~Box & 1~ כתב:לא יודע אם זה צויין פה אבל חמשת הניצחונות שהשגנו עד כה הן מול ה5 מתוך 6 קבוצות שמדורגות הכי נמוך ביורוליג עד כה.
אנחנו בכיוון חיובי, אבל חשוב לשים את הניצחונות האחרונים בפורפורציות הנכונות.
עלה 2 הודעות למעלה
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
~Box & 1~ כתב:לא יודע אם זה צויין פה אבל חמשת הניצחונות שהשגנו עד כה הן מול ה5 מתוך 6 קבוצות שמדורגות הכי נמוך ביורוליג עד כה.
אנחנו בכיוון חיובי, אבל חשוב לשים את הניצחונות האחרונים בפורפורציות הנכונות.
MTAbasket כתב:לא ידעתי באיזה תרד לכתוב את זה, אבל אראל ראיתי עכשיו את הסרטון שלך על הפספוסים של שגב מעונת 17/18 ואני מת מצחוק אתה חייב לעשות עוד כאלה!
בנוסף רציתי להגיד לך שהערוץ נהדר ואני ראיתי כמעט את כל הסרטונים מהחודשים האחרונים ואני כבר מחכה לחדשים.
כל הכבוד על ההשקעה!!
