המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

עם הזמן הוא הופך לסוג של דרק שארפ.אחדשיודע כתב:הבעיה היחידה של ג'ונדי זה שהוא משחק בלי מוח.

שמואל1 כתב:די דורסי די!!!!!!!! כמה נזק!!!!!!!

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], Itaycohen7, Neo, אליאור ו־12 אורחים