המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991




שמואל1 כתב:לא מאמין שזה קרה, אבל מכבי אחלה קבוצה.
עם רכז איכותי מכבי הייתה קבוצת פיינל פור לגיטימית.

שמואל1 כתב:לא מאמין שזה קרה, אבל מכבי אחלה קבוצה.
עם רכז איכותי מכבי הייתה קבוצת פיינל פור לגיטימית.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], yon1, גל גל, משה ו־15 אורחים