גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 11:51

felix_r כתב:https://sports.walla.co.il/item/3846944



עופר ינאי בתגובה: הילד התגרה באוהד לונדברג לא יכול להמשיך לשחק בסדרה הזאת.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי שועל » 19 יוני 2026, 23:51

רק עכשיו צפיתי במשחק המלא.

אז הרבה תודות למיצ'יץ', שוב. יש מצב טוב שבלעדיו הם מנצחים את זה
במקום איטודיס אני לא רושם אותו למשחק הבא. אולי אי השיתוף שלו ברבע האחרון זה רמז לבאות

ים מדר אומנם במשחק התקפי יוצא מן הכלל אבל שומר בסדרה הזו ברמת בלאט. קלארק ולונדברג מפרפרים אותו פעם אחר פעם

השיתוף של אורן סהר היה הזייה

ג'ון די תמיד היה מנהל משחק הרבה יותר טוב ממה שעשו ממנו במכבי

פאנל השידור יכול לתת הופעה טובה יותר במעמד כזה
מצד שני האולם היה רחוק מלהיות מלא אז אולי המעמד בעצם לא כזה גדול
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־68 אורחים