לוני ווקר חתם במכבי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 16 יוני 2026, 14:40

אני חושב שהפציעה של בלאט פשוט טרפה את הקלפים מבחינת קטש. אי הרישום שלו לסגל לא קשור למלחמה או לא, פשוט עובדתית אם בסוף גור לביא וליף פצועים, אז אי אפשר לוותר על סנטר זר, בריסט הוא עוגן הגנתי ואי אפשר להגיע לסדרה מול הפועל כשריימן ה3 היחידי שלנו, הורד הוא באנקר בעמדה 4 ואז נשארו שני מקומות פנויים וברור שבהעדר בלאט, חייבים מוביל כדור נוסף, ולכן הרישום של איפה. אני חושב שאולי ההתלבטות היחידה של עודד זה הנקינס או סנטוס, ולאור היכולות של שניהם לאחרונה, תומך בבחירה של הנקינס.

קיצור זה לא אישי ולא עונש על המלחמה, פשוט אין ברירה אחרת עם כל הפציעות של הישראלים.
omerk
 
הודעות: 1940
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53



Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי שועל » 16 יוני 2026, 20:28

החלטה נכונה בסהכ. אני למרות זאת הייתי הולך איתו. מרגיש לי שבמעמדים כאלו צריך לפחות שחקן אחד ברוסטר שאי אפשר לעצור בלי שמירות כפולות ויחס מיוחד של ההגנה ולוני על כל חסרונותיו הוא היחיד שמביא את זה
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16135
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 01:07

לפי ערוץ הספורט, יש לו אופציית יציאה ל NBA עד ל 15/7
מרסר
 
הודעות: 8138
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 01:45

עודד בראיון אחרי המשחק מכחיש את כל השמועות בנוגע ללוני ואומר שהוא לא נרשם בעיקר בגלל הפציעה של תמיר בלאט
ודווקא הוא נשמע די מרוצה ממנו
Avi1508
 
הודעות: 4554
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 02:11

מרסר כתב:לפי ערוץ הספורט, יש לו אופציית יציאה ל NBA עד ל 15/7

פחחח מי תיקח אותו?
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31667
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 02:11

Avi1508 כתב:עודד בראיון אחרי המשחק מכחיש את כל השמועות בנוגע ללוני ואומר שהוא לא נרשם בעיקר בגלל הפציעה של תמיר בלאט
ודווקא הוא נשמע די מרוצה ממנו

כן גם קלאודיו היה נשמע שהוא מרוצה ממנו...לא מבין מה הם רואים שאנחנו לא? פשוט לא שחקן שאפר לסמוך עליו..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31667
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 10:15

my man כתב:
Avi1508 כתב:עודד בראיון אחרי המשחק מכחיש את כל השמועות בנוגע ללוני ואומר שהוא לא נרשם בעיקר בגלל הפציעה של תמיר בלאט
ודווקא הוא נשמע די מרוצה ממנו

כן גם קלאודיו היה נשמע שהוא מרוצה ממנו...לא מבין מה הם רואים שאנחנו לא? פשוט לא שחקן שאפר לסמוך עליו..

קלאודיו כבר לא פה מה אכפת לו לחרטט.

בכל מקרה, כנראה עודד מבין שלצאת מהחוזה של ווקר זה אירוע והוא לא רוצה לשרוף את מערכת היחסים במידה ויתקע איתו.
omerk
 
הודעות: 1940
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 27 יוני 2026, 17:33

מארק סטיין: לוני ווקר עשוי לעזוב את מכבי לטובת קבוצת NBA, לשחקן יש אופציית יציאה רק ל NBA ועד 15/7.


https://x.com/TheSteinLine/status/20708 ... 21426?s=20
מרסר
 
הודעות: 8138
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 27 יוני 2026, 17:41

מרסר כתב:מארק סטיין: לוני ווקר עשוי לעזוב את מכבי לטובת קבוצת NBA, לשחקן יש אופציית יציאה רק ל NBA ועד 15/7.


https://x.com/TheSteinLine/status/20708 ... 21426?s=20


איחלתי לחייל בהצלחה
עידן
 
הודעות: 6750
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 27 יוני 2026, 17:53

זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע
omerk
 
הודעות: 1940
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 27 יוני 2026, 18:37

omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע


דווקא בתור שחקן משלים בנבא לדעתי יש לו מקום, הוא יותר מתאים לשם
עידן
 
הודעות: 6750
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 27 יוני 2026, 18:40

עידן כתב:
omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע


דווקא בתור שחקן משלים בנבא לדעתי יש לו מקום, הוא יותר מתאים לשם



הוא מתאים רק לשם ואם לא שם אז בג'יליג אירופה לא מתאימה לו בכלל.
מרסר
 
הודעות: 8138
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 27 יוני 2026, 18:41

עידן כתב:
omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע


דווקא בתור שחקן משלים בנבא לדעתי יש לו מקום, הוא יותר מתאים לשם



הוא מתאים רק לשם ואם לא שם אז בג'יליג אירופה לא מתאימה לו בכלל.
מרסר
 
הודעות: 8138
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי MTA2311 » 27 יוני 2026, 18:46

עידן כתב:
omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע


דווקא בתור שחקן משלים בנבא לדעתי יש לו מקום, הוא יותר מתאים לשם

יכול להיות אחלה בתור זר 9-10
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47912
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 27 יוני 2026, 18:51

MTA2311 כתב:
עידן כתב:
omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע


דווקא בתור שחקן משלים בנבא לדעתי יש לו מקום, הוא יותר מתאים לשם

יכול להיות אחלה בתור זר 9-10


חח בהחלט, אבל שם זה יותר לכיוון 11-12 :laugh1
עידן
 
הודעות: 6750
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי anthony » 27 יוני 2026, 18:55

עוף גוזל


Sent from my iPhone using Tapatalk
anthony
 
הודעות: 549
הצטרף: 21 ספטמבר 2012, 17:05

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי yon1 » 27 יוני 2026, 19:27

omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע

הוא עשה ריטוויט לציוץ של הכתב, אחד הכתבים האמינים בארה"ב וזה שגם פרסם בשנה קודמת על ההחתמה שלו
מקווה שימצא קבוצה שם כמה שיותר מהר
נערך לאחרונה על ידי yon1 בתאריך 27 יוני 2026, 19:33, נערך פעם אחת בסך הכל.
yon1
 
הודעות: 163
הצטרף: 19 יולי 2016, 23:40

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 27 יוני 2026, 19:31

אני מאוד מקווה שמכבי כבר מחפשת לו מחליף, דווין וושניגטון שיש כאלה שאומרים שהוא סגור בבאיירן מינכן אבל עדיין הוא לא חתם בשום מקום צריך לדעתי לתפוס את מקומו של ווקר.
מרסר
 
הודעות: 8138
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי felix_r » 27 יוני 2026, 19:37

מרסר כתב:אני מאוד מקווה שמכבי כבר מחפשת לו מחליף, דווין וושניגטון שיש כאלה שאומרים שהוא סגור בבאיירן מינכן אבל עדיין הוא לא חתם בשום מקום צריך לדעתי לתפוס את מקומו של ווקר.


אני לא יודע אם מכבי באמת במו"מ עם וושינגטון, אבל לא נשמע לי הגיוני שהוא סגור בבאיירן. למה? כי אחרת באיירן כבר הייתה מודיעה על החתמתו. בדיוק כמו שהיא כבר הודיעה על החתמתו של יוהנס טימאן.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52926
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי מרסר » 27 יוני 2026, 19:41

felix_r כתב:
מרסר כתב:אני מאוד מקווה שמכבי כבר מחפשת לו מחליף, דווין וושניגטון שיש כאלה שאומרים שהוא סגור בבאיירן מינכן אבל עדיין הוא לא חתם בשום מקום צריך לדעתי לתפוס את מקומו של ווקר.


אני לא יודע אם מכבי באמת במו"מ עם וושינגטון, אבל לא נשמע לי הגיוני שהוא סגור בבאיירן. למה? כי אחרת באיירן כבר הייתה מודיעה על החתמתו. בדיוק כמו שהיא כבר הודיעה על החתמתו של יוהנס טימאן.



בכלל מכבי הולכת ככול הנראה לקיץ של בנייה כמעט חדשה של הקו האחורי והקדמי, אם חשבנו שיביאו רק את קולסון שתי סנטרים ועוד גארד עכשיו מכבי צריכה לפי איך שזה נראה להחתים 4 גארדים ועוד 2 סנטרים, לכן צריך להתחיל לפנות לשחקנים בלי חוזה וכמה שיותר מהר לפני שיגמר.
מרסר
 
הודעות: 8138
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־10 אורחים