פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
04 דצמבר 2025, 22:27
הנה ליף
04 דצמבר 2025, 22:27
toja27 כתב:A.Parker כתב:toja27 כתב:למה ליף לא משחק במקום סורקין?
מזמן צריך לקחת לו את הדקות והמעמד
מאוד מוזר, ליף היה נפלא בזמן ששיחק.
רק חזר מפציעה כנראה מוגבל בדקות
04 דצמבר 2025, 22:28
6:6 עד עכשיו ברבע השחון הזה
המזל שלנו שז׳לגיריס לא קולעים
04 דצמבר 2025, 22:31
חמישית של ריימן
למה הוא מתעקש על העבירות בזריקה
04 דצמבר 2025, 22:31
עודד לא מאמין בפסקי זמן הה
04 דצמבר 2025, 22:40
ווקר
04 דצמבר 2025, 22:40
אולי סוף סוף נראה רבע רביעי טוב של לוני ווקר
04 דצמבר 2025, 22:40
אחלה
04 דצמבר 2025, 22:42
Avi1508 כתב:אולי סוף סוף נראה רבע רביעי טוב של לוני ווקר
הגיע
04 דצמבר 2025, 22:42
ואוווווו
04 דצמבר 2025, 22:42
כישרון מטורף, שחקן בלתי נסבל
04 דצמבר 2025, 22:46
MTA2311 כתב:כישרון מטורף, שחקן בלתי נסבל
מדויק
04 דצמבר 2025, 22:47
MTA2311 כתב:כישרון מטורף, שחקן בלתי נסבל
הגדרה מדויקת
04 דצמבר 2025, 22:48
ז'לגיריס ביום הכי נאחס שראיתי מקבוצה כלשהי.
הורד לא שחקן רע, אבל היכולת שלו לייצר מצב באחד על אחד או לסיים מהלך עם טיפה מורכבות בסיומת לא קיימת.
04 דצמבר 2025, 22:50
טי ג״יי ליף והורד היו מאוד חסרים לנו בשני המשחקים האחרונים
04 דצמבר 2025, 22:51
JarJarBinx כתב:ז'לגיריס ביום הכי נאחס שראיתי מקבוצה כלשהי.
הורד לא שחקן רע, אבל היכולת שלו לייצר מצב באחד על אחד או לסיים מהלך עם טיפה מורכבות בסיומת לא קיימת.
בעונה שעברה הוא היה עם סיומות מצויונות...העונה הוא כמו צל של עצמו..
בריסט צריך להיות משוחרר אחרי המשחק הזה..
04 דצמבר 2025, 22:57
אין שום סיבה שמשחק של 30 הפרש יקח ככ הרבה זמן
04 דצמבר 2025, 22:59
סנטוס כזה רך…
04 דצמבר 2025, 22:59
למה בלאט על המגרש?? לא קולע לא מוסר לא שומר
04 דצמבר 2025, 23:03
שבוע הבא וילרבאן ביד אליהו, אפשר וצריך לייצר 2 ניצחונות רצופים.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.