פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
על ידי MTA2311 » 14 מרץ 2016, 00:00
Tomer כתב:MTA2311 כתב:אם כבר הצעות, אז יש לי שתיים:
1. להוסיף כפתור לייק להודעות.
2. אפשרות לתייג משתמשים בהודעות.
כמה זה מסובך?
אתה מקדים את המאוחר

זה יהיה.


דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
-

MTA2311
- גיק
-
- הודעות: 47901
- הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19
על ידי שמואל1 » 14 מרץ 2016, 00:01
my man כתב:את התיוג אני יכול להבין אבל בשביל מה צריך כפתור לייק?
כדי למנוע הודעות מיותרות כמו : +1, "כל מילה בסלע", "צודק", "מסכים" וכו'...
-

שמואל1
- חבר צוות
-
- הודעות: 43796
- הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14
על ידי rc4991 » 14 מרץ 2016, 00:01
אוי תומר, הסמיילים האלה ממש קריפים
-

rc4991
- חבר צוות
-
- הודעות: 27083
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 13:58
על ידי MTA2311 » 14 מרץ 2016, 00:02
my man כתב:את התיוג אני יכול להבין אבל בשביל מה צריך כפתור לייק?
זה נראה לי נחמד. אני כותב בפורום אחר שיש בו את שני הדברים האלה וזה תורם לחוויית המשתמש.

דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
-

MTA2311
- גיק
-
- הודעות: 47901
- הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19
על ידי my man » 14 מרץ 2016, 00:02
rc4991 כתב:אוי תומר, הסמיילים האלה ממש קריפים
1+, מסכים, כל מילה בסלע!
#שמואל1
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי MTA2311 » 14 מרץ 2016, 00:02
שמואל1 כתב:my man כתב:את התיוג אני יכול להבין אבל בשביל מה צריך כפתור לייק?
כדי למנוע הודעות מיותרות כמו : +1, "כל מילה בסלע", "צודק", "מסכים" וכו'...
מסכים.

דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
-

MTA2311
- גיק
-
- הודעות: 47901
- הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19
על ידי Tomer » 14 מרץ 2016, 00:03
כמה תלונות

הוספתי עוד כמה.
תומר
״אני מכבי, מי אתם בכלל?!״
-

Tomer
- מנהל האתר
-
- הודעות: 590
- הצטרף: 10 אפריל 2011, 17:31
-
על ידי Holiday_Armadillo » 14 מרץ 2016, 00:04
Tomer כתב:כמה תלונות

הוספתי עוד כמה.
הרגלת אותנו, אנחנו מפונקים
-

Holiday_Armadillo
- חבר צוות
-
- הודעות: 62193
- הצטרף: 20 אפריל 2011, 17:22
- מיקום: פותחת_את_הקובץ
על ידי my man » 14 מרץ 2016, 00:04
Tomer כתב:כמה תלונות

הוספתי עוד כמה.
יותר שפויים...

"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי מכביסט24 » 14 מרץ 2016, 00:06
כבר מזמן רציתי לבקש כפתור לייק! זה חובה!
ותודה על הסמיילים

-

מכביסט24
-
- הודעות: 9761
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:51
על ידי LIAV10 » 14 מרץ 2016, 00:06
ככה אני מדמיין את אורי

יאללה הביתה.
כולם.
-

LIAV10
-
- הודעות: 27405
- הצטרף: 09 ספטמבר 2011, 10:34
- מיקום: הר הבית
על ידי MTA2311 » 14 מרץ 2016, 00:06
LIAV10 כתב:-crazy-
ככה אני מדמיין את אורי
חייכתי בקול רם.

דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
-

MTA2311
- גיק
-
- הודעות: 47901
- הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19
על ידי my man » 14 מרץ 2016, 00:07
LIAV10 כתב:-crazy-
ככה אני מדמיין את אורי
נכון הם מלחיצים? מתאימים לשיחות הפורום בשעות הקטנות של הלילה...
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי מכביסט24 » 14 מרץ 2016, 00:07
נראה לי שהולכים להשתמש הרבה בסמיילי הזה..
-

מכביסט24
-
- הודעות: 9761
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:51
על ידי rc4991 » 14 מרץ 2016, 00:08
שמע תומר, הסמיילים האלה מלחיצים ברמות
חייבים להיפטר מהם
-

rc4991
- חבר צוות
-
- הודעות: 27083
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 13:58
על ידי מכביסט24 » 14 מרץ 2016, 00:09
תומר, אתה יכול בבקשה להפחית קצת סמיילים מעמוד השליחה הראשי? מאז שהוספת אותם כפתור השלח ירד 4 מטר למטה וזה מעצבן לגלול..
נערך לאחרונה על ידי
מכביסט24 בתאריך 14 מרץ 2016, 00:09, נערך פעם אחת בסך הכל.
-

מכביסט24
-
- הודעות: 9761
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:51
על ידי my man » 14 מרץ 2016, 00:09
rc4991 כתב:שמע תומר, הסמיילים האלה מלחיצים ברמות
חייבים להיפטר מהם
נראים כמו ציורים של ילדים מוכים/אנסו אותם...
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי my man » 14 מרץ 2016, 00:10
מכביסט31 כתב:תומר, אתה יכול בבקשה להפחית קצת סמיילים מעמוד השליחה הראשי? מאז שהוספת אותם כפתור השלח ירד 4 מטר למטה וזה מעצבן לגלול..
אתה רוצה שהוא יעזוב נכון?!

"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
-

my man
-
- הודעות: 31662
- הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
- מיקום: #תמכרו
על ידי מכביסט24 » 14 מרץ 2016, 00:11
my man כתב:מכביסט31 כתב:תומר, אתה יכול בבקשה להפחית קצת סמיילים מעמוד השליחה הראשי? מאז שהוספת אותם כפתור השלח ירד 4 מטר למטה וזה מעצבן לגלול..
אתה רוצה שהוא יעזוב נכון?! -sshht-
חלילה! אני רק רוצה את השניות שלוקח לי לגלול למטה בכל פעם שאני רוצה לשלוח הודעה בחזרה..
-

מכביסט24
-
- הודעות: 9761
- הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:51
על ידי LIAV10 » 14 מרץ 2016, 00:12
תומר, יש אפשרות לכפתור שכשלוחצים עליו מארק צוקרברג מעביר לחשבון בנק שלך 20 מיליון דולר במיידי?

יאללה הביתה.
כולם.
-

LIAV10
-
- הודעות: 27405
- הצטרף: 09 ספטמבר 2011, 10:34
- מיקום: הר הבית
חזור אל פורום אוהדים
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Google [Bot], Google Adsense [Bot], omerk, גל גל, עידן ו־18 אורחים