המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
שמואל1 כתב:זניט קבוצה רעה. יש למכבי הרבה מזל
כי מכבי משחקת רע היום.offry כתב:שמואל1 כתב:זניט קבוצה רעה. יש למכבי הרבה מזל
למה מזל? רק לפני כמה ימים אותו הרכב פירק את צסקא, איפה מזל?

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, Cobra, felix_r, Google [Bot], מרסר ו־12 אורחים