
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
roy1000 כתב:my man כתב:לבדוק מבחנים ולהתמוגג מהתשובות של התלמידים כי הם אשכרה הקשיבו והבינו.
זה מההנאות הגדולות שלי.
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
my man כתב:roy1000 כתב:my man כתב:לבדוק מבחנים ולהתמוגג מהתשובות של התלמידים כי הם אשכרה הקשיבו והבינו.
זה מההנאות הגדולות שלי.
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
rc4991 כתב:לפני שבועיים ראיתי את השיעורים של אחיינית שלי שבכיתה ג'
היו שם שאלות כל כך פשוטות של חיבור וחיסור ("היו 26 עודיות, משה אכל 19, כמה נותרו" וכו')
אני די בטוח שזו לא היתה הרמה גם בתקופתי
MTA2311 כתב:my man כתב:roy1000 כתב:my man כתב:לבדוק מבחנים ולהתמוגג מהתשובות של התלמידים כי הם אשכרה הקשיבו והבינו.
זה מההנאות הגדולות שלי.
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
למה
rc4991 כתב:לפני שבועיים ראיתי את השיעורים של אחיינית שלי שבכיתה ג'
היו שם שאלות כל כך פשוטות של חיבור וחיסור ("היו 26 עודיות, משה אכל 19, כמה נותרו" וכו')
אני די בטוח שזו לא היתה הרמה גם בתקופתי
my man כתב:MTA2311 כתב:my man כתב:roy1000 כתב:my man כתב:לבדוק מבחנים ולהתמוגג מהתשובות של התלמידים כי הם אשכרה הקשיבו והבינו.
זה מההנאות הגדולות שלי.
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
למה
אני מאמין גדול בשיתוף מורה-הורה בעבודה החינוכית. וחלק מהבודה החינוכית זה גם לימוד החומר בבית הספר.
אם הייתי יכול הייתי עושה במקום העבודות הללו 2 ימי הורים תלמידים בכיתה כל מחצית.
LIAV10 כתב:rc4991 כתב:לפני שבועיים ראיתי את השיעורים של אחיינית שלי שבכיתה ג'
היו שם שאלות כל כך פשוטות של חיבור וחיסור ("היו 26 עודיות, משה אכל 19, כמה נותרו" וכו')
אני די בטוח שזו לא היתה הרמה גם בתקופתי
7
LIAV10 כתב:rc4991 כתב:לפני שבועיים ראיתי את השיעורים של אחיינית שלי שבכיתה ג'
היו שם שאלות כל כך פשוטות של חיבור וחיסור ("היו 26 עודיות, משה אכל 19, כמה נותרו" וכו')
אני די בטוח שזו לא היתה הרמה גם בתקופתי
7
Holiday_Armadillo כתב:my man כתב:MTA2311 כתב:my man כתב:roy1000 כתב:
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
למה
אני מאמין גדול בשיתוף מורה-הורה בעבודה החינוכית. וחלק מהבודה החינוכית זה גם לימוד החומר בבית הספר.
אם הייתי יכול הייתי עושה במקום העבודות הללו 2 ימי הורים תלמידים בכיתה כל מחצית.
מהבודה
RomanR כתב:https://fb-s-a-a.akamaihd.net/h-ak-xta1/v/t31.0-8/15936848_1233992836655167_1765202636914030154_o.jpg?oh=156dbc07e3172709704968dbf3f3ae85&oe=591E7825&__gda__=1490729862_0da41cd481fbdb5bd5ea1cf44bdd4475
my man כתב:MTA2311 כתב:my man כתב:roy1000 כתב:my man כתב:לבדוק מבחנים ולהתמוגג מהתשובות של התלמידים כי הם אשכרה הקשיבו והבינו.
זה מההנאות הגדולות שלי.
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
למה
אני מאמין גדול בשיתוף מורה-הורה בעבודה החינוכית. וחלק מהבודה החינוכית זה גם לימוד החומר בבית הספר.
אם הייתי יכול הייתי עושה במקום העבודות הללו 2 ימי הורים תלמידים בכיתה כל מחצית.
Holiday_Armadillo כתב:RomanR כתב:https://fb-s-a-a.akamaihd.net/h-ak-xta1/v/t31.0-8/15936848_1233992836655167_1765202636914030154_o.jpg?oh=156dbc07e3172709704968dbf3f3ae85&oe=591E7825&__gda__=1490729862_0da41cd481fbdb5bd5ea1cf44bdd4475
חשבתי שאני מעלה תמונות גדולות
MTA2311 כתב:my man כתב:MTA2311 כתב:my man כתב:roy1000 כתב:
זה מדהים אותי שאשכרה אכפת לך.
חייב להגיד לך שמהנסיון שהיה לי עד עכשיו עם הבת שלי בכיתה א', אני מאוד מאוכזב מהמערכת.
מתברר לי שבית ספר היום לא מלמד כלום ובכיתה הם בסך הכל עושים תרגולים אחרי שההורים (או מורה פרטי) מלמד בבית.
בית הספר מתנער מכל אחריות ללימוד החומר ומפיל את האחריות על ההורים.
הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
למה
אני מאמין גדול בשיתוף מורה-הורה בעבודה החינוכית. וחלק מהבודה החינוכית זה גם לימוד החומר בבית הספר.
אם הייתי יכול הייתי עושה במקום העבודות הללו 2 ימי הורים תלמידים בכיתה כל מחצית.
יש חינוך ערכי ויש חינוך פדגוגי. למה ההורים צריכים לקחת חלק מחינוך הפדגוגי של הילד שלהם? זאת העבודה של המורים מול הילדים בבית הספר.
שועל כתב:Holiday_Armadillo כתב:RomanR כתב:https://fb-s-a-a.akamaihd.net/h-ak-xta1/v/t31.0-8/15936848_1233992836655167_1765202636914030154_o.jpg?oh=156dbc07e3172709704968dbf3f3ae85&oe=591E7825&__gda__=1490729862_0da41cd481fbdb5bd5ea1cf44bdd4475
חשבתי שאני מעלה תמונות גדולות
עבודה יפה כרמל
MTA2311 כתב:שועל כתב:Holiday_Armadillo כתב:RomanR כתב:https://fb-s-a-a.akamaihd.net/h-ak-xta1/v/t31.0-8/15936848_1233992836655167_1765202636914030154_o.jpg?oh=156dbc07e3172709704968dbf3f3ae85&oe=591E7825&__gda__=1490729862_0da41cd481fbdb5bd5ea1cf44bdd4475
חשבתי שאני מעלה תמונות גדולות
עבודה יפה כרמל
אתה חייב להפסיק להתחנף גבר
my man כתב:MTA2311 כתב:my man כתב:MTA2311 כתב:my man כתב:הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
למה
אני מאמין גדול בשיתוף מורה-הורה בעבודה החינוכית. וחלק מהבודה החינוכית זה גם לימוד החומר בבית הספר.
אם הייתי יכול הייתי עושה במקום העבודות הללו 2 ימי הורים תלמידים בכיתה כל מחצית.
יש חינוך ערכי ויש חינוך פדגוגי. למה ההורים צריכים לקחת חלק מחינוך הפדגוגי של הילד שלהם? זאת העבודה של המורים מול הילדים בבית הספר.
לכן יש רק 2 עבודות כאלה במחצית- כל עבודה כזו לא צריכה לקחת יותר משעה-שעה וחצי גג.
3 שעות שבהן ההורה משתתף בחינוך הפדגוגי לדעתי זה בסדר.
my man כתב:הדרישות שלי מהתלמידים ב90 אחוז מהמקרים מסתכמות בכיתה. - לא מאמין בשיעורי בית.
התפיסה שלי אומרת שהבית זה מקום למשפחה וחברים.
אבל במקרה שהלימוד בכיתה לא מצליח(הפרעות בעיקר) אז אני נותן שיעורי בית כדי שתהיה בכ"ז למידה.
עם זאת אני כן מאמין שמדי פעם ראוי שהתלמיד ישב עם ההורה וילמד/יכין יחד איתו עבודה. לכן יש לי 2 מבחנים/עבודות כל מחצית שהדרישה בהם היא עבודה משותפת עם ההורה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: liran ו־10 אורחים