כדורסל ישראלי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי עידן » 14 יוני 2026, 15:37

omerk כתב:בכל מקרה הזוי ששחקן שרק הלך אחורה כל שנה מקבל חוזה משודרג חדש כל קיץ מחדש. בגלל זה השוק הישראלי נראה ככה עם שכר מופקע וניצול החוקים בארץ כדי לקבל שכר לא קשור ליכולת שלהם.


זו הזייה מוחלטת
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52



Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Avi1508 » 14 יוני 2026, 20:46

הפועל תל אביב תחזור לארח את משחק הליגה בדרייב אין
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547573

ואני רק שואל מה עם השיפוץ שאבא עופר הבטיח
Avi1508
 
הודעות: 4535
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 14 יוני 2026, 20:58

:shimon:
Avi1508 כתב:הפועל תל אביב תחזור לארח את משחק הליגה בדרייב אין
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547573

ואני רק שואל מה עם השיפוץ שאבא עופר הבטיח



לא יהיה כי עיריית תל אביב לא רוצה לשפץ את הדרייב אין אלא מעדיפה לבנות אולם חדש וגדול שישרת גם את מכבי וגם את הפועל וגם זה נתקל בקשיים מפאת חוסר במציאת מיקום , מה שינאי רוצה זה אולם רק של הפועל ת"א סטייל הדרייב אין הוא ניסה למצוא כול מיני קרקעות לבנייה בכול מיני ערים במרכז אבל ביינתים הוא לא מתקדם עם זה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 16 יוני 2026, 18:15

הגארד ג'יילין סמית' ששיחק בעבר באלבה ברלין ביורוליג, חתם בהפועל ירושלים ל 3 שנים, ירוויח כ 600 אלף דולר לעונה.



https://www.ynet.co.il/sport/israelibas ... y7vmar11zx
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי felix_r » 16 יוני 2026, 18:26

מרסר כתב:הגארד ג'יילין סמית' ששיחק בעבר באלבה ברלין ביורוליג, חתם בהפועל ירושלים ל 3 שנים, ירוויח כ 600 אלף דולר לעונה.



https://www.ynet.co.il/sport/israelibas ... y7vmar11zx


שחקן טוב מאוד בשביל יורוקאפ.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52884
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 09:22

לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.

https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי omerk » 19 יוני 2026, 09:31

מרסר כתב:לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.

https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701

עתאמן בדרך
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי עידן » 19 יוני 2026, 10:16

omerk כתב:
מרסר כתב:לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.

https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701

עתאמן בדרך


אין מצב שמאמן טורקי יגיע לפה, אלא אם אמרת את זה בתור בדיחה כלשהי שלא הבנתי
עידן
 
הודעות: 6720
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי omerk » 19 יוני 2026, 10:50

עידן כתב:
omerk כתב:
מרסר כתב:לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.

https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701

עתאמן בדרך


אין מצב שמאמן טורקי יגיע לפה, אלא אם אמרת את זה בתור בדיחה כלשהי שלא הבנתי

כן כן לגמרי בדיחה, וזה חבל כי נראה שינאי ועתאמן מאד מתאימים
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי Gevaudan » 19 יוני 2026, 10:55

יש איזו תחושה בקרב חלק מהאוהדים שביום ראשון כל הלחץ יהיה עלינו. אני לא רואה את זה ככה, והידיעה הזו רק מחזקת אצלי את התחושה ההפוכה.

עופר בחר בימים האחרונים להעלות את מפלס הלחץ למקסימום. הוא שולח שליחים לדבר ב"חמש באוויר", מאיים בתביעות מול האיגוד, מנסה להיכנס לראש של שחקני מכבי, מפזר סיפורים מפוקפקים על מה שכביכול קרה בסיום משחק מספר 1, ואפילו לא מהסס לעקוץ ולהעביר ביקורת על שחקנים שלו עצמו ברשתות החברתיות.

כל זה לא משדר ביטחון. זה משדר לחץ.

הם יגיעו למשחק הזה כשהם יודעים שאין להם הרבה מרווח לטעויות. נואשים יותר, לחוצים יותר ועם הרבה יותר רעשי רקע ממה שקבוצה הייתה רוצה לקחת איתה למשחק כזה. קשה לי להאמין שהם יעסקו רק בכדורסל.

אנחנו, לעומת זאת, צריכים להגיע ממוקדים. לשחק את המשחק שלנו, להישאר יציבים גם ברגעים פחות טובים ולא להיגרר לאווירה שמסביב.

אם נצליח לעמוד על הרגליים ולשמור על קור רוח, יש סיכוי טוב שהלחץ שהם עמלו כל כך קשה לייצר יהפוך בסופו של דבר לבעיה שלהם ולא שלנו.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 11:01

Gevaudan כתב:יש איזו תחושה בקרב חלק מהאוהדים שביום ראשון כל הלחץ יהיה עלינו. אני לא רואה את זה ככה, והידיעה הזו רק מחזקת אצלי את התחושה ההפוכה.

עופר בחר בימים האחרונים להעלות את מפלס הלחץ למקסימום. הוא שולח שליחים לדבר ב"חמש באוויר", מאיים בתביעות מול האיגוד, מנסה להיכנס לראש של שחקני מכבי, מפזר סיפורים מפוקפקים על מה שכביכול קרה בסיום משחק מספר 1, ואפילו לא מהסס לעקוץ ולהעביר ביקורת על שחקנים שלו עצמו ברשתות החברתיות.

כל זה לא משדר ביטחון. זה משדר לחץ.

הם יגיעו למשחק הזה כשהם יודעים שאין להם הרבה מרווח לטעויות. נואשים יותר, לחוצים יותר ועם הרבה יותר רעשי רקע ממה שקבוצה הייתה רוצה לקחת איתה למשחק כזה. קשה לי להאמין שהם יעסקו רק בכדורסל.

אנחנו, לעומת זאת, צריכים להגיע ממוקדים. לשחק את המשחק שלנו, להישאר יציבים גם ברגעים פחות טובים ולא להיגרר לאווירה שמסביב.

אם נצליח לעמוד על הרגליים ולשמור על קור רוח, יש סיכוי טוב שהלחץ שהם עמלו כל כך קשה לייצר יהפוך בסופו של דבר לבעיה שלהם ולא שלנו.



משחק 2 זה היה המשחק שהפועל היו חייבים לנצח ואם הם לא ניצחו שהקהל שלהם היה הרוב ביציע הם כבר לא יעשו את זה, יום ראשון 9000 אוהדים של מכבי לדעתי זה יגמר כמו משחק 1, לביתיות יש משמעות גדולה הקהל נותן המון כוח לשחקנים, ואל תשכח שמדר קלע רבע מהנקודות של הפועל אתמול אני לא רואה אותו עושה את זה עוד פעם, אין להפועל כמעט שחקנים שיוצרים חוץ ממנו ואולי עוד שחקן אחד או שניים במכבי כולם קולעים ושומרים.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי omerk » 19 יוני 2026, 11:50

מרסר כתב:
Gevaudan כתב:יש איזו תחושה בקרב חלק מהאוהדים שביום ראשון כל הלחץ יהיה עלינו. אני לא רואה את זה ככה, והידיעה הזו רק מחזקת אצלי את התחושה ההפוכה.

עופר בחר בימים האחרונים להעלות את מפלס הלחץ למקסימום. הוא שולח שליחים לדבר ב"חמש באוויר", מאיים בתביעות מול האיגוד, מנסה להיכנס לראש של שחקני מכבי, מפזר סיפורים מפוקפקים על מה שכביכול קרה בסיום משחק מספר 1, ואפילו לא מהסס לעקוץ ולהעביר ביקורת על שחקנים שלו עצמו ברשתות החברתיות.

כל זה לא משדר ביטחון. זה משדר לחץ.

הם יגיעו למשחק הזה כשהם יודעים שאין להם הרבה מרווח לטעויות. נואשים יותר, לחוצים יותר ועם הרבה יותר רעשי רקע ממה שקבוצה הייתה רוצה לקחת איתה למשחק כזה. קשה לי להאמין שהם יעסקו רק בכדורסל.

אנחנו, לעומת זאת, צריכים להגיע ממוקדים. לשחק את המשחק שלנו, להישאר יציבים גם ברגעים פחות טובים ולא להיגרר לאווירה שמסביב.

אם נצליח לעמוד על הרגליים ולשמור על קור רוח, יש סיכוי טוב שהלחץ שהם עמלו כל כך קשה לייצר יהפוך בסופו של דבר לבעיה שלהם ולא שלנו.



משחק 2 זה היה המשחק שהפועל היו חייבים לנצח ואם הם לא ניצחו שהקהל שלהם היה הרוב ביציע הם כבר לא יעשו את זה, יום ראשון 9000 אוהדים של מכבי לדעתי זה יגמר כמו משחק 1, לביתיות יש משמעות גדולה הקהל נותן המון כוח לשחקנים, ואל תשכח שמדר קלע רבע מהנקודות של הפועל אתמול אני לא רואה אותו עושה את זה עוד פעם, אין להפועל כמעט שחקנים שיוצרים חוץ ממנו ואולי עוד שחקן אחד או שניים במכבי כולם קולעים ושומרים.

הוא גם שיחק 35 דק, לעומת 25 של איפה ו-12 של קלארק
omerk
 
הודעות: 1927
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: כדורסל ישראלי

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 11:03

הארפר האריך חוזה בירושלים ב 3 שנים נוספות, ירוויח 1.7 מיליון דולר לעונה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google Adsense [Bot] ו־81 אורחים