המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
גיא כתב:מעצבן אותי ה״ צריכים להיות יותר מחוייבים״
השחקנים משתדלים - לבוא אליהם בטענות שהם לא מספיק מרווחים או מתחילים את ההתקפות יותר מהר -
הם פשוט לא יכולים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot] ו־61 אורחים