המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
גיא כתב:מעצבן אותי ה״ צריכים להיות יותר מחוייבים״
השחקנים משתדלים - לבוא אליהם בטענות שהם לא מספיק מרווחים או מתחילים את ההתקפות יותר מהר -
הם פשוט לא יכולים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Google Adsense [Bot] ו־70 אורחים