המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

ShiriV כתב:הפעולות הקטנות שקלויארו עושה.. פרייסלס
Sent from my LG G7 ThinQ using Tapatalk



my man כתב:דורסי טוב בהגנה היום..
גל גל כתב:יפה מאוד
חייב להגיד שריינולדס עשה כמה פעולות טובות דווקא.
זוסמן נותן הגנה טובה.

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot] ו־16 אורחים