המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

גל גל כתב:תגידו נדפקתם ?
מה הקשר בין זה שהוא עיקם את הקרסול לעייפות מהמשחק נגד גליל ?

גל גל כתב:תגידו נדפקתם ?
מה הקשר בין זה שהוא עיקם את הקרסול לעייפות מהמשחק נגד גליל ?


משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Google [Bot], Google Adsense [Bot], משה ו־10 אורחים