המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

עם הזמן הוא הופך לסוג של דרק שארפ.אחדשיודע כתב:הבעיה היחידה של ג'ונדי זה שהוא משחק בלי מוח.

שמואל1 כתב:די דורסי די!!!!!!!! כמה נזק!!!!!!!

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot], yon1, גל גל ו־10 אורחים