המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
toja27 כתב:A.Parker כתב:toja27 כתב:למה ליף לא משחק במקום סורקין?
מזמן צריך לקחת לו את הדקות והמעמד
מאוד מוזר, ליף היה נפלא בזמן ששיחק.
Avi1508 כתב:אולי סוף סוף נראה רבע רביעי טוב של לוני ווקר

MTA2311 כתב:כישרון מטורף, שחקן בלתי נסבל
MTA2311 כתב:כישרון מטורף, שחקן בלתי נסבל
JarJarBinx כתב:ז'לגיריס ביום הכי נאחס שראיתי מקבוצה כלשהי.
הורד לא שחקן רע, אבל היכולת שלו לייצר מצב באחד על אחד או לסיים מהלך עם טיפה מורכבות בסיומת לא קיימת.
