ממש. המקום היחיד שיש עליהם כזה הייט הוא פה. אחד השחקנים הישראליים הכי גדולים שהיו במכבי, זה אליפות שלישית פה לדעתי שהוא גורם דומיננטי. פעמיים במשחק 3 נגד הפועל משחק הכרעה בסדרות הקודמות הוא היה המפתח לניצחון , השנה המון ווינריות (בשני המשחקים החלשים שלו). דומיננטיות בליגה, ממוצע דו ספרתי ביורוליג העונה. ואיזה דמות!

כן. הגנה. קטש מעולם לא שמר, על שאראס חיפו 4 שחקנים בהגנה, את סופו הביאו היריבות לפיק אנד רול שוב ושוב כדי לנצל את זה - כולם אגדות מכבי . כולם בהיכל התהילה. רק סורקין כל משחק דואגים להגיד כמה אין לו הגנה וכמה הוא חור. שאגב זה לא תמיד מדוייק (לא שהוא איזה שוס בהגנה)

וזה כמו בריסט עם השלשות והקליעה. אם לשחקנים האלה היה הכל, אם בריסט היה קלעי על בנוסף, אם סורקין היה שחקן ההגנה של השנה, אך אחד מהם לא היה פה אלה מתווכחים על חוזים באוקלהומה או בניקס. יש סיבה למה הם ביורוליג ולא בנ.ב.א. אני יודע את מקומי בהיררכיה שלא יהיה פה שחקן שיש בו הכל , כי אז הם פשוט לא יהיו פה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



מסכים עם כל מילה. בעבר התחננו שיהיו לנו שחקנים ישראלים ברמות האלה.
סמל אישי של המשתמש
Blazergun
 
הודעות: 487
הצטרף: 12 יולי 2019, 08:04

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Avi1508 » 28 יוני 2026, 19:56

מה הסיפור עם רומן
הוא נפצע בחגיגות האליפות??
נועה פופלינגר אמרה שהוא היה היום באיכילוב והוא בקושי יכל ללכת
Avi1508
 
הודעות: 4582
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי Gevaudan » 28 יוני 2026, 19:59

הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.
Gevaudan
 
הודעות: 925
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי עידן » 28 יוני 2026, 20:03

Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.


אף אחד לא רוצה.

כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.
עידן
 
הודעות: 6781
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי מרסר » 28 יוני 2026, 20:14

עידן כתב:
Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.


אף אחד לא רוצה.

כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.



זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.
מרסר
 
הודעות: 8161
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי felix_r » 28 יוני 2026, 20:25

מרסר כתב:
עידן כתב:
Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.


אף אחד לא רוצה.

כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.



זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.


זה לא נכון.
אני זוכר שאצל צביקה שרף אפיק ניסים שנים לא היה מגיע בגלל זהות המאמן
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52958
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי omerk » 28 יוני 2026, 20:59

felix_r כתב:
מרסר כתב:
עידן כתב:
Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.


אף אחד לא רוצה.

כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.



זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.


זה לא נכון.
אני זוכר שאצל צביקה שרף אפיק ניסים שנים לא היה מגיע בגלל זהות המאמן

אני חושב שזה היה בגלל עניין אישי בינהם, ומה שהוא התכוון שתחת מאמן עם שם וסמכות, שחקנים מרגישים פחות בנוח לזרוק
omerk
 
הודעות: 1954
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: רומן סורקין - חתם ל 5 שנים נוספות

הודעהעל ידי עידן » 28 יוני 2026, 21:14

מרסר כתב:
עידן כתב:
Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.


אף אחד לא רוצה.

כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.



זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.


בלאט לא אימן אף פעם את הנבחרת (לצערי).

בכל אופן נראה לי שכבר שנים ההתייצבות לנבחרת היא לא להיט, גם לפני בית הלחמי. הפעם זה מעצבן במיוחד כי יש סגל שעל הנייר באמת אחד החזקים שהיו לנו אי פעם אבל אנחנו מגיעים עם סגל ג' למשחקי המוקדמות וממש חבל כי אין באמת סיכוי שנעשה ככה משהו.
עידן
 
הודעות: 6781
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot], אליאור ו־19 אורחים