לוני ווקר חתם במכבי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: לוני ווקר חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 27 יוני 2026, 19:54

yon1 כתב:
omerk כתב:זה נשמע כרגע כמו אמירה סתמית. לצערי, אני בספק אם יש לו ביקוש כרגע

הוא עשה ריטוויט לציוץ של הכתב, אחד הכתבים האמינים בארה"ב וזה שגם פרסם בשנה קודמת על ההחתמה שלו
מקווה שימצא קבוצה שם כמה שיותר מהר

סטיין מאד אמין, אבל שים לב שהוא לא כתב שום דבר שלא ידענו: כתב שהוא מועמד לחזור (האם בגלל עניין שיש בנבא או כי מכבי והסוכן שלו מחפשים? לא מצויין) וכתוב שזה נובע מסעיף שחרור שיש לו בחוזה מול מכבי, ושתוקפו הוא עד 15.7 - זהו.

לפחות היה אומר שיש כמה קבוצות שכבר מתעניינות או משהו כזה. זה נשמע יותר כמו דיווח עובדתי לגבי המצב החוזי של ווקר והאופציה שקיימת לו בחוזה.

אני בהחלט חושב שברמת כישרון וסגנון משחק, בהחלט מתאים להיות בנבא שחקן 10-11 ואולי גם 9, בסיטואציה מסוימת, אבל זו לא הבעיה שלו. ה"בעיה" שלו שיש לו מעל 7 שנים ותק בליגה ולכן קבוצה שתרצה אותו מחויבת לפנות בתקרת השכר 2.3 מיליון דולר. זה אמנם נשמע מעט בנבא, אבל כשכל שקל בתקרת השכר קובע, אז עבור שחקן 10-11 בסגל האלטרנטיבה של רוקי ב1.3 מיליון, או אפילו שחקן בחוזה דו כיווני בחצי מיליון, היא די קורצת. זה לא שלוני מביא איתו למשחק איזו מנהיגות או גישה בוגרת ששווה את הפרמיה. בגלל זה שחקן מוכשר ומנוסה כמוהו לא מצא בקיץ האחרון חוזה בנבא, למרות שממש ניסה ובגלל זה אני פסימי גם עכשיו.

מקווה שאני טועה.
omerk
 
הודעות: 1941
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53



הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], Google Adsense [Bot], גל גל, מקאדו 3, מרסר, עידן ו־13 אורחים