omerk כתב:בכל מקרה הזוי ששחקן שרק הלך אחורה כל שנה מקבל חוזה משודרג חדש כל קיץ מחדש. בגלל זה השוק הישראלי נראה ככה עם שכר מופקע וניצול החוקים בארץ כדי לקבל שכר לא קשור ליכולת שלהם.
זו הזייה מוחלטת
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
omerk כתב:בכל מקרה הזוי ששחקן שרק הלך אחורה כל שנה מקבל חוזה משודרג חדש כל קיץ מחדש. בגלל זה השוק הישראלי נראה ככה עם שכר מופקע וניצול החוקים בארץ כדי לקבל שכר לא קשור ליכולת שלהם.
Avi1508 כתב:הפועל תל אביב תחזור לארח את משחק הליגה בדרייב אין
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=547573
ואני רק שואל מה עם השיפוץ שאבא עופר הבטיח
מרסר כתב:הגארד ג'יילין סמית' ששיחק בעבר באלבה ברלין ביורוליג, חתם בהפועל ירושלים ל 3 שנים, ירוויח כ 600 אלף דולר לעונה.
https://www.ynet.co.il/sport/israelibas ... y7vmar11zx
מרסר כתב:לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701
omerk כתב:מרסר כתב:לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701
עתאמן בדרך
עידן כתב:omerk כתב:מרסר כתב:לפי ישראל היום, אם איטודיס לא הופך את הסדרה הוא לא ימשיך בעונה הבאה.
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20796701
עתאמן בדרך
אין מצב שמאמן טורקי יגיע לפה, אלא אם אמרת את זה בתור בדיחה כלשהי שלא הבנתי
Gevaudan כתב:יש איזו תחושה בקרב חלק מהאוהדים שביום ראשון כל הלחץ יהיה עלינו. אני לא רואה את זה ככה, והידיעה הזו רק מחזקת אצלי את התחושה ההפוכה.
עופר בחר בימים האחרונים להעלות את מפלס הלחץ למקסימום. הוא שולח שליחים לדבר ב"חמש באוויר", מאיים בתביעות מול האיגוד, מנסה להיכנס לראש של שחקני מכבי, מפזר סיפורים מפוקפקים על מה שכביכול קרה בסיום משחק מספר 1, ואפילו לא מהסס לעקוץ ולהעביר ביקורת על שחקנים שלו עצמו ברשתות החברתיות.
כל זה לא משדר ביטחון. זה משדר לחץ.
הם יגיעו למשחק הזה כשהם יודעים שאין להם הרבה מרווח לטעויות. נואשים יותר, לחוצים יותר ועם הרבה יותר רעשי רקע ממה שקבוצה הייתה רוצה לקחת איתה למשחק כזה. קשה לי להאמין שהם יעסקו רק בכדורסל.
אנחנו, לעומת זאת, צריכים להגיע ממוקדים. לשחק את המשחק שלנו, להישאר יציבים גם ברגעים פחות טובים ולא להיגרר לאווירה שמסביב.
אם נצליח לעמוד על הרגליים ולשמור על קור רוח, יש סיכוי טוב שהלחץ שהם עמלו כל כך קשה לייצר יהפוך בסופו של דבר לבעיה שלהם ולא שלנו.
מרסר כתב:Gevaudan כתב:יש איזו תחושה בקרב חלק מהאוהדים שביום ראשון כל הלחץ יהיה עלינו. אני לא רואה את זה ככה, והידיעה הזו רק מחזקת אצלי את התחושה ההפוכה.
עופר בחר בימים האחרונים להעלות את מפלס הלחץ למקסימום. הוא שולח שליחים לדבר ב"חמש באוויר", מאיים בתביעות מול האיגוד, מנסה להיכנס לראש של שחקני מכבי, מפזר סיפורים מפוקפקים על מה שכביכול קרה בסיום משחק מספר 1, ואפילו לא מהסס לעקוץ ולהעביר ביקורת על שחקנים שלו עצמו ברשתות החברתיות.
כל זה לא משדר ביטחון. זה משדר לחץ.
הם יגיעו למשחק הזה כשהם יודעים שאין להם הרבה מרווח לטעויות. נואשים יותר, לחוצים יותר ועם הרבה יותר רעשי רקע ממה שקבוצה הייתה רוצה לקחת איתה למשחק כזה. קשה לי להאמין שהם יעסקו רק בכדורסל.
אנחנו, לעומת זאת, צריכים להגיע ממוקדים. לשחק את המשחק שלנו, להישאר יציבים גם ברגעים פחות טובים ולא להיגרר לאווירה שמסביב.
אם נצליח לעמוד על הרגליים ולשמור על קור רוח, יש סיכוי טוב שהלחץ שהם עמלו כל כך קשה לייצר יהפוך בסופו של דבר לבעיה שלהם ולא שלנו.
משחק 2 זה היה המשחק שהפועל היו חייבים לנצח ואם הם לא ניצחו שהקהל שלהם היה הרוב ביציע הם כבר לא יעשו את זה, יום ראשון 9000 אוהדים של מכבי לדעתי זה יגמר כמו משחק 1, לביתיות יש משמעות גדולה הקהל נותן המון כוח לשחקנים, ואל תשכח שמדר קלע רבע מהנקודות של הפועל אתמול אני לא רואה אותו עושה את זה עוד פעם, אין להפועל כמעט שחקנים שיוצרים חוץ ממנו ואולי עוד שחקן אחד או שניים במכבי כולם קולעים ושומרים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Blazergun, felix_r ו־58 אורחים