מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 03 יולי 2021, 16:51

Shay_uzan כתב:לא מבין את השינוי המחשבתי מאוונס/גונס לוואנמייקר/בולדיוון. זה גם למה אני לא רואה את ה2 האחרונים מגיעים לפה.
איך שחקן משחקן זול, במומנטום טוב, לא מנוסה, עם פוטנציאל שכולם אמרו שהוא פה ב100% מכבי הגיעה לשחקנים יקרים, במומנטום לא משהו, מנוסים שהם כבר לא יתפתחו יותר.
מרגיש לי הזוי, יותר מזה, אני מנסה להיכנס לראש של אוונס וזה נראה לי שאם הוא יגיע, מרוצה הוא לא יהיה

כי אנחנו חיים מעט יותר בצל הנהלת מכבי ויודעים שלא יביאו את וונמייקר או בולדווין. האחד STAR השני בעלייה. וויליאמס בירידה (כמו שהיה ווימס או פרגו.2) ולכן לא נפלתי כשחתם. החתמת סקוטי הייתה מאוד, אבל מאוד יוצאת מו הכלל.
אוכל כובע אם אחד מהשניים חותם.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32



Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי Shay_uzan » 03 יולי 2021, 20:25

שמוליק כתב:
Shay_uzan כתב:לא מבין את השינוי המחשבתי מאוונס/גונס לוואנמייקר/בולדיוון. זה גם למה אני לא רואה את ה2 האחרונים מגיעים לפה.
איך שחקן משחקן זול, במומנטום טוב, לא מנוסה, עם פוטנציאל שכולם אמרו שהוא פה ב100% מכבי הגיעה לשחקנים יקרים, במומנטום לא משהו, מנוסים שהם כבר לא יתפתחו יותר.
מרגיש לי הזוי, יותר מזה, אני מנסה להיכנס לראש של אוונס וזה נראה לי שאם הוא יגיע, מרוצה הוא לא יהיה

כי אנחנו חיים מעט יותר בצל הנהלת מכבי ויודעים שלא יביאו את וונמייקר או בולדווין. האחד STAR השני בעלייה. וויליאמס בירידה (כמו שהיה ווימס או פרגו.2) ולכן לא נפלתי כשחתם. החתמת סקוטי הייתה מאוד, אבל מאוד יוצאת מו הכלל.
אוכל כובע אם אחד מהשניים חותם.
בגלל שזאת ההנהלה הייתי מצפה שזה יהיה הפוך, קודם מתעניינים בכוכבים ואז מתפשרים
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי A.Parker » 03 יולי 2021, 21:31

Adam כתב:מאיך שמסתמן לנו - מכבי העונה הולכת להיות קבוצה מאוד מהירה ואתלטית.
ולפי איך שזה נראה זוסמן לא הולך להישאר כנראה.

אז מי למעשה נשאר לנו ולדעתי צריך לקבל את ההזדמנות? סנדי כהן.
לא צריך לחפש פתרונות יקרים בחוץ דוגמת רפי מנקו / גולן גוט כשיש לנו את סנדי שאומנם לא הוכיח את עצמו עדיין אבל הוא כולנו יודעים שיש לו פוטנציאל להיות שחקן הגנה לא פחות טוב מזוסמן, והוא בטוח לא יהיה אנמי כמוהו.
לדעתי הוא מתאים מצוין לקבוצה שנבנת כרגע במכבי.

מסכים. בהתקפה הוא בעיקר צריך להיות פינישר עם תנועה ללא כדור וחיתוכים לסל, אבל מכבי משחקת כדורסל מאוד שבלוני תחת יאניס.
A.Parker
 
הודעות: 11808
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 03 יולי 2021, 22:28

A.Parker כתב:
Adam כתב:מאיך שמסתמן לנו - מכבי העונה הולכת להיות קבוצה מאוד מהירה ואתלטית.
ולפי איך שזה נראה זוסמן לא הולך להישאר כנראה.

אז מי למעשה נשאר לנו ולדעתי צריך לקבל את ההזדמנות? סנדי כהן.
לא צריך לחפש פתרונות יקרים בחוץ דוגמת רפי מנקו / גולן גוט כשיש לנו את סנדי שאומנם לא הוכיח את עצמו עדיין אבל הוא כולנו יודעים שיש לו פוטנציאל להיות שחקן הגנה לא פחות טוב מזוסמן, והוא בטוח לא יהיה אנמי כמוהו.
לדעתי הוא מתאים מצוין לקבוצה שנבנת כרגע במכבי.

מסכים. בהתקפה הוא בעיקר צריך להיות פינישר עם תנועה ללא כדור וחיתוכים לסל, אבל מכבי משחקת כדורסל מאוד שבלוני תחת יאניס.

בהילוך איטי
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 06 יולי 2021, 10:34

עם ההחתמה של אוונס, יש לנו סוף סוף אפשרות לשחק הגנת לחץ כמו בעונת פרקינס-פארגו (שיאניס ניסה אותה תמיד 8 דקות לסיום המשחק כשאנחנו במינוס 12 ודרומה).
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי A.Parker » 06 יולי 2021, 10:34

זה אמנם עקום מאוד, אבל למכבי יש עדיין זמן לתקן טעויות. חייבים פה רכז בכיר לצד ווילבקין ואוואנס, שיכול לבוא על חשבון השאלת טיילור.
A.Parker
 
הודעות: 11808
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי אדגר פו » 06 יולי 2021, 10:36

חייבים, חייבים, אבל כנראה לא יקרה.

אם יאניס מוביל את החבורה הזאת לטופ 8 נקים עבורו פסל בכניסה להיכל. אני מוכן לתרום 100 ש"ח.
נערך לאחרונה על ידי אדגר פו בתאריך 06 יולי 2021, 10:36, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
אדגר פו
 
הודעות: 4179
הצטרף: 27 ינואר 2013, 09:51

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 06 יולי 2021, 10:36

A.Parker כתב:זה אמנם עקום מאוד, אבל למכבי יש עדיין זמן לתקן טעויות. חייבים פה רכז בכיר לצד ווילבקין ואוואנס, שיכול לבוא על חשבון השאלת טיילור.

לא יודע אם רכז. לדעתי דחוף זר אופנסיבי 4-5 מטרייה לקו קדמי נטול הגנה
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי er79 » 06 יולי 2021, 10:56

אתה מתכוון זר דפנסיבי. אופנסיבי יש לך בשפע
er79
 
הודעות: 9563
הצטרף: 05 אפריל 2011, 07:47

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי A.Parker » 06 יולי 2021, 11:13

שמוליק כתב:
A.Parker כתב:זה אמנם עקום מאוד, אבל למכבי יש עדיין זמן לתקן טעויות. חייבים פה רכז בכיר לצד ווילבקין ואוואנס, שיכול לבוא על חשבון השאלת טיילור.

לא יודע אם רכז. לדעתי דחוף זר אופנסיבי 4-5 מטרייה לקו קדמי נטול הגנה

זה כבר אבוד. אין לך מה לדחוף עוד זר לתוך עומס השחקנים שכבר יש שם, רק כי אף אחד מהם לא שומר איכותי.

עמדת המרכז, לעומת זאת, מופקרת עם שחקן אחד בלבד + גיבוי של זיו.
A.Parker
 
הודעות: 11808
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי er79 » 06 יולי 2021, 11:21

A.Parker כתב:
שמוליק כתב:
A.Parker כתב:זה אמנם עקום מאוד, אבל למכבי יש עדיין זמן לתקן טעויות. חייבים פה רכז בכיר לצד ווילבקין ואוואנס, שיכול לבוא על חשבון השאלת טיילור.

לא יודע אם רכז. לדעתי דחוף זר אופנסיבי 4-5 מטרייה לקו קדמי נטול הגנה

זה כבר אבוד. אין לך מה לדחוף עוד זר לתוך עומס השחקנים שכבר יש שם, רק כי אף אחד מהם לא שומר איכותי.

עמדת המרכז, לעומת זאת, מופקרת עם שחקן אחד בלבד + גיבוי של זיו.

גם פה אתה כבר די סתום. ועדיין, מאחר ולא יבואו עוד זרים, אם אפשר להכניס 2 ישראלים זה חייב להיות בעמדת הרכז (מדר/בלאט, שחקן יהודי שיכול לקבל אזרחות, לדעתי דברת פחות יתאים לסגל שהתגבש ולצרכים בקו האחורי) ובעמדה 4 או 5 (סורקין לא סוג השחקן שמכבי צריכה בקאדר הזה, הייתי מחפש מישהו עם אוריינטציה הגנתית). אין ספק שאלה 2 גיבויים מתבקשים, ספק אם מה מהם יתממש וחבל.
er79
 
הודעות: 9563
הצטרף: 05 אפריל 2011, 07:47

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי Jack55 » 06 יולי 2021, 11:25

סגרנו את מכסת הזרים אין בכלל מה לדבר על זה
אפשר לסגור את הישראלים עם סורקין וליף או מדר ואחד משניהם וזה יהיה סבבה
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Jack55
 
הודעות: 19980
הצטרף: 26 אוקטובר 2017, 00:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי גל גל » 06 יולי 2021, 11:30

Jack55 כתב:סגרנו את מכסת הזרים אין בכלל מה לדבר על זה
אפשר לסגור את הישראלים עם סורקין וליף או מדר ואחד משניהם וזה יהיה סבבה



לא יודע כמה מקום יש גם לליף וגם לסורקין יחד

וגם למדר וגם זיו יחד
מכבי 2026
רובינסון קלארק בלאט
ווקר,לונדברג,דיבה שארפ
קולסון,בריסט,ריימן
הורד,ליף,לביא
הול סורקין בולומבוי
גל גל
 
הודעות: 8228
הצטרף: 05 אפריל 2011, 12:56

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי אדגר פו » 06 יולי 2021, 11:31

אני חושב שטיוס יכל להתאים כסוג של סנטר הגנתי, או לפחות מגן על הטבעת, אבל לא נראה לי שמכבי תוציא עליו כסף מהבלטות.
סמל אישי של המשתמש
אדגר פו
 
הודעות: 4179
הצטרף: 27 ינואר 2013, 09:51

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 06 יולי 2021, 11:37

אדגר פו כתב:אני חושב שטיוס יכל להתאים כסוג של סנטר הגנתי, או לפחות מגן על הטבעת, אבל לא נראה לי שמכבי תוציא עליו כסף מהבלטות.

אם יחליטו שגייק כהן מתאים יותר כישראלי בעמדה 4, טיוס יכול להיות הישראלי בעמדה 5. זה עדיף על ליף רכיכה נוסח ג'ייק-חומת ברלין-כהן.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי er79 » 06 יולי 2021, 11:40

אדגר פו כתב:אני חושב שטיוס יכל להתאים כסוג של סנטר הגנתי, או לפחות מגן על הטבעת, אבל לא נראה לי שמכבי תוציא עליו כסף מהבלטות.

כבר מעבר לשיא, דורש הרבה וסובל מבעיות בשריר החשק. לא יודע עד כמה אני עף על זה
er79
 
הודעות: 9563
הצטרף: 05 אפריל 2011, 07:47

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 06 יולי 2021, 11:43

er79 כתב:
אדגר פו כתב:אני חושב שטיוס יכל להתאים כסוג של סנטר הגנתי, או לפחות מגן על הטבעת, אבל לא נראה לי שמכבי תוציא עליו כסף מהבלטות.

כבר מעבר לשיא, דורש הרבה וסובל מבעיות בשריר החשק. לא יודע עד כמה אני עף על זה

סנטר שלישי? מגן על הטבעת, לא תופס מקום של זר. נראה אידאלי אם יוחתם ל 1+1 מה שינטרל את החשקונים שלו.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 06 יולי 2021, 11:44

אני מקווה שלצוות המקצועי יש מספיק שכל להיפרד מקאלוירו הסימפטי שנעלם במרבית המשחקים ולהנחית במקומו לעמדה 4 את זאק לידיי ששוחרר ממילאנו לטובת ניקולו מלי.
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי er79 » 06 יולי 2021, 11:45

שמוליק כתב:
er79 כתב:
אדגר פו כתב:אני חושב שטיוס יכל להתאים כסוג של סנטר הגנתי, או לפחות מגן על הטבעת, אבל לא נראה לי שמכבי תוציא עליו כסף מהבלטות.

כבר מעבר לשיא, דורש הרבה וסובל מבעיות בשריר החשק. לא יודע עד כמה אני עף על זה

סנטר שלישי? מגן על הטבעת, לא תופס מקום של זר. נראה אידאלי אם יוחתם ל 1+1 מה שינטרל את החשקונים שלו.

לא שאני שולל, הוא יכול להתאים, אבל משהו מהדברים שציינתי קצת מוריד לי ממנו. הייתי מחפש מישהו מעבר לים.
er79
 
הודעות: 9563
הצטרף: 05 אפריל 2011, 07:47

Re: מחשבות לקראת עונת 2021/22 V2

הודעהעל ידי שמוליק » 06 יולי 2021, 11:48

er79 כתב:
שמוליק כתב:
er79 כתב:
אדגר פו כתב:אני חושב שטיוס יכל להתאים כסוג של סנטר הגנתי, או לפחות מגן על הטבעת, אבל לא נראה לי שמכבי תוציא עליו כסף מהבלטות.

כבר מעבר לשיא, דורש הרבה וסובל מבעיות בשריר החשק. לא יודע עד כמה אני עף על זה

סנטר שלישי? מגן על הטבעת, לא תופס מקום של זר. נראה אידאלי אם יוחתם ל 1+1 מה שינטרל את החשקונים שלו.

לא שאני שולל, הוא יכול להתאים, אבל משהו מהדברים שציינתי קצת מוריד לי ממנו. הייתי מחפש מישהו מעבר לים.

סנטר יהודי כשר וחזק? היחידי שיכול להתאים כמתאזרח הוא ג'ף וויטי. אבל גם לו, למרות גובהו, אין טיקט הגנטי
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2491
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־21 אורחים

cron