19 אוקטובר 2014, 20:20
20 אוקטובר 2014, 15:00
20 אוקטובר 2014, 16:20
michael כתב:הנסיעה בקו החדש, שאורכו 290 ק"מ, תימשך 40 דקות בלבד
הטכנולוגיה המשמשת לרכבת המהירה החדשה מתבססת על
מטען מגנטי שמרים את הרכבת מספר סנטימטרים מעל לבטון, כך שהקרונות נוסעים בלי חיכוך.
לכתבה המלאה :
http://www.calcalist.co.il/world/articl ... dcRef=ynet
אגב ,
אני נסעתי ברכבת במהירות של כ 320 קמ"ש - בסין.
חוויה מדהימה.
20 אוקטובר 2014, 20:26
20 אוקטובר 2014, 21:07
20 אוקטובר 2014, 21:07
michael כתב:מתרגלים לזה שהנוף משתנה כל שנייה
לרכבת עצמה קוראים בולט
עשיתי את ביג'ינג שאנחאי וחזרה ,
לקח משהו כמו 5 וחצי שעות , זה לדעתי בין 1500 ל 2000 ק"מ
אני חושב דיי הרבה מה היה קורה אילו רכבת כזאת היתה בארץ ,
איך היא היתה משנה לגמריי את כל מושג המרחק והזמן במדינה.
22 אוקטובר 2014, 02:54
michael כתב:מתרגלים לזה שהנוף משתנה כל שנייה
לרכבת עצמה קוראים בולט
עשיתי את ביג'ינג שאנחאי וחזרה ,
לקח משהו כמו 5 וחצי שעות , זה לדעתי בין 1500 ל 2000 ק"מ
אני חושב דיי הרבה מה היה קורה אילו רכבת כזאת היתה בארץ ,
איך היא היתה משנה לגמריי את כל מושג המרחק והזמן במדינה.