המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991


ShiriV כתב:סקוטי משחק עם חדוות משחק כי יש רכז אמיתי לידו, מה שלא ראינו לאורך כל העונה שעברה כשהוא היה לבד בניהול משחק. שרק ימשיך להנות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot], משה ו־10 אורחים