המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
אין לו מה למכור מבחינה אתלטיות מול יריבות כמו ברצלונה.ShiriV כתב:וולטרס תוקע את המשחק
Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk

וזה עוד עם שיפוט ביתי כרגילJack55 כתב:פתחו טוב
קובי כתב:דיבה חמאר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google Adsense [Bot], מקאדו 3, מרסר ו־13 אורחים