לא ראיתי את המשחק
אבל ראיתי שמכבי קלעו מ 2 פאקינג 74%
ומסרו 29 ! אסיסטים
זה לא איזה שיא מועדון או משהו ?
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
גל גל כתב:לא ראיתי את המשחק
אבל ראיתי שמכבי קלעו מ 2 פאקינג 74%
ומסרו 29 ! אסיסטים
זה לא איזה שיא מועדון או משהו ?

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Gevaudan, Google [Bot], מרסר ו־10 אורחים