המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
roy1000 כתב:jol9 כתב:roy1000 כתב:jol9 כתב:כן... ברור
אני מלמד תואר שני. לא ילדים.
אני לומד עם אנשים בתואר שני כבר שלוש שנים, ופגשתי אולי שלושה אנשים בסטטוס הזה...
טוב... בערך חצי אצלי עם משפחות וילדים. אתה לא חריג.
אולי בב"ש הסטונדנטים באמת יותר צעירים.
jol9 כתב:שמואל,
תגיד, מדברים איתכם בתואר על טכניקות של פיתוח תוכנה, כמו למשל extreme programming?
שמואל1 כתב:jol9 כתב:שמואל,
תגיד, מדברים איתכם בתואר על טכניקות של פיתוח תוכנה, כמו למשל extreme programming?
בינתיים לא. אולי בהמשך בקורסי הבחירה.
jol9 כתב:קיבלתי קצת על הראש מהמנחה שלי אתמול. מעכשיו אצטרך להתעסק הרבה יותר עם התזה...
מתחיל להיות מסובך כל העסק.
roy1000 כתב:jol9 כתב:קיבלתי קצת על הראש מהמנחה שלי אתמול. מעכשיו אצטרך להתעסק הרבה יותר עם התזה...
מתחיל להיות מסובך כל העסק.
מנחה איכפתי יש לך. לי זה לא היה מזיז.
MTA2311 כתב:jol9 כתב:קיבלתי קצת על הראש מהמנחה שלי אתמול. מעכשיו אצטרך להתעסק הרבה יותר עם התזה...
מתחיל להיות מסובך כל העסק.
חלאס לעשות שכונה
jol9 כתב:MTA2311 כתב:jol9 כתב:קיבלתי קצת על הראש מהמנחה שלי אתמול. מעכשיו אצטרך להתעסק הרבה יותר עם התזה...
מתחיל להיות מסובך כל העסק.
חלאס לעשות שכונה
אני צריך לארגן עוד כמה שעות ביום ועוד קצת מוטיבציה, ואני מסודר.
שמואל1 כתב:jol9 כתב:MTA2311 כתב:jol9 כתב:קיבלתי קצת על הראש מהמנחה שלי אתמול. מעכשיו אצטרך להתעסק הרבה יותר עם התזה...
מתחיל להיות מסובך כל העסק.
חלאס לעשות שכונה
אני צריך לארגן עוד כמה שעות ביום ועוד קצת מוטיבציה, ואני מסודר.
מה בעצם עושים בתזה?
אשמח אם תוכל לפרט על התהליך.
jol9 כתב:שמואל1 כתב:jol9 כתב:MTA2311 כתב:jol9 כתב:קיבלתי קצת על הראש מהמנחה שלי אתמול. מעכשיו אצטרך להתעסק הרבה יותר עם התזה...
מתחיל להיות מסובך כל העסק.
חלאס לעשות שכונה
אני צריך לארגן עוד כמה שעות ביום ועוד קצת מוטיבציה, ואני מסודר.
מה בעצם עושים בתזה?
אשמח אם תוכל לפרט על התהליך.
אני חושב שזה מאוד שונה ממקום למקום, וזה גם מאוד שונה בין מילגאי לבין סטודנט מן החוץ כמוני.
בגדול, אתה בא למרצה, והוא נותן לך כמה רעיונות למחקרים. זה יכול להיות משהו חדש, וזה יכול להיות המשך
של מחקר קודם.
אני קיבלתי איזשהו מחקר ואח"כ המנחה החליף לי אותו למחקר אחר.
אצלי בגדול היה צריך לקרוא הרבה חומר, לעשות איזשהי בדיקת היתכנות, לעשות סימולציה ודיברנו גם על ניסוי
מעשי, שלא בטוח שיקרה.
אני יכול להגיד לך מה שאמרו לי אנשים חכמים. אם אתה רוצה תזה, תבחר אחת כזאת שתוכל לסיים יחסית מהר ויחסית בקלות.
תזה, זה בעצם המשך של התהליך הלימודי.
בתואר הראשון אתה לומד כלים טכניים, בתואר השני אתה לומד לחשוב קצת יותר לעומק, לשאול שאלות
ולחקור במחקר של מישהו אחר, אבל לתוצאה של המחקר אין הרבה משמעות בשבילך (זאת התזה בעצם)
ובדוקטורט אתה למעשה החוקר וחשוב גם שהמחקר יצליח.
שמואל1 כתב:jol9 כתב:שמואל1 כתב:jol9 כתב:MTA2311 כתב:
חלאס לעשות שכונה
אני צריך לארגן עוד כמה שעות ביום ועוד קצת מוטיבציה, ואני מסודר.
מה בעצם עושים בתזה?
אשמח אם תוכל לפרט על התהליך.
אני חושב שזה מאוד שונה ממקום למקום, וזה גם מאוד שונה בין מילגאי לבין סטודנט מן החוץ כמוני.
בגדול, אתה בא למרצה, והוא נותן לך כמה רעיונות למחקרים. זה יכול להיות משהו חדש, וזה יכול להיות המשך
של מחקר קודם.
אני קיבלתי איזשהו מחקר ואח"כ המנחה החליף לי אותו למחקר אחר.
אצלי בגדול היה צריך לקרוא הרבה חומר, לעשות איזשהי בדיקת היתכנות, לעשות סימולציה ודיברנו גם על ניסוי
מעשי, שלא בטוח שיקרה.
אני יכול להגיד לך מה שאמרו לי אנשים חכמים. אם אתה רוצה תזה, תבחר אחת כזאת שתוכל לסיים יחסית מהר ויחסית בקלות.
תזה, זה בעצם המשך של התהליך הלימודי.
בתואר הראשון אתה לומד כלים טכניים, בתואר השני אתה לומד לחשוב קצת יותר לעומק, לשאול שאלות
ולחקור במחקר של מישהו אחר, אבל לתוצאה של המחקר אין הרבה משמעות בשבילך (זאת התזה בעצם)
ובדוקטורט אתה למעשה החוקר וחשוב גם שהמחקר יצליח.
ויש בסוף תוצר מוגמר? איזשהו דו"ח/מאמר שמגישים בסוף?
jol9 כתב:שמואל1 כתב:jol9 כתב:שמואל1 כתב:jol9 כתב:
אני צריך לארגן עוד כמה שעות ביום ועוד קצת מוטיבציה, ואני מסודר.
מה בעצם עושים בתזה?
אשמח אם תוכל לפרט על התהליך.
אני חושב שזה מאוד שונה ממקום למקום, וזה גם מאוד שונה בין מילגאי לבין סטודנט מן החוץ כמוני.
בגדול, אתה בא למרצה, והוא נותן לך כמה רעיונות למחקרים. זה יכול להיות משהו חדש, וזה יכול להיות המשך
של מחקר קודם.
אני קיבלתי איזשהו מחקר ואח"כ המנחה החליף לי אותו למחקר אחר.
אצלי בגדול היה צריך לקרוא הרבה חומר, לעשות איזשהי בדיקת היתכנות, לעשות סימולציה ודיברנו גם על ניסוי
מעשי, שלא בטוח שיקרה.
אני יכול להגיד לך מה שאמרו לי אנשים חכמים. אם אתה רוצה תזה, תבחר אחת כזאת שתוכל לסיים יחסית מהר ויחסית בקלות.
תזה, זה בעצם המשך של התהליך הלימודי.
בתואר הראשון אתה לומד כלים טכניים, בתואר השני אתה לומד לחשוב קצת יותר לעומק, לשאול שאלות
ולחקור במחקר של מישהו אחר, אבל לתוצאה של המחקר אין הרבה משמעות בשבילך (זאת התזה בעצם)
ובדוקטורט אתה למעשה החוקר וחשוב גם שהמחקר יצליח.
ויש בסוף תוצר מוגמר? איזשהו דו"ח/מאמר שמגישים בסוף?
בגדול זה לא חובה, אבל רצוי. תחשוב שזה גם בסופו של דבר הרזומה שלך, ולכן גם לך וגם למרצה יש אינטרס.
אני רק רוצה לחדד משהו בנוגע למקצוע שלך.
באופן כללי, בוגר ממוצע של מדעי המחשב / הנדסת תוכנה, מת לסיים את התואר הראשון הקשה, ולצאת החוצה בשביל עבודה (לרוב די נוחה) ושכר התחלתי של 15K צפונה.
בשביל להישאר לתואר שני בתחום כזה, צריך באמת להיות עוף מיוחד, איש עם חזון והרבה סבלנות.
בעיניי השכר עשוי לבוא בהמשך, כי ידיים עובדות בתוכנה יש הרבה, אבל מוחות חזקים, ארכיטקטים, מובילים טכנולוגים וכד', יש הרבה פחות, ובעולם התוכנה היום, תארים מתקדמים זאת בהחלט אחת הדרכים להגיע למקומות האלה.
jol9 כתב:בסדר גמור. אל תמהר לקבל החלטות עכשיו.
תהנה מהזמן.
בעוד שנה בערך תעשה recap על המצב שלך. אם תחליט לצאת לתעשייה, אני מאוד ממליץ לנסות למצוא משרת סטודנט.
שמואל1 כתב:jol9 כתב:בסדר גמור. אל תמהר לקבל החלטות עכשיו.
תהנה מהזמן.
בעוד שנה בערך תעשה recap על המצב שלך. אם תחליט לצאת לתעשייה, אני מאוד ממליץ לנסות למצוא משרת סטודנט.
לקחתי לתשומת ליבי.
תודה.
roy1000 כתב:jol9 כתב:בגדול זה לא חובה, אבל רצוי. תחשוב שזה גם בסופו של דבר הרזומה שלך, ולכן גם לך וגם למרצה יש אינטרס.
בעיניי השכר עשוי לבוא בהמשך, כי ידיים עובדות בתוכנה יש הרבה, אבל מוחות חזקים, ארכיטקטים, מובילים טכנולוגים וכד', יש הרבה פחות, ובעולם התוכנה היום, תארים מתקדמים זאת בהחלט אחת הדרכים להגיע למקומות האלה.
טוב, אתה קצת מדאיג אותי.
דבר ראשון, תזה זה (עבודת) תזה. אתה כן צריך לספק איזשהוא מוצר כתוב בסופו של התהליך. אתה לא הולך לקבל ציון על בסיס זה שקראת חומר ודיברת עם המרצה.
לגבי האינטרס של המרצה - אז צר לי לאכזב אותך, אבל למרצה אין באמת אינטרס. לסטונדטים לתואר שני יש יכולת מאוד מוגבלת לתרום משהו למחקר של המרצים. מרצים לוקחים על עצמם להנחות אותם מתוך טוב לב ותו לא. למרצה שלך יוצא מעט מאוד אם בכלל מזה שהוא מנחה אותך. אין על זה תגמול כספי או אקדמי וזה סתם גוזל זמן. בגלל זה הופתעתי שלמרצה שלך אכפת מספיק בשביל לשאול אותך מה קורה. התזה היא באחריותך הבלעדית ואתה אמור לקדם אותה. לא המרצה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים