המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
A.Parker כתב:צריך לרשום את אייסי ודורסי כדי שימשיכו להתחבר


ShiriV כתב:אבדיה בלתי נסבל
A.Parker כתב:ShiriV כתב:אבדיה בלתי נסבל
לגמרי...
אבל הוא דפק דאנק וזה מה שמסנוור/חשוב לחלק מהאוהדים
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], Itaycohen7, Neo, אליאור ו־12 אורחים