שמואל1 כתב:31:20 לברצלונה ברבע השלישי
יופי שמואל
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
שמואל1 כתב:31:20 לברצלונה ברבע השלישי


שמואל1 כתב:מי זה קוריץ' ולמה הוא חגג עלינו?
איפה הגנת הברזל של מכבי?
משתמשים הגולשים בפורום זה: felix_r, Gevaudan, Google [Bot], מרסר ו־12 אורחים