על ידי שועל » 19 יוני 2026, 23:51
רק עכשיו צפיתי במשחק המלא.
אז הרבה תודות למיצ'יץ', שוב. יש מצב טוב שבלעדיו הם מנצחים את זה
במקום איטודיס אני לא רושם אותו למשחק הבא. אולי אי השיתוף שלו ברבע האחרון זה רמז לבאות
ים מדר אומנם במשחק התקפי יוצא מן הכלל אבל שומר בסדרה הזו ברמת בלאט. קלארק ולונדברג מפרפרים אותו פעם אחר פעם
השיתוף של אורן סהר היה הזייה
ג'ון די תמיד היה מנהל משחק הרבה יותר טוב ממה שעשו ממנו במכבי
פאנל השידור יכול לתת הופעה טובה יותר במעמד כזה
מצד שני האולם היה רחוק מלהיות מלא אז אולי המעמד בעצם לא כזה גדול
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג