המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

ShiriV כתב:אני מתחילה כב ברצינות לחשוב שברצלונה קנתה את השופטים. אין לזה הסבר אחר
Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk

משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Bing [Bot], Google [Bot], מרסר, עידן ו־11 אורחים